Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گرمی گفت: حماسه ۹ دی تجلی بصیرت و ولایت‌مداری ملت غیور ایران اسلامی است.

 طاهر رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: حماسه ۹دی تجلی عزت، استقلال، بصیرت و ولایت‌مداری ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی است که حماسه‌ای ماندگار و فراموش نشدنی به‌وجود آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شعار محوری حماسه ۹ دی،  افزود:  ۹ دی «مظهر بصیرت، ولایت‌مداری و عبور از فتنه‌ها» شعار اصلی و محوری ۹ دی در سال‌جاری است و در طول هفته بصیرت برنامه‌های مختلف بصیرتی، فرهنگی و ورزشی در سطح شهرستان گرمی برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گرمی تصریح کرد: در طول هفته بصیرت، ۸۵ ویژه برنامه فرهنگی، بصیرتی، ورزشی و خدمات‌رسانی پرشورتر از سال‌های قبل در شهرستان گرمی برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم تببین ابعاد مختلف فتنه، عنوان کرد: دشمن در فتنه ۸۸ با هدف براندازی ساختار نظام، فشار و تغییر ماهیت رفتار نظام و بازگرداندن مدار سلطه وارد عمل شده بود که با تدبیر ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی،  دشمنان این ملت و نظام نتوانستند به اهداف پلید خود دست یابند و مردم غیرتمند ایران اسلامی با جان دل از نظام وانقلاب حمایت کردند که این حمایت مردمی موجب مایوس شدن  دشمنان انقلاب شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گرمی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی منافع استکبار جهانی را در جهان به خطر انداخته است، گفت: امروز به برکت رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری و حضور مقتدرانه مردم همیشه در صحنه، شاهد افول و استیصال استکبار جهانی در برابر اقتدار ایران اسلامی هستیم.

رحیمی تصریح کرد: بصیرت افزایی و اطاعت از رهبر معظم انقلاب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چنانچه در اغتشاشات اخیر ملت با اطاعت محض از رهبری صف خود را از فتنه‌گران جدا کردند.

انتهای پیام/3463/122

منبع: فارس

کلیدواژه: اردبیل 9دی بصیرت بصیرت افزایی اقتدار ایران ایران اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۲۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آهنگران: امام(ره) فرمودند که نسل ما، نسل حماسه است

صادق آهنگران، مداح دوره دفاع‌مقدس در برنامه‌ای از خاطره گلایه امام خمینی (ره) نسبت به یکی از مداحی‌هایش گفت.

به گزارش ایسنا، آهنگران در گفت‌وگو با کامران نجف‌زاده، مجری برنامه برمودا از پیامی که امام خمینی(ره) مبنی بر خواندن آثار حماسی به وی داده بود گفت. این مداح دوران جنگ تحمیلی عنوان داشت، امام به وی تذکر داده بود که نسل ما، نسل حماسه است و باید مداحی‌های حماسی بخواند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • انعکاس صدای انتخابات در رادیو
  • معرفی برنامه‌های رادیو برای دور دوم انتخابات
  • برنامه های رادیو برای دور دوم انتخابات معرفی شد
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده
  • ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود
  • جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد
  • آهنگران: امام(ره) فرمودند که نسل ما، نسل حماسه است
  • جزئیات برگزاری دور دوم اردوی زیارت‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار