Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام مسعود قربانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به گرامیداشت حماسه ۹ دی‌ماه سال ۸۸ اظهار کرد: حماسه ۹ دی یک روز ماندگار در تاریخ جمهوری اسلامی به‌شمار می‌رود و ملت ایران اسلامی در این روز اقدامات اغتشاش‌گران و آشوب‌طلبان را محکوم کردند.

وی با بیان اینکه شعله‌های فتنه ۸۸ با رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری، بصیرت و هوشیاری ملت ایران در حماسه ۹ دی خاموش شد، افزود: جمهوری اسلامی در حماسه ۹ دی باری دیگر توسط مردم با بصیرت در مقابل توطئه‌های دشمنان بیمه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران از برگزاری ۸۱ همایش گرامیداشت ۹ دی و نشست‌های بصیرت افزایی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان خبر داد و تصریح کرد: این همایش‌ها با حضور خادمین بقاع متبرکه، اصحاب وقف و موقوفات، مردم، بسیجیان و کارکنان اوقاف استان و با سخنرانی سخنرانان برجسته برگزار خواهد شد.

قربانی با اشاره به برگزاری اجتماع محوری حماسه ۹ دی در چهار بقعه متبرکه مازندران گفت: اجتماع حماسه ۹ دی شهرستان ساری روز دوشنبه ۹ دی ساعت ۱۰ صبح در آستان مقدس امامزاده یحیی (ع)، در بابل ساعت ۹:۳۰ صبح در آستانه امامزاده قاسم (ع)، در آمل روز یک‌شنبه ۸ دی بعد از نماز مغرب و عشاء در آستانه مبارکه امامزاده ابراهیم (ع) و در بندپی شرقی روز پنج شنبه ۱۲ دی بعد از نماز مغرب و عشاء در آستان مقدس امامزاده عباس (ع) برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: همایش گرامیداشت ۹ دی با سخنرانی حجت‌الاسلام غلامی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا استان مازندران در جمع کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران برگزار شد.

کد خبر 4809539

منبع: مهر

کلیدواژه: وقف مسعود قربانی 9 دی بوشهر ایلام آلودگی هوا شهرکرد تعطیلی مدارس خطبه های نماز جمعه قزوین بیرجند انتخابات مجلس شورای اسلامی گرگان شیراز بارش برف شب یلدا آبگرفتگی معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۷۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری امروز در نشست خبری گفت: رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت با شعار «سهم من از جوانی ایران» ۲۶ اردیبهشت برگزار می‌شود. 

مریم عرب نژاد افزود: رویداد کشوری جوانی جمعیت ۳۰ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این رویداد را شناسایی و تقدیر از فعالان حوزه جمعیت عنوان کرد و گفت: این رویداد در هفت بخش خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • سازمان اوقاف خود را مخاطب در جبهه پیشران انقلاب اسلامی می‌داند
  • دستاوردهای سازمان اوقاف در مسیر انقلاب اسلامی است
  • اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • همایش «قدس از چشمان آقای نادر» برگزار می‌شود
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم