Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان وبلوچستان زمان و مکان برگزاری مراسم محوری 9 دی در سراسر استان را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، عباس صفدری  گفت: امسال نیز مانند سنوات گذشته ویژه برنامه های مختلفی به مناسبت دهه بصیرت در سراسر کشور تدارک دیده شده که دراین استان نیز در روز 9 دیماه برنامه های محوری با حضور سخنران مطرح داخل و خارج استان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: امسال به طور همزمان و در روز نهم دیماه در 20 نقطه سیستان وبلوچستان برنامه محوری برگزار می شود که در زاهدان با سخنرانی حجت الاسلام مصلحی؛ وزیر سابق اطلاعات و در مسجد جامع با حضور مردم و مسئولان اجرایی خواهد شد.
 
به گفته صفدری؛ نشست هم اندیشی علمای شیعه و سنی و تبادل نظر، جلسات مختلف بصیرت افزایی و دایر کردن نمایشگاه های عکس و مسابقان فرهنگی و... با محوریت 9 دی ماه از دیگر برنامه هایی است که در دهه بصیرت امسال پیش بینی شده است.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان وبلوچستان ادامه داد: همچنین با هماهنگی سایر دستگاه ها، میزگردهای متعدد تخصصی با حضور کارشناسان و افراد آگاه برنامه ریزی شده که از رسانه ملی نیز منتشر خواهد شد.
 
وی ادامه داد: از آنجا که 9 دی ماه حاصل حضور پرشور و شعور مردم بصیر و آگاه ایران است از عموم شهروندان برای شرکت در برنامه های این دهه دعوت به عمل می آید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران زمان و مکان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شیعه و سنی مسجد جامع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۲۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی در آستانه هفته عقیدتی و سیاسی سپاه و بسیج در نشست خبری  شرکت کرد و به خبرنگاران گفت: ۲ هزار و ۷۶۰ برنامه در سطح بسیج و ۱۴۱ برنامه در سطح سپاه طی هفته عقیدتی و سیاسی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام میثم فیاضی ادامه داد: برپایی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها، تجلیل از هادیان سیاسی و مربیان حلقه‌های صالحین، برپایی حلقات صالحین، برگزاری مسابقه نقاشی و خطاطی در مدارس، برپایی نمایشگاه کتاب از آثار شهید مطهری و سایر شهدا اهم برنامه‌ها است.

وی، بصیرت دهی به جامعه را از عمده برنامه های سپاه و بسیج در هفته عقیدتی، سیاسی اعلام کرد و گفت: امروزه جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه است. 

حجت الاسلام فیاضی، اظهار کرد: جامعه ای موفق است که اهل بصیرت باشند و با گذشت ۴۵ سال از انقلاب، مردم به واسطه بصیرت و آگاهی ایجاد شده، در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی همواره حضور فعال داشتند. 

وی تشریح ثمرات و موفقیتهای انقلاب اسلامی را از مصادق جهاد تبیین دانست و گفت: وعده صادق تجلی و مایه تبلور انقلاب اسلامی بود. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان، تاکید کرد: ایران، آرمانی ترین کشور در دفاع از دین و استقلال در دنیا است لذا تبیین دستاوردها و موفقیتهای نظام در دستور کار قرار گیرد. 

از ۸ تا ۱۳ اردیبهشت ماه به عنوان هفته عقیدتی و سیاسی سپاه و بسیج نام‌گذاری شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • ائتلاف تهران مسکو، محوری در نظم جدید جهانی
  • استاندار سیستان وبلوچستان برتوسعه شرکت‌های دانش بنیان تاکیدکرد
  • برنامه های روز ملی ایمنی حمل و نقل در سیستان وبلوچستان تشريح شد
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • توجه به نسل جوان اولویت تمام برنامه‌های تبلیغات اسلامی باشد
  • حضور وزیر ورزش در مراسم واگذاری سرخابی
  • رمزگشایی از گورستان تاریخی هفتاد ملا (+عکس)
  • وزیر کشور وارد لرستان شد
  • معرفی مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد