Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بانک‌ پاسارگاد در چهاردهمین کنفرانس ملی کیفیت و بهره‌وری از ایجاد 450 هزار فرصت شغلی و 113 هزار اشتغال مستقیم توسط گروه مالی پاسارگاد خبر داد.

مجید قاسمی، مدیرعامل بانک‌پاسارگاد، در چهاردهمین کنفرانس ملی کیفیت و بهره‌وری که در تاریخ 27 آذر سال 1398 و در محل دانشگاه خاتم برگزار شد، با اشاره به تعریف آژانس بهره‌وری اروپا از بهره‌وری اظهار داشت: آژانس بهره‌وری اروپا، بهره‌وری را یک دیدگاه فکری می‌داند و به اعتقاد بنده بهره‌‌وری یک امر سخت‌افزاری نیست که با یک ماشین مدرن بتوان آن را انجام داد؛ بهره‌وری یک امر مغزافزاری و حتی بالاتر از آن یک امر قلب‌افزاری است که اگر با هم آمیخته شوند سخت‌افزار نیز به دست می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به تعریف جالب ژاپن از بهره‌‌وری اشاره و بیان کرد: به حداکثر رساندن استفاده از منابع به صورت علمی و با تکیه بر کاهش حجم تولید، گسترش بازارها، افزایش اشتغال، کوشش برای افزایش دستمزدهای واقعی و بهبود معیارهای زندگی، نگاه متفاوت از مفهوم بهره‌وری است.

‌قاسمی ترکیب تعریف سه موضوع سرمایه‌های انسانی، ارتباطی و سازمانی را در تولید بهره‌وری قابل اتکاء مؤثر عنوان کرد.

وی با اشاره به رتبه 99 ایران در شاخص جهانی رقابت در سطح بهره‌‌وری، به وضعیت نامناسب آماری در بخش بهره‌وری پرداخت و‌ گفت: در بانک‌ پاسارگاد مهم‌ترین سرمایه ما سرمایه انسانی است و آنچه در ترازنامه به آن اشاره شده، سرمایه نیست بلکه دست مایه است، در بانک پاسارگاد بیشترین توجه به آموزش و نظام پایش سلامت سرمایه انسانی وجود دارد، فعالیت‌های دانش‌بنیان، توسعه فناوری محوریت، بهبود روش‌ها و فرآیندها و تعمیم فرهنگ سازمانی در مسیر بهره‌‌وری بانک مورد توجه است.

وی به سرمایه‌انسانی 3800 نفری بانک‌ پاسارگاد اشاره و ابراز داشت: 90 درصد وقت همکاران ما مفید، مثمرثمر و مولد است و فقط حدود 10 درصد، صرف نماز، ناهار و استراحت می‌شود.

‌قاسمی با اشاره به ایجاد 113 هزار نفر اشتغال مستقیم و 450 هزار فرصت شغلی در گروه مالی پاسارگاد به فعالیت و اقدامات برخی از این شرکت‌ها اشاره کرد.

وی با اشاره به فعالیت شرکت میدکو با 15 هزار نفر اشتغال مستقیم و بالغ بر 150 هزار نفر اشتغال غیر مستقیم اظهار داشت: میدکو یکی از هلدینگ‌های گروه مالی پاسارگاد است که با 5 میلیارد دلار سرمایه‌گذار در حال اجرای 35 پروژه است که مراحل بهره‌برداری را با توجه به تکنولوژی، دانش‌بنیانی، نوآوری و فناوری را سپری می‌کند.

وی به شرکت بابک مس کرمان با ظرفیت 50 هزار تن تولید مس کاتد نیز اشاره کرد و افزود: این طرح بر اساس یک پتنت و نوآوری بدیع یک کشور غربی اجرا شده است که توسط ما خریداری شده است؛‌ از آنجا که این طرح نیاز به سرمایه‌گذاری بسیار سنگینی داشت، صاحب پتنت جرأت یا توانایی این ریسک بالا را نداشت.

وی افزود: ما این تکنولوژی را خریداری کردیم با این شرط که در صورتی که موفق به اجرای آن شدیم و در منطقه منا کسی متقاضی این تکنولوژی بود، با اجازه ما این کار انجام شود.

وی در اینباره اضافه کرد: این تکنولوژی، بایولیچینگ است، به این معنا که با تزریق باکتری در 18 راکتور بسیار بزرگ و تولید مس، در عمل کار دو کارخانه بزرگ در مجتمع مس انجام می‌شود و قیمت تمام شده به این دلیل 40 تا 50 درصد نسبت به صنعت دیگری که این خاصیت را ندارد، کاهش می‌یابد و محصول نیز با کیفیت بهتری ارایه می‌شود.

مدیرعامل بانک پاسارگاد با اشاره به تعهد ساخت 7 هزار تخت بیمارستانی و 7 شهرک سلامت با پیشرفته‌ترین تجهیزات سلامت ادامه داد: دو میدان نفتی که در خوزستان اخیرا شناخته‌ شد توسط شرکت گسترش انرژی پاسارگاد در حال اکتشاف و استخراج هستند؛ این شرکت، اولین شرکت تمام ایرانی است که توانسته است در بحث اکتشاف و استخراج، در تورنمنت بین‌المللی از همه رقبا جلو بیافتد و انجام این پروژه را بر عهده بگیرد.

وی در پایان به اشتغال 87 هزار نفر در شرکت بیمه‌پاسارگاد اشاره کرد و گفت: از این تعداد 1100 نفر در حال اداره شعبه‌های این شرکت هستند و بقیه در حدود 86 هزار نفر به عنوان نمایندگی‌ها و بازاریابان مشغول هستند؛ این همان بهره‌وری است. شرکت بیمه پاسارگاد در بخش‌های بیمه عمر و تأمین آتیه از تمام شرکت‌های بیمه‌ای در کشور موفق‌تر است.

وی ادامه داد: 4100 نفر از بهترین جوانان کشور در شرکت فناپ مشغول به کار هستند، این شرکت بزرگ‌ترین شرکت آی‌سی‌تی کشور است که کربنکینگ بانک‌پاسارگاد را تولید کرده و به 5 بانک دیگر کشور نیز خدمات ارایه می‌دهد؛ بانک سپه نیز طی یک ارزیابی بسیار دقیق بین شرکت‌های داخلی و خارجی، در نهایت شرکت فناپ را برای تولید کربنکینگ خود انتخاب کرد، در حال حاضر هم که 5 بانک در این بانک در حال ادغام شدن هستند، مسئولیت ادغام و تأمین کربنکینگ جامع بر عهده فناپ است، امنیت زیاد در بانکداری الکترونیک بانک‌پاسارگاد، جلوگیری از حمله‌های سایبری، ارایه خدمات مختلف مانند ارایه خدمات رمز پویا به سهولت، نمونه هایی از مزیت‌های بانک‌پاسارگاد به دلیل وجود زیرساخت بسیار قوی ارایه شده از سوی فناپ است.

 

