Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک روزنامه انگلیسی امروز شنبه گزارش داده خشونت خانگی ۱۵ برابر حملات تروریستی در بریتانیا قربانی گرفته است. 

اخبار بین الملل- طبق گزارش روزنامه «گاردین»، فعالان مبارزه با خشونت خانگی این اظهارنظر را بر اساس آمارهای به دست آمده توسط منابع رسمی مطرح کرده و خواستار افزایش منابع مالی برای از بین بردن این مشکل شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مطابق این آمارها بین سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۸ در انگلستان و ولز ۱۸۷۰ نفر قربانی قتل‌های خانگی شده‌اند؛ در همین بازه، ۱۲۶ نفر قربانی حملات تروریستی شده‌اند. 

اکثر قربانیان خشونت خانگی را زنان تشکیل می‌دهند. نزدیک به ۴۰۰ نفر از قربانیان خشونت‌های خانوادگی خودشان به زندگی‌شان پایان داده‌اند. 

«لیز ساویل رابرتز»، از فعالان این حوزه می‌گوید: «بودجه لازم برای پیشگیری از خشونت خانگی و شناسایی خشونت‌های خانگی باید افزایش چشمگیری پیدا کند.»

وی اضافه کرد: «شوکه‌کننده و شرم‌آور است که از سال ۲۰۰۰ بالغ بر ۶۰۰۰ نفر که عمده آنها زن هستند پس از تجربه سوءرفتار در خانه به قتل رسیده یا به زندگی‌شان پایان داده‌اند.»

پلیس بریتانیا تا کنون رقم هزینه‌کرد خود برای مقابله با خشونت خانگی را اعلام نکرده است، اما فعالان این حوزه می‌گوید منابع مالی اختصاص‌یافته برای مقابله با این معضل در سال‌های گذشته کاهش یافته است. 

بودجه سالانه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی بریتانیا که وظیفه مبارزه با حملات تروریستی را به عهده دارند سالانه ۲.۶ میلیارد پوند است. 

ساویل رابرتز گفت: «بودجه مربوط به مبارزه با تروریسم تقویت شده، در حالی پول مربوط به خدمات حمایت از زنان و بودجه پلیس کاهش یافته است.»

وی اضافه کرد: «افرادی که توسط شریکانشان کشته شده‌اند ۱۵ برابر کسانی است که به واسطه تروریسم جانشان را از دست داده‌اند.»

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: خشونت خانگی حملات تروریستی بریتانیا قربانیان حملات تروریستی خشونت خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۹۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه

به گزارش خبرنگار مهر، در دور رفت مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ اروپا، شامگاه پنجشنبه از ساعت ۲۲:۳۰ تیم‌های فوتبال رم و لورکوزن در ورزشگاه المپیکو شهر رم به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود لورکوزن به پایان رسید.

لورکوزن یکی از شکست ناپذیرترین تیم‌های این فصل فوتبال جهان است و در این دیدار هم عملکرد بسیار موفقی داشت و در دقیقه ۲۸ اشتباه مدافع رم موجب شد توپ در درون محوطه جریمه به «گریمالدو» برسد و او هم با یک پاس «فلورین ویرتز» را صاحب موقعیت گلزنی کرد تا این بازیکن با یک ضربه دقیق توپ را به تور دروازه رم بچسباند.

در دقیقه ۷۳ هم «رابرت آندریخ» با یک شوت تماشایی برای بار دوم دروازه رم را باز کرد.

سردار آزمون در این دیدار کار را از روی نیمکت آغاز کرد و در دقیقه ۷۹ به جای لوکاکو برای رم به میدان آمد.

در دقیقه ۸۳ آزمون توانست در موقعیتی خطرناک صاحب توپ شود و در حالی که به دروازه لورکوزن نزدیک شده بود با مزاحمت مدافع حریف مواجه شد و نتوانست ضربه آخر را به خوبی روانه دروازه کند و دروازه بان لورکوزن ضربه آرام او را مهار کرد.

نکته قابل توجه برای سردار آزمون این است که او تحت قرارداد با باشگاه لورکوزن است و به صورت قرضی در رم حضور دارد و این دیدار به نوعی تقابل او با تیم اصلی خودش بود که نتوانست کاری از پیش ببرد.

دیدار برگشت این دو تیم به میزبانی لوزکوزن برگزار خواهد شد و رمی ها برای آنکه بتوانند راهی مرحله نیمه نهایی شوند به یک معجزه نیاز دارند.

کد خبر 6095400

دیگر خبرها

  • تشدید خشونت‌ها علیه سیاستمداران، چالشی برای آلمان
  • چرا دولتمردان آمریکا از خشونت‌ علیه دانشگاهیان این کشور در برابر دوربین‌ها ابایی ندارند؟
  • ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه منهدم شد
  • هراس کره جنوبی از حملات تروریستی کره شمالی | وزارت خارجه بیانیه داد | افزایش سطح هشدار در ۵سفارتخانه
  • انگلیس ۲ گروه از شهرک‌ نشینان صهیونیست را تحریم کرد
  • انگلیس ۲ گروه از شهرک‌نشینان صهیونیست را تحریم کرد
  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان صهیونیست
  • تشدید تحریم‌های انگلیس علیه شهرک‌نشینان افراطی اسرائیلی
  • کنایه معنادار نماینده زاهدان به مولانا عبدالحمید /مردم نگران هستند/علت حملات تروریستی چندماه اخیر چیست؟
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه