Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@17:16:05 GMT

آمپلی فایرهای قاچاق در خاتم توقیف شدند

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۸۳۵۹۵

آمپلی فایرهای قاچاق در خاتم توقیف شدند

ایسنا/یزد فرمانده انتظامی خاتم در استان یزد از کشف یک میلیارد و 500 میلیون ریالی آمپلی‌فایر قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ «غلامرضا کشوری» روز گذشته هفتم دیماه با اشاره به اولویت‌های پلیس برای مبارزه با قاچاقچیان کالا و ارز، اظهار کرد: ماموران ایستگاه بازرسی خاتم الانبیاء شهرستان خاتم هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلی به ظن حمل قاچاق مشکوک و آن را برای بازرسی متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بازرسی از این تریلی 82 دستگاه الکتریکی «آمپلی فایر» خارجی قاچاق به ارزش یک میلیاردو 500 میلیون ریال کشف و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاتم در پایان سخنان خود با بیان این‌ که این کامیون از جنوب کشور عازم اصفهان بود، گفت: در این خصوص سه متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده حمل کالای قاچاق به مراجع قانونی معرفی شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: يزد قاچاق كالا و ارز پليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۳۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد

سرهنگ حسین بساطی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی شهرستان حین گشت زنی فعال و هدفمند خود درسطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتور سیکلت مشکوک شده و برای بررسی دقیق‌تر وارد عمل شدند.

وی افزود: در اقدام به موقع مأموران پلیس حاضر در صحنه موتور سیکلت توقیف و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی برای بررسی به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه در بررسی‌های انجام شده مشخص شد موتور سیکلت توقیفی قاچاق است تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش این موتورسیکلت را ۴ میلیارد ریال برآورد که در این خصوص فرد متخلف با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6092152

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان