Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از کشف ۶ هزار و ۸۶۰ نخ انواع سیگار قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ افشین یاری در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر اینکه فردی در یکی از روستاهای تابعه شهرستان اقدام به نگهداری و خرید و فروش سیگار خارجی و داروهای غیر مجاز می‌کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران پاسگاه یوسف آباد با همکاری مأموران کلانتری ۱۲ پس از هماهنگی قضائی طی بازرسی از منزل این فرد، ۶ هزار و و ۸۶۰ نخ انواع سیگار خارجی و ۱۷۴ عدد قرص غیرمجاز را کشف و ۲ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد رده‌های تابعه در ۲ روز گذشته، گفت: در این مدت علاوه بر کشف مقداری انواع مواد مخدر و ۳ فقره انواع سرقت، ۱۷ متهم نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست موارد مشکوک را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف لوازم خانگی قاچاق در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف لوازم خانگی قاچاق و فاقد مجوز به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد باقر سلگی گفت: مأموران مبارزه با جرایم اقتصادی شهرستان ملایر ضمن گشت زنی در محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان، به یک دستگاه خودروی پژو مشکوک و آن را برای بررسی متوقف کردند که در بازرسی از آن، ۲ دستگاه کولر و ماشین لباسشویی قاچاق و فاقد مجوز کشف شد.

وی افزود: در مأموریتی دیگر، مأموران مبارزه با جرایم اقتصادی شهرستان در ایست و بازرسی حرم آباد به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک شده و آن را متوقف کردند که در بازرسی از آن، ۲ دستگاه یخچال دوقلو و ۲ دستگاه تلویزیون ۵۵ اینچ قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به اینکه ارزش کالاهای کشف شده در این دو مأموریت ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده، گفت: ۲ متهم این پرونده‌ها، تحویل مرجع قضائی شدند.

کشف لوازم خانگی قاچاق در کبودرآهنگ

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف لوازم خانگی قاچاق و فاقد مجوز به ارزش یک میلیارد ریال در شهرستان کبودرآهنگ خبر داد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان کبودرآهنگ حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: طی بازرسی از این خودرو ۴۱ قلم انواع لوازم خانگی قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ارزش محموله کشف شده بر اساس نظر کارشناسان، یک میلیارد ریال برآورد شده است.

کد خبر 4809280

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی همدان قاچاق سیگار بوشهر ایلام آلودگی هوا خطبه های نماز جمعه تعطیلی مدارس شهرکرد بیرجند قزوین انتخابات مجلس شورای اسلامی گرگان بارش برف آبگرفتگی معابر شیراز شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۳۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال در ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی فر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز و در پی پایش و رصد اطلاعاتی شبانه روزی و دقیق پلیس امنیت اقتصادی مبنی بر مغایرت وزنی در محموله ترانزیتی پارچه از یک دستگاه کامیون که از جنوب کشور به سمت تهران در حرکت بود، بررسی موضوع در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا قرار گرفت.

وی افزود: در این خصوص مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری، کامیون مورد نظر را رویت و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداختند و موفق به کشف ۱۰ تن انواع پارچه خارجی قاچاق شدند.

سردار هاشمی فر ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه را ۲۰۰ میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: در این راستا پرونده تشکیل شد و تحت رسیدگی و اقدام قرار گرفت.

کد خبر 749455

دیگر خبرها

  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • برق‌گرفتگی عامل از دست دادن جان کارگر مرغداری در گیلانغرب شد
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شهرستان جاسک
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید