Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، ارتش روسیه روز شنبه گزارش داد که ارتش سوریه با حمله گسترده تروریست‌ها در استان ادلب مقابله کردند.

بر اساس گفته ارتش روسیه،‌ در این حمله دست 30 تروریست کشته یا مجروح شدند و ارتش سوریه نیز در این حمله هیچگونه تلفاتی نداشته است.

ژنرال «یوری بورنکوف» رئیس مرکز روسی آشتی در سوریه گفت: «پیشتر ارتش سوریه با دو حمله تروریست‌ها مقابله کرده و هر بار حدود 50 تروریست در این حملات حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «افراد مسلح از گروه تروریستی «تحریر الشام» (جبهة النصرة سابق) دو حمله به مواضع ارتش سوریه در نزدیکی شهر "جرجناز" در استان ادلب انجام دادند. در هر حمله 50 فرد مسلح حضور داشتند که با 5 الی 6 خودروی نظامی با تسلیحات سنگین پشتیبانی می‌شدند.»

جنوب و جنوب شرق استان ادلب در روزهای گذشته شاهد تشدید درگیری‌هاست. ارتش سوریه موفق شده که طی روزهای اخیر بیش از سی روستا را در شرق شهر معرة النعمان آزاد و پاکسازی کند.

ارتش سوریه اعلام کرده که مساحتی بالغ بر 320 کیلومترمربع را از حضور تروریست‌ها در استان ادلب پاکسازی کرده و موفق شده که کنترل بیش از چهل منطقه مسکونی (روستا) را پس بگیرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۲۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مجدد آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن

رسانه‌های یمنی از حمله مجدد ارتش آمریکا و انگلیس به یمن خبر دادند.

به گزارش ایسنا، سایت خبری «المسیره» یمن امروز سه شنبه گزارش کرد جنگنده‌های آمریکا و انگلیس منطقه «راس عیسی» در استان ساحلی الحدیده یمن را هدف قرار دادند.

ارتش آمریکا و انگلیس از زمان شروع جنگ غزه و پشتیبانی جنبش انصارالله یمن از مردم غزه و مقاومت فلسطین، همواره مناطق مختلف یمن را مورد حمله قرار می‌دهند.

آمریکا و انگلیس پیش از این هم، ۲ منطقه‌ در شهرستان «باجل» واقع در استان «الحدیده» هدف قرار دادند.

انصارالله یمن اعلام کرده تا زمان توقف جنگ غزه و لغو محاصره این باریکه به حملات خود علیه کشتی‌های رژیم صهیونیستی و نیز کشتی‌های آمریکا و انگلیس در دریای سرخ حمله می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • حمله راکتی سنگین حزب‌الله لبنان به شمال اسرائیل
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه | ویدئو
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • حملات سنگین روسیه به ۴ نیروگاه حرارتی اوکراین
  • حملات سنگین روسیه به 4 نیروگاه حرارتی اوکراین