اشتراک گذاری: گزارش خطا 0 خواندنی ها و دیدنی های بیشتر استریتوس بازسازی یک افسانه خودرویی با 800 هزار دلار بهترین عکس‌های نشنال جئوگرافیک ۲۰۱۹ بخش اول ویتنام هم خودروساز شد دو محصول با ویژگی های جذاب و طراحی ایتالیایی ارزانترین شاسی بلند مرسدس بنز با مدل 2020 معرفی شد تصاویر مجذوب کننده از حشرات در قطره باران بازسازی آرامگاه مولانا رمزگشایی از سبک پوشش رهبر کره شمالی ثبت به یادماندنی ترین لحظات اینستاگرام در سال ۲۰۱۹ ارسال نظر نام: ایمیل: * نظر: آخرین اخبار ایجاد 450 هزار فرصت شغلی و 113 هزار اشتغال مستقیم توسط گروه مالی پاسارگاد میلیاردها ریال جوایز نقدی در جشنواره خودپرداز بانک شهر لژیونرهای تیم ملی والیبال تکمیل شدند تقاضای نفت در سال ۲۰۲۰ میلادی افزایش می‌یابد تحقق 63 درصدی برنامه تجهیز منابع بانک کشاورزی تا پایان آذر 1398 توسط بانک گردشگری برگزار شد؛ آیین رونمایی از کتاب فرهنگ اصطلاحات بازارهای مالی بانک اقتصادنوين در مدار اصلاحات؛ تغيير جهت مثبت شاخص‌هاي عملکردي بررسی سبد معیشت ۹۹ با حضور نمایندگان وزارت صمت و مرکز آمار دکتر محمّد فطانت، مدیرعامل بانک آینده شد گشایش ساختمان جدید شیرخوارگاه شبیر با مشارکت بانک ملت رابطه خوب پیرمرد آرژانتینی با مخالفان انصاریفرد در هیات مدیره مجیدی بهترین تصمیم را گرفت/ استقلال از سوء مدیریت آسیب دید میانگین قیمت اوراق حق تقدم وام مسکن؛ ۴۲ هزار تومان همتی سیاست های جدید بانک مرکزی برای کنترل تورم را اعلام کرد وزارتخانه‌های و ارشاد به جمع توافق‌های مسکن ملی اضافه شدند تمبر اختصاصی" كنگره ملی 1500 شهید استان هرمزگان " رونمایی شد همکاری روسیه و عربستان در توسعه فناوری پتروشیمی توسعه صنعت پتروشیمی راهبردی برای تحقق اقتصاد مقاومتی تسهیل شرایط تبادلات تجاری دریایی و بندری ایران و عمان افزایش حجم داد و ستد محصولات پلیمری در بورس کالا پرطرفدارترین ها بازگشت «زلاتان» به میلان سریال «سووشون» ساخته می‌شود پربیینده ترین ها پربحث ترین ها نرخ ارزهای بین بانکی در ۳۰ آذر + جدول پس از سال‌ها انتظار قطعه یک آزادراه تهران-شمال افتتاح می شود+ جزییات افزایش قیمت ۹ مدل خودرو ثبت نام مسکن ملی استان تهران ساعت 10 صبح واریز سود سهام عدالت از اوائل اسفند ماه از ابتدای دی سامانه ثبت درخواست آرد راه اندازی می‌شود قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۰ واردات گندم به کشور در حالی کلید خورده که نیازی به واردات گندم نیست نمایشگاه ایران بیوکل به کار خود پایان داد قیمت زمین و مسکن افزایش یافت قیمت دلار و یورو در صرافی بانک‌ها تشکیل کمیته رفع بحران صادرات به عراق آمادگی وزارت نفت برای امدادرسانی حداکثری به سیل‌زدگان خوزستان تاکید بر افزایش سرعت عملیات در گمرک برنت ۶۶ دلار و ۱۴ سنت شد اعلام شرایط جدید بازنشستگی کارمندان دولت + سند نرخ ارزهای بین بانکی در ۱ دی متوسط قیمت خرید هر مترمربع واحد مسکونی سه میلیون و ۶۶۰ هزار تومان قیمت دام ارزان شد ولی ارزان به دست مردم نمی رسد کارت‌های سوخت شخصی شارژ شد+جدول صفحه نخست بازار سرمایه بانک و بیمه اقتصاد کلان صنعت ، راه و کشاورزی خودرو ، نفت و انرژی سیاسی و اجتماعی علمی و فناوری اطلاعات فرهنگی و هنری پزشکی و سلامت ورزشی فیلم و عکس صنایع و مشاغل تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به ایران اکونومیست می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید "ایران سامانه"

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۶۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال ۹۲ هزار نفری تعاونی‌های زنان در کشور

مطابق آخرین آمارها ۷۰۰۰ تعاونی زنان با عضویت بیش از ۶۶ هزار نفر و ایجاد ۹۲ هزار فرصت شغلی در کشور فعالیت دارند و تشکیل تعاونی های زنان در دولت سیزدهم رشد ۲۲ درصدی داشته است.

به گزارش ایسنا، در حال حاضر تعاونی‌های زنان نقش بسزایی در رشد و توسعه اقتصاد، تولید ناخالص داخلی، اشتغالزایی و درآمدزایی دارند.سیر تاریخی فعالیت بانوان در ایران نشان می‌دهد زنان از دیرباز در زمینه‌های مختلف از صنایع دستی و مشاغل هنری گرفته تا تولید فرش دستباف و امور باغی و کشاورزی فعالیت داشته و سهم بسزایی از تولید و اشتغال خُرد و خانگی را در قالب تعاونی‌ها به خود اختصاص داده‌اند.

امروز سازمان‌های‌ بین‌المللی، تشکیل تعاونی‌های زنان را به‌ عنوان یکی از راهبردهای اساسی کاهش نابرابری‌ها و افزایش مشارکت در کلیه امور اقتصادی و اجتماعی به دولت‌ها توصیه می‌کنند.

در کشور ما نیز طی یک دهه گذشته بنگاه‌های کوچک و متوسط بسیاری با عنوان تعاونی زنان در کشور تاسیس و با اقبال خوبی همراه شدند.این تعاونی‌ها در گرایش‌های‌ مختلف اعم از تولیدی، توزیعی و خدماتی فعالیت کرده و عمده تولیدات آن‌ها در حوزه‌ خدمات، کشاورزی، صنایع غذایی،صنایع ‌دستی، گلیم، فرش دستباف و گیاهان دارویی بوده است.

آنطور که حامد ویس کرمی - معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی - گفته ۴۵ درصد از تعاونی‌های زنان در گرایش‌های فرش دستباف، صنعت و صنایع دستی، ۱۸ درصد در گرایش کشاورزی، ۲۳ درصد در رشته خدمات و ۱۴ درصد در سایر گرایش‌ها فعالیت دارند.

طبق گزارش ها ۴۵ درصد از تعاونی‌های زنان در گرایش‌های فرش دستباف، صنعت و صنایع دستی، ۱۸ درصد در گرایش کشاورزی، ۲۳ درصد در رشته خدمات  و ۱۴ درصد در سایر گرایش‌ها فعالیت دارند.

وی تقویت تعاونی های زنان را از برنامه های وزارت تعاون در سال جاری ذکر کرده و می گوید خوشبختانه دستگاه‌ها همکاری خوبی با تعاونی ها دارند و حمایت از تعاونی‌ها منجر به ایجاد اشتغال پایدار و امنیت شغلی می شود.
معاون وزیر تعاون درعین حال آماری از تعداد تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم ارائه کرده و می گوید:از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۱۲۲۳ شرکت تعاونی زنان با ۱۲ هزار و ۱۹۶ نفر عضو و ۱۸ هزار و ۹۰۰ فرصت شغلی تشکیل شده است که نسبت به مدت مشابه دوره قبل رشد ۲۲ درصدی داشته است.

به گفته ویس کرمی، در حوزه‌های گردشگری نیز ظرفیت‌های کسب و کار و اشتغال خوبی برای بانوان در بخش تعاونی کشور وجود دارد.

تعاونی‌های زنان تعاونی‌هایی هستند که حداقل  ۷۰ درصد اعضا آن‌ها را زنان تشکیل می‌دهند.

بر اساس تازه ترین آمار تعداد  ۷۰۰۰  تعاونی زنان با عضویت بیش از ۶۶ هزار نفر و ۹۲ هزار فرصت شغلی در کشور فعال هستند. 

به گزارش ایسنا، پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به اعضای شرکت‌های تعاونی زنان از محل منابع بانک توسعه تعاون، حمایت مالی در قالب وام و کمک بلاعوض با هدف توسعه بازار و حضور در نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی از جمله برنامه‌های حمایتی معاونت امور تعاون از تعاونی‌های زنان بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرصت‌ صادرات برق به اروپا در شرکت‌های دانش‌بنیان‌
  • علی ربیعی: حدود 5 میلیون نفر در دانشگاه‌ها در حال تحصیل هستند/ رابطه معناداری بین رشته‌های تحصیلی و فرصت‌های شغلی موجود وجود ندارد/ بخش اعظمی از جمعیت فعال تحصیل کرده، دچار نوعی فاصله بین وضع موجود و انتظار از زندگی شده‌اند
  • ایجاد اشتغال برای بیش از 7 هزار نفر توسط صندوقهای قرض الحسنه بسیج سازندگی
  • اشتغال ۹۲ هزار نفری تعاونی‌های زنان در کشور
  • سال گذشته بیش از ۴۰۰۰۰ فرصت شغلی در سامانه رصد کرمانشاه ثبت شده
  • ایجاد چهار هزار شغل جدید در غرب استان سمنان
  • ثبت ۲۵۸۹ نفر ایجاد اشتغال نوشهر در سامانه رصد
  • ایجاد حساب واحد خزانه باعث افزایش شفافیت مالی می‌شود
  • ایجاد اشتغال برای ۲۵۶۰ نفر توسط بسیج سازندگی گیلان
  • تعطیلی دو روزه، بهره‌وری نیروی کار را افزایش می‌دهد/ثبت ۲۸ هزار فرصت شغلی در سامانه ملی