Web Analytics Made Easy - Statcounter

«فاطمه نورملکی» در خصوص برگزاری دیدارهای هفته دهم و دوازدهم لیگ برتر تکواندوی زنان و رقابت نزدیک تیمش با لوازم خانگی کَن برای رسیدن به عنوان قهرمانی در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: در این هفته، ۲ دیدار برابر تیم‌های هیات تکواندو استان مرکزی و داتیس یزد داشتیم که به بردهای خوب هشت بر صفر و ۶ بر ۲ رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اکنون با یک بازی کمتر و امتیاز مساوی نسبت به کَن و تنها به دلیل تفاضل برد انفرادی در رتبه دوم هستیم و تلاش می‌کنیم در هفته پایانی نیم فصل به صدر رسیده و قهرمان نیم فصل شویم.

این مربی موفق افزود: تمامی تیم‌ها تلاش می‌کنند با برنامه‌ریزی مناسب و تلاش مضاعف به بهترین نتایج دست یابند. همه حریفان برای ما قابل احترام هستند و می‌خواهند برای استان خود افتخارآفرینی کنند، اما تیم فتح صدر البرز به قهرمانی فکر می‌کند.

نورملکی در خصوص شرایط لیگ تکواندوی زنان، توضیح داد: نقاط ضعف و قوت در هر جایگاه و مسیری وجود دارد و این شرایط برای همه یکسان خواهد بود. باتوجه به شناخت این نقاط  رو در روی رقبا قرار می‌گیریم.

وی افزود: فدراسیون هم برای پرپایی این مسابقات از تمام ظرفیت‌ها و امکانات استفاده می‌کند و اگر ضعفی هم وجود داشته باشد، مسولان در صدد رفع آن برخواهند آمد.

سرمربی فتح صدر البرز با بیان اینکه برگزاری لیگ، قهرمانان را از لحاظ آمادگی در حد مطلوب نگه می‌دارد، عنوان کرد: بازیکنان در لیگ تجربیات خوبی کسب می‌کنند. چنانچه لیگ پویا و هدفمند باشد به طور یقین می تواند خروجی خوبی برای تیم ملی داشته باشد.

وی تاکید کرد: کادر فنی تیم ملی نسبت به شناخت افراد در لیگ می‌تواند اشرافیت مناسبی داشته باشد. لیگ می‌تواند افراد مستعد و با آتیه را شناسایی و به تیم ملی تکواندو ایران معرفی کند.

برچسب‌ها لیگ برتر تکواندو فدراسیون تکواندو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر تکواندو فدراسیون تکواندو لیگ برتر تکواندو فدراسیون تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۳۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در «اندرونی»؛ از جمع گرم حرمسرا تا عکس اینستاگرامی فخرالتاج!

 اندرونی ناصرالدین شاه برای خودش شهری بود؛ پر از خواجه و زن و کودک، از هر سن و سال و از هر قوم و قبیله. یکی از تفریحات این جماعت عکاسی بود و ژست گرفتن مقابل دوربین عکاس. به همین خاطر است که برخی از لحظات زندگی آن‌ها هنوز بعد از گذشت بیش از صد سال پیش چشم ما هستند، با همۀ جزئیات تماشایی و عبرت‌آموزی که در آن‌هاست.

به گزارش فرادید، عکس نخستی که در اینجا ملاحظه می‌کنید جمعی از زنان حرمسرای ناصری را در کنار خواجگانی که مسئول محافظت و رفع نیازهای آن‌ها بودند نشان می‌دهد. از حالت ایستادن و نشستن این جمع می‌توان فهمید که رابطۀ زنان حرمسرا و خواجگان دست‌کم گاهی گرم و نزدیک  وصمیمانه بوده است.

عکس دوم، تصویری از نوۀ دختری ناصرالدین‌شاه یعنی فخرالتاج است؛ فخرالتاج دختر عصمت‌الدوله (دختر شاه) و دوستعلی‌خان معیرالممالک بود. نکتۀ جالب این عکس محل بسیار زیبا و چشم‌انداز فوق‌العادۀ آن است: جاده‌ای در میان یک مرداب که تا چشم کار می‌کند پوشیده از برگ نیلوفرهای آبی است.

مردم دوران ما در چنین منظره‌ای معمولا یکی از اولین چیزهایی که به ذهنشان می‌رسد گرفتن عکسی برای گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی است؛ ظاهرا فخرالتاج هم نمی‌خواسته فرصت عکس گرفتن در این منظرۀ بی‌نظیر را (که شاید تالاب انزلی بوده است) از دست بدهد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وزیر صمت: ظرفیت‌های تولید شناخته شده و باید در جستجوی راه‌های صادراتی باشیم
  • یونس فضلی مسئول کوکیوان فدراسیون تکواندو کانادا شد
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • در «اندرونی»؛ از جمع گرم حرمسرا تا عکس اینستاگرامی فخرالتاج!
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • فقط شورای عالی امنیت ملی می‌تواند کنسرت‌ها را لغو کند
  • رفتار شرم آور پلیس آمریکا با یک زن مسلمان | ویدئو
  • کت چرم معروف آل پاچینو(عکس)
  • ۵ واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا ناقض حقوق بشر شناخته شدند
  • زیباترین تصاویر از خلیج فارس | ببینید