Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شبکه المیادین، ارتش سوریه به پیشروی خود در حومه ادلب ادامه می‌دهد و به نقطه دیده‌بانی نیروهای ترکیه‌ای در منطقه "الصرمان" رسیده است، آن‌ها همچنین خطوط امداد رسانی تروریست‌های مسلح را قطع کرده‌اند.
سرلشکر "یوری بورنکوف" رییس مرکز آشتی طرف‌های متخاصم در سوریه گفت: تروریست‌های مسلح "هیأت تحریر الشام"  (جبهة النصرة سابق) با پشتیبانی "ارتش آزاد" دو حمله به مواضع ارتش سوریه در نزدیکی شهر "جرجناز" در استان ادلب انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بورنکوف افزود: هر حمله توسط ۵۰ تروریست مسلح انجام شده است که بوسیله پنج تا ۶ کامیون حامل سلاح‌های سنگین پشتیبانی می‌شدند.
خبرگزاری رسمی سوریه؛ "سانا" نیز در این باره به نقل از ستاد فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح این کشور گزارش داد که از ۲۴ دسامبر جاری (سوم دی ماه) تاکنون حدود ۳۲۰ کیلومتر مربع از گروهک تروریستی هیأت تحریر الشام (جبهه النصره سابق) آزاد شده است.
برپایه این گزارش ارتش سوریه موفق شده است، بیش از ۴۰ شهرک و روستا را در حومه جنوبی و جنوب شرق ادلب را از اشغال تروریست‌ها آزاد و پاکسازی کند.

 ارتش سوریه از ۲۸ آذرماه سال جاری عملیات جدیدی را برای آزادسازی مناطق باقی مانده از استان ادلب آغاز کرده است.

استان ادلب که ۱۱ درصد از مجموع یکصد و ۸۵ هزار و ۱۸۰ کیلومتری مساحت سوریه را به خود اختصاص داده است، در شمال غربی‌ترین منطقه این کشور و در کنار استان‌های حلب از شرق، حماه و لاذقیه از جنوب و غرب قرار دارد و از پنج شهرستان ادلب، معره نعمان، اریحا، جسرالشغور و حارم تشکیل شده است.

برچسب‌ها ادلب ارتش سوریه عناصر تروریستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ادلب ارتش سوریه عناصر تروریستی ادلب ارتش سوریه عناصر تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۲۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه امروز شنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که سامانه‌های پدافندی ارتش این کشور بامداد امروز ۶۶ پهپاد مهاجم ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» در جنوب روسیه و ۲ پهپاد در شبه‌جزیره کریمه رهگیری و منهدم کردند.

وزارت دفاع روسیه پنج‌شنبه گذشته نیز از انهدام شمار دیگری از تسلیحات نظامی ارتش اوکراین خبر داد. در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است که نیروهای واحدهای یگان جنوب ارتش روسیه موفق شدند ۷ حمله نیروهای مسلح اوکراین را دفع کنند.

بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه، تلفات ارتش اوکراین در این محور در نتیجه درگیری با نیروهای مسلح روسیه به بیش از ۴۷۰ نیروی نظامی رسید.

بنا به این گزارش، واحدهای گروه وستوک ارتش روسیه، ضد حمله جنگنده های ارتش اوکراینی را در منطقه روستای اوراژاینو در دونتسک دفع کردند. در نتیجه درگیری در این منطقه، ارتش اوکراین ۱۱۰ نظامی خود را از دست داد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای این کشور یک کارگاه تولید پهپاد و یک مرکز ذخیره سوخت نیروهای مسلح اوکراین را هدف قرار دادند. سامانه‌های پدافند هوایی روسیه همچنین ۲۹۹ پهپاد اوکراینی را سرنگون کردند.

کد خبر 6089516

دیگر خبرها

  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه | ویدئو
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند
  • پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت
  • برگزاری بیش از ۲۵ تظاهرات در ادلب برای سرنگونی «الجولانی»