Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه موناکو رسما از پایان همکاری با لئوناردو ژاردیم سرمربی خود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه موناکو رسما از پایان همکاری با لئوناردو ژاردیم سرمربی خود خبر دادو این سرمربی را اخراج کرد.

بر این اساس از سوی باشگاه موناکو اعلام شد که روبرت مورنو به عنوان سرمربی هدایت شاهزادگان را برعهده خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مورنو در تیم ملی اسپانیا عملکرد درخشانی داشت و زمینه ساز صعود ماتادورها به جام ملت‌های 2020 شد.

به گزارش فارس، پیش از این ژاردیم در تابستان 2018 از موناکو اخراج شده بود و تیری آنری جای وی را گرفته بود اما آنری 3 ماه بیشتر دوام نیاورد تا بار دیگر ژاردیم سرمربی موناکو شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: موناکو اسپانیا عملکرد ژاردیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۲۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معرفی شد

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور طی حکمی، امیرحسین میرآبادی را به سمت رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، روح الله دهقانی فیروزآبادی در بخشی از حکم انتصاب میرآبادی آورده است: «با عنایت به ابلاغ ماده واحده ارتقای مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناوری بین‌المللی توسط رئیس محترم جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی و نظر به مراتب شایستگی و تجارب به موجب این حکم شما را به عنوان رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب می‌کنم.

با توجه به اهداف عالی کشور در توسعه تعاملات بین‌المللی علم و فناوری و نیز اهمیت بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های دیپلماسی علم و فناوری، انتظار می‌رود علاوه بر انجام کلیه ماموریت‌های محوله پیشین در مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری به منظور هماهنگی و یکپارچه‌سازی برنامه‌های دستگاه‌های ذی‌ربط با حوزه علم و فناوری نسبت به تدوین اساسنامه و پیگیری تصویب آن در شورای عالی انقلاب فرهنگی اقدام نمایید.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرمربی جدید تیم فوتبال بعثت کرمانشاه معرفی شد
  • رسمی؛ مهدی حسینی نسب بار دیگر سرمربی سایپا شد
  • گمانه‌زنی کارشناسان ایتالیایی درباره اخراج آلگری از یوونتوس
  • معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • کاندیدا‌های شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • هلدینگ خلیج فارس اسیر فضای مجازی نمی‌شود
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معرفی شد
  • قهرمان المپیک به همراه 9 ستاره دیگر از WWE اخراج شدند
  • اخراج سرمربی و کادر فنی تیم بسکتبال لیکرز