Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی شطرنج بانوان ایران گفت: بانوان کشور ما پتانسیل بسیار بالایی برای کسب موفقیت‌های بیشتر دارند. الان سارا خادم قهرمان رپید است، یعنی بازیکنی داریم که در سطح جهانی می‌تواند خیلی خوب نتیجه بگیرد و حتی به قهرمانی جهان فکر کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امیررضا پوررمضانعلی روز گذشته طی حکمی از سوی مهرداد پهلوان‌زاده رییس فدراسیون شطرنج به عنوان مربی تیم ملی شطرنج بانوان ایران منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص وضعیت تیم ملی بانوان کشورمان بیان کرد: تیم ملی بانوان ما یک تیم قدرتمند در سطح جهان است، اگر اردوهای ما منظم برگزار شود، امیدوارم که امسال بتوانیم تیم ملی ایران را در المپیاد سال 2020 جزو 5 تیم برتر جهان ببریم.

وی اظهار داشت: بانوان کشور ما پتانسیل بسیار بالایی برای کسب موفقیت‌های بیشتر دارند. الان سارا خادم‌الشریعه قهرمان رپید است، یعنی بازیکنی داریم که در سطح جهانی می‌توانند خیلی خوب نتیجه بگیرند و حتی به قهرمانی جهان فکر کنند. بازیکنان دیگرمان هم بسیار مستعد و قدرتمند هستند، شاید مشکلاتی در بازی‌ها آن‌ها وجود داشته باشد اما این مسائل باید با تمرین برطرف شود. به این تیمی که در حال حاضر وجود دارد امیدوار هستم. اکثر آن‌ها از قبل شاگردان خودم بودند، به همین دلیل همه را کامل می‌شناسم و می‌دانم که چگونه باید کار کنند تا پیشرفت بیشتری داشته باشند.

مربی تیم ملی شطرنج بانوان ایران عنوان کرد: اکثر قهرمانان ما در مسابقات داخلی نیز بازی می‌کنند و این‌گونه نیست که حضور پیدا نکنند. اعضای تیم ملی ما زاهدی‌فر که امسال قهرمان کشور شد، در رقابت‌های داخلی ما بازی می‌کند. علی‌نسب و مهدیان نیز در اکثر رویدادهای داخلی حضور دارند.

پوررمضانعلی در پایان گفت: تعدادی از بازیکنان ما هم از ایران خارج شدند و محل سکونتشان ایران نیست، به همین  دلیل است که در رقابت‌های داخلی ایران بازی نمی‌کنند. مسابقات خارج از کشور سطح بالاتری دارد اما به دلیل مشکلات اقتصادی نمی‌توانیم بازیکنان خارجی خوب را وارد ایران کنیم. ما با همین وضعیت هم یک پتانسیل خوب در سطح کشور داریم که اگر درست استفاده شود، می‌توانیم به جایگاه‌های بالاتر برسیم. در حال حاضر وضعیت ما خوب است ولی می‌توانیم بهتر از این شویم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شطرنج خبرگزاری برنا فدراسیون شطرنج سارا خادم الشریعه تیم ملی شطرنج تیم ملی شطرنج بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۳۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی

پرسپولیس و سپاهان مهم‌ترین بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر را برگزار می‌کنند؛ تقابل اوسمار ویرا و ژوزه مورایس

طرفداری | تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر میزبان سپاهان است.

مهم‌ترین و حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود؛ پرسپولیس مقابل سپاهان در دیداری موسوم به ال کلاسیکوی ایران. سرخ‌پوشان پایتخت در حال حاضر 52 امتیازی هستند و تنها یک امتیاز با استقلال صدرنشین فاصله دارند. سپاهان هم با 45 امتیاز در رتبه سوم قرار گرفته و کورسوی امیدی برای حفظ اندک شانس قهرمانی دارد. تساوی در این بازی، بیش از همه جواد نکونام و استقلالی‌ها را خوشحال خواهد کرد. این دیدار نخستین بازی بعد از اعلام خبر مسلمان شدن ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی طلایی‌پوشان، است. مهمترین غایب بازی، همچنان علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش و شماره یک پرسپولیس، محسوب می‌شود. در سوی مقابل، اما مصدومان سپاهان در تمرینات گروهی شرکت کرده‌اند. باید دید در نهایت چه نتیجه‌ای در بازی کلاسیک فوتبال ایران رقم می‌خورد.

اطلاعات بازی

هفته بیست و پنجم لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس

بازی: پرسپولیس - سپاهان

تاریخ و ساعت برگزاری: چهارشنبه 12 اردیبهشت ۱۴۰3؛ ساعت 19:30

ورزشگاه: آزادی تهران

داور: بیژن حیدری | کمک‌ها: فرهاد مروجی، علی اکبری نوری و علی صفایی | ناظر: رضا سخندان

5 تقابل اخیر دو تیم

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • (اینفوگرافیک) کدام کشور‌ها در سال ۲۰۲۴ بیشترین تعداد میلیاردر‌های جهان را دارند؟
  • عملیات وعده صادق رسوایی غرب را جهانی کرد
  • تلاش استکبار جهانی برای فراموشی مساله غزه بی‌نتیجه است
  • چرا فلسطین طی ۷ ماه جنگ همواره اصلی‌ترین موضوع جهانی بوده است؟
  • فعالیت ۲۳۰ هزار پرستار در ایران / سهم سلامت از تولید ناخالص ملی۳ تا ۴ درصد است
  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • اسلامی: ایران در المپیاد مخترعین مقام اول را کسب کرد
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • ارزش های اخلاقی در ایرانیان بالاترین رتبه را در جهان دارد