Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان زنجان از بازگشت به کار 120 کارگر با آغاز کار دو واحد تولیدی در خرم‌دره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیلی صادقی نیارکی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای حل مشکلات واحدهای تولیدی بازدیدهای مستمر از شهرستان‎های مختلف به منظور احصای مشکلات انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه با هم‌افزایی و تعامل بسیاری از مشکلات مردم قابلیت حل کردن دارد، تصریح کرد: از همین رو با توجه به هماهنگی که بین ائمه جمعه در شهرستان‌ها ایجاد شده است، این مشکلات را به مسؤولین انتقال می‌دهند و دستگاه قضایی آماده شنیدن این مشکلات و پیگیری آنهاست و همه تلاش خود را برای رفع این مسائل و مشکلات به کار می‌بندد.

وی در ادامه با اشاره به پیگیری دستگاه قضایی برای حل مشکل دو واحد تولیدی در شهرستان خرم‌دره بیان کرد: با توجه به اینکه یکی از برنامه‌ها در شهرستان‌ها بازدید از شرکت‌ها و کارخانجات در راستای  بررسی مشکلات است، از همین رو دو واحد تولیدی سال گذشته به لحاظ وجود برخی مشکلات  کاملا تعطیل شده بودند که با پیگیری‌های انجام شده دستگاه قضایی استان از مسؤولین اجرایی و حمایت از تولید مجددا به چرخه تولید برگشتند.

صادقی نیارکی گفت: در همین راستا در مجموع 120 کارگر در این دو واحد مشغول به کار شدند و ما در اجرای سیاست‌های قوه قضائیه به ویژه در دوره تحول و حمایت از تولید و اشتغال مصمم هستیم.

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: همه مسئولین دستگاه‌های اجرایی، نظارتی و قضایی وظیفه دارند برای تحقق مطالبات مردمی و رهبر معظم انقلاب از تولید داخلی حمایت و پای کار باشند چرا که خروجی این اقدامات ایجاد اشