Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کاپیتان تیم بسکتبال مهرام گفت:خیلی دوستدارم حامد را در پیراهن تیم مهرام ببینم و با او همبازی شوم. تاریخ انتشار: 07:45 - 08 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۰۷۵۴

صمد نیکخواه‌بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص شکست تیم مهرام مقابل ذوب‌آهن در لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: بازی خوبی را شاهد بودیم و از قبل هم می‌دانستیم ذوب‌آهن تیم جوان و باانگیزه‌ای است که برای برد تلاش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان این تیم خیلی خوب بازی کردند و شرایط هم در این دیدار برای ما خیلی خوب نبود و باعث شد تا شکست بخوریم.

وی در مورد بازی مقابل شیمیدر گفت: شیمیدر در این چندسالی که در لیگ حضور پیدا کرده نتایج خوبی گرفته است. بازی سختی در قم خواهیم داشت چرا که شرایط تیم ما با دور رفت خیلی متفاوت است، جدای اینکه آنها یک بازیکن در پست سنتر به تیمشان اضافه کرده‌اند ما هم در این بازی حامد سهراب‌نژاد را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. تلاش خودمان را می‌کنیم تا نتیجه خوبی را بگیریم.

کاپیتان تیم بسکتبال مهرام در خصوص احتمال آمدن حدادی به تیم مهرام در ادامه مسابقات لیگ برتر بسکتبال تصریح کرد: خیلی از تیم‌ها آرزو دارند تا حامد حدادی را در ترکیب تیمشان داشته باشند. من هم خیلی دوست دارم حامد را در پیراهن تیم مهرام ببینم و با او همبازی شوم، اما در ابتدا باید ببینیم تصمیم خود در این رابطه چه خواهد بود و چه تیمی را برای بازی کردن انتخاب خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اسلامی: به دنبال انتقام شکست دور رفت از مهرام هستیم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال صمد نیکخواه بهرامی مهرام لیگ برتر بسکتبال شیمیدر قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۲۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: بایرن مونیخ را خیلی دوست دارم و آرزو می‌کنم به زودی سرمربی خود را پیدا کند

سرمربی موفق منچسترسیتی عشق و علاقه خود را به بایرن مونیخ ابراز و برای باشگاه آلمانی آرزوی موفقیت کرد.

طرفداری | پپ گواردیولا معتقد است به زودی تکلیف سرمربی بعدی بایرن مونیخ مشخص خواهد شد.

پپ گواردیولا پس از تاریخ‌سازی در بارسلونا، یک سال استراحت کرد و در تابستان 2013 راهی بایرن مونیخ، فاتح سه‌گانه و قدرتمندترین باشگاه وقت اروپا شد. با وجود عملکرد عالی در فوتبال داخلی آلمان و ثبت میانگین 2/41 امتیاز به ازای هر مسابقه (بهترین عملکرد او میان تیم‌هایی که مربی‌گری کرده)، بایرن مونیخِ پپ گواردیولا ناکامِ بزرگ لیگ قهرمانان اروپا لقب گرفت و در سه فصل متوالی به ترتیب توسط رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکو مادرید از رقابت‌ها کنار رفت. موضوعی که سرمربی اسپانیایی در مصاحبه با اسکای اسپورت از واژه شکست برای توصیف آن استفاده می‌کند:

در بایرن مونیخ شکست خوردم چون نتوانستم به همراه این تیم لیگ قهرمانان اروپا را برنده شوم. البته در منچسترسیتی هم اگر ادرسون در آخرین لحظات دروازه ما را مقابل ضربه لوکاکو نجات نمی‌دادم، این‌جا هم شکست‌خورده بودم.

تعجب نمی‌کنید بایرن مونیخ هنوز مربی جدیدی پیدا نکرده‌است؟ 

این اتفاق خواهد افتاد، فقط مسئله زمان است. آن‌ها با توجه به سبک بازیشان، بازیکنانی که دارند و به طور کلی همه چیز، بهترین گزینه را انتخاب می‌کنند. گاهی سخت است اما بالاخره سرمربی موردنظرشان را پیدا خواهند کرد. بایرن مونیخ همیشه منابع دارد و اعضای هیئت مدیره هم باهوش و کاربلد هستند. حتماً فرد مناسب را پیدا می‌کنند. این آرزوی من است، چون واقعاً این باشگاه را خیلی دوست دارم. در آن شهر احساس بسیار خوبی داشتم و دوستان زیادی آن‌جا دارم. 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال
  • صعود مدافع قهرمانی به فینال لیگ بسکتبال/ مهرام؛ ناکام بزرگ
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی
  • گواردیولا: بایرن مونیخ را خیلی دوست دارم و آرزو می‌کنم به زودی سرمربی خود را پیدا کند
  • امیر جدیدی از «قهرمان» تا «منصور»
  • حامد لک یاد پرسپولیس افتاد!(عکس)
  • مدارس کشور به واقعیت افزوده مجهز می‌شوند؟