Web Analytics Made Easy - Statcounter

خواجوی دروازه‌بان تیم فوتبال بانوان وچان پس از رکوردشکنی در فوتبال ایران در گفت‌وگوی ویدیوی با خبرنگاران خبرگزاری تسنیم کردستان درباره رکوردش و سایر مسائل صحبت کرد. ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، زهرا خواجوی دروازه‌بان 20 ساله تیم فوتبال بانوان وچان کردستان است که موفق به تاریخ‌سازی شد و توانست رکورد جدیدی در بسته نگه داشتن دروازه در فوتبال ایران را با 953 دقیقه گل نخوردن به نام خود ثبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این، رکورد در اختیار پیام نیازمند دروازه‌بان سپاهان بود.

خواجوی پس از رکوردشکنی در فوتبال ایران در گفت‌وگوی ویدئوی با خبرنگاران خبرگزاری تسنیم کردستان درباره رکوردش و سایر مسائل صحبت کرد و گفت: از 9 سالگی ورزش را از فوتبال آغاز کرده و بعد از دو سال به تیم ملی زیر 14 سال دعوت شدم و سال‌هاست که در این عرصه فعالیت و تلاش می‌کنم.

وی افزود: از ابتدای فصل لیگ برتر یعنی «حدود 10 هفته» توانستم دروازه تیم را بسته نگه دارم و فقط دیروز در بازی با تیم شهرداری بم در دقیقه 53 گل خوردم، اما رکورد 953 دقیقه کلین شیت را به اسم خودم ثبت کردم که این رکورد قبل از من دست «پیام نیازمند» دروازه‌بان تیم سپاهان بود.

دروازه‌بان تیم فوتبال بانوان وچان کردستان با بیان اینکه خیلی زود در حوزه ورزش به موفقیت دست پیدا کردم، بیان کرد: ورزش نه تنها برای من سلامتی، افتخار و مقامات بسیاری به همراه داشته بلکه از لحاظ روحی و روانی، یک زندگی شاداب و سالمی را تجربه کرده‌ام.

وی با ابراز تأسف از عدم حمایت مسئولان به مشکلات پیش‌روی خود در تیم فوتبال بانوان اشاره و عنوان کرد: با توجه به اینکه فوتبال بانوان در سطح جامعه و رسانه‌ها بازتاب آنچنانی ندارد و مظلوم واقع شده، همواره با سختی‌های زیاد روبه‌رو و از عدم حمایت اسپانسر رنج می‌بریم.

لیگ برتر فوتبال بانوان| شکست ناباورانه «وچان کردستان» در خانهفوتبالیست کردستانی برترین گلزن نیم فصل لیگ برتر فوتبال بانوان کشور شد

خواجوی خاطرنشان کرد: در ابتدای سال گذشته، همراه با شهرداری بم به قهرمانی رسیدم اما امسال با پیوستن به تیم وچان کردستان، متأسفانه در ابتدای فصل اسپانسری آذرخش تهران به تعهدات خود عمل نکرد و تصمیم به قطع رابطه با این اسپانسر شد.

وی به قرارداد خود با تیم وچان کردستان اشاره کرد و گفت: از هفته ششم بازی فوتبال بانوان استان کردستان با اسم وچان کردستان راهی لیگ برتر شده و قرار دادم با این تیم یک ساله است.

دروازه‌بان تیم فوتبال بانوان وچان کردستان تصریح کرد: از مسئولان انتظار می‌رود از فوتبال بانوان و حتی رشته‌های دیگر ورزشی بانوان بیشتر حمایت کنند چراکه زنان ایرانی لیاقت و توانایی به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی در دنیا را دارند.

وی به حمایت‌های هیئت فوتبال استان کردستان اشاره کرد و افزود: به جرات می گویم اگر سالیان سال برای لیگ برتر ایران بازی کنم یکی از اولویت های شخصی من بازی کردن در تیم بانوان استان کردستان است، چراکه حمایت و تعامل مسئولان بانوان این استان، خوب و بی‌نظیر است.

دروازه بان تیم فوتبال بانوان وچان استان کردستان در پاسخ به این سؤال که هدف بعدی‌ات چیست، توضیح داد: اولویتم کسب قهرمانی با تیم وچان کردستان است، هدف دوم لژیونر شدن است اما در صورت عدم دستیابی به این هدف در سال آینده، مطمئناً برای سال بعد نیز وچان کردستان را انتخاب می‌کنم.

در ادامه گفت‌وگوی ویدئوی خواجوی دروازه‌بان تیم فوتبال بانوان وچان با خبرنگاران خبرگزاری تسنیم کردستان را ببینید:

انتهای پیام/482/484/ش

R7848/P/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۷۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان

 مسابقات فوتبال جام روستایی شهرستان مریوان با شرکت ۲۶ تیم از روستا‌های شهرستان‌های مریوان، سروآباد و شویشه برگزار شد و از سوی مردم این منطقه مورد استقبال فراوانی قرار گرفت.

 دیدار فینال این رقابت‌ها بین ۲ تیم «چوین» و «نی» برگزار شد که تیم «نی» توانست با سه گُل بدون دریافت هیچ گُلی حریف خود را شکست دهد و عنوان قهرمانی را بدست آورد.

جایگاه دوم این رقابت ها به تیم «چوین» رسید و تیم «به رده سپی» نیز در جایگاه سوم ایستاد.

 معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان در این مراسم اظهار کرد: مواردی همچون اخلاق مداری، همبستگی و اتحاد که به عنوان شعار مسابقات نیز تعیین شده بود از سوی تیم‌های شرکت کننده به خوبی رعایت شد.

فرزاد خاکی گفت: شاهد صحنه‌های دیدنی در این مسابقات بودیم و این مسئله نمایانگر ترویج فرهنگ اخلاق مداری در میادین ورزشی است.

در آیین اختتامیه مسابقات فوتبال روستایی شهرستان مریوان «بیژن ذوالفقارنسب» پیشکسوت نامدار رشته فوتبال استان کردستان و کشور حضور داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ناکامی سورپرایز شجاعی در کلین‌شیت
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • کاپیتان تیم ملی ایران، یک سال دیگر لژیونر می‌ماند
  • رفیعی چهار بازی‌ کلین‌شیت، یک بازی چهار گل خورده!
  • پرسپولیس در سودای تبدیل شدن به رکورددار قهرمانی در جام حذفی ایران
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین
  • واکنش خیره‌کننده گلر تیم ملی در تایلند (عکس)
  • سکوت ستاره معصومی همسر سابق مهدی قایدی شکست، اما ماجرا پیچیده‌تر شد!
  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد