Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-07@02:17:25 GMT

شاگردان الهامی بالاتر از استقلال در رتبه سوم

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۷۸۴۶۵

شاگردان الهامی بالاتر از استقلال در رتبه سوم

رویداد۲۴  در جریان دیدار معوق از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم پیکان از ساعت ١۵ در ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبان تراکتور بود که این دیدار در نهایت با برتری سه بر دو تراکتور به پایان رسید.

در نیمه نخست این دیدار با وجود اینکه قرمزپوشان تراکتور بازی بهتری از حریف ارائه کردند اما دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در این نیمه در دقیقه ٢٠ تراکتور توسط احسان حاج‌صفی به گل رسیدند اما داور گل تراکتوری‌ها را به دلیل خطای هند، مردود اعلام کرد.

در نیمه دوم این دیدار و در دقیقه ۵٢ ایمان سلیمی درون محوطه جریمه تراکتور روی فراز امامعلی مرتکب خطا شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. در ادامه جلال‌الدین علی‌محمدی از روی نقطه پنالتی پیکان را پیش انداخت. لحظاتی پس از این گل در دقیقه ۵٣ ساسان انصاری با فرار از تله آفساید با مهدی امینی تک به تک شد و گل تساوی را برای تراکتور به ثمر رساند.

در ادامه این دیدار حرکت خوب اشکان دژاگه که از سمت راست انجام شد، با ارسال این بازیکن برای مسعود شجاعی درون محوطه جریمه پیکان همراه بود و شجاعی نیز با ضربه سر گل دوم را وارد دروازه پیکان کرد.

در دقیقه ۷۸ این دیدار علی حمودی توپ را روی دروازه تراکتور ارسال کرد و در ادامه شهریار مغانلو گل تساوی را برای پیکان به ثمر رساند. در ادامه و در دقیقه ۷۹ مسعود شجاعی با دخالت مدافع پیکان نقش بر زمین شد و داور برای تراکتور پنالتی اعلام کرد اما اشکان دژاگه نتوانست از این فرصت به خوبی استفاده کند و ضربه او با اختلاف زیاد از بالای دروازه به اوت رفت.

در ادامه این دیدار در دقیقه ۸۶ مدافعان پیکان درون محوطه جریمه تیمشان روی ساسان انصاری مرتکب خطا شدند و داور باز هم نقطه پنالتی را نشان داد. در ادامه مسعود شجاعی با استفاده از این فرصت گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

با این نتیجه تراکتور ٣٠ امتیازی شد و به رده سوم جدول صعود کرد. پیکان نیز با ١٣ امتیاز در رتبه چهاردهم جدول باقی ماند.

این دیدار در حضور حدود ۵ هزار هوادار تبریزی برگزار شد. هواداران تراکتور در دقایقی از بازی به خاطر قضاوت داور، علیه او شعار سر دادند.

مسعود شجاعی پس از گلی که به ثمر رساند به شدت توسط هواداران تراکتور مورد تشویق قرار گرفت.

منبع: ایسنا لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000pnt خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 تراکتورسازی تبریز پیکان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۸۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار آینده مسعود شجاعی از حالا مشخص است!

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی حالا سرمربی دروازه‌بانی شده که اختلاف سنی زیادی با او نداره و سال‌ها در اردوهای تیم ملی ارتباط نزدیکی با وی داشته است‌.

علیرضا حقیقی از میانه فصل تجربه‌ای متفاوت با رفیق قدیمی خود، مسعود شجاعی به دست آورد و البته او نقش مهمی هم در تیم هوادار برعهده دارد.

از ابتدای حضور مسعود شجاع بارها دیده شده که او در حین متوقف شدن بازی با دروازه‌بانش شروع به صحبت می‌کند و تاکتیک‌های تیم را با او در میان می‌گذارد.

حقیقی اگرچه کاپیتان اول هوادار نیست اما نقش انتقال دهنده دستورات را در عقب زمین هوادار ایفا می‌کند. شاید حقیقی در سال‌های پس از فوتبالش نیز در نقش یک دستیار برای مسعود شجاعی ظاهر بشود.

دیگر خبرها

  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • خلاصه بازی تراکتور و فولاد + فیلم
  • استقلال یک - پرسپولیس یک در سن سیروس!
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • شکار ۳ امتیازی آلومینیوم از تهران/شاگردان حسینی موقتا در رده هشتم
  • پیکان صفر - آلومینیوم یک/ سپاهان صفر - استقلال خوزستان صفر
  • پیکان صفر - آلومینیوم صفر/ سپاهان صفر - استقلال خوزستان صفر
  • تیمی که قهرمان و سقوط‌کننده لیگ برتر را تعیین می‌کند
  • چهره جدی شجاعی برای تقابل با ملوان
  • دستیار آینده مسعود شجاعی از حالا مشخص است!