Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدحسین باباکلانی اظهار داشت: مأموران پلیس فتای شهرستان نجف‌آباد با اشرافیت کامل بر فضای مجازی مطلع شدند افرادی دربسترفضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اقدام به برهم زدن امنیت روانی مردم و دعوت و تشویق آن‌ها به شرکت در تجمعات غیرقانونی می‌کنند که وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد افزود: پس از انجام یک سری اقدامات تخصصی 3 نفر از عاملان اصلی تحریک مردم شناسایی و هماهنگی‌های لازم برای دستگیری آن‌ها انجام شد.

وی بیان داشت: 3 گروه از مأموران مجرب پس از شناسایی دقیق مخفیگاه متهمان وارد عمل شدند و طی 3 عملیات جداگانه هر 3 متهم را دستگیر کردند.

باباکلانی ادامه داد: متهمان که به فریب، ترغیب و تشویق مردم برای شرکت در تجمعات غیرقانونی در فضای مجازی اعتراف کردند برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد خاطرنشان کرد: افرادی که فریب معاندان نظام را بخورند و بخواهند نظم و امنیت عمومی جامعه را مختل و مردم جامعه را فریب دهند، آگاه باشند که نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌های امنیتی کشور با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی بالایی که دارند آن‌ها را شناسایی، دستگیر و به سزای اعمال مجرمانه خود خواهند رساند.

منبع: فردا

کلیدواژه: دستگیری عاملان تحریک مردم نجف آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۱۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد

سرهنگ علی اکبر نظری فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد گفت: ماموران انتظامی هنگام گشت زنی در محور‌های فرعی جاده خاکی روستای مازگرد به راکب یک موتورسیکلت مشکوک دستور ایست دادند.

وی افزود: راکب و سرنشین موتورسیکلت با مشاهده ماموران اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و مراقبت و تیراندازی، قاچاقچیان با رها کردن موتور سیکلت و استفاده از موقعیت جغرافیایی و تاریکی هوا از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد با اشاره به تلاش برای پیگیری متهمان گفت: در بازرسی از موتورسیکلت ۶۰ کیلو گرم تریاک کشف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی در زابل
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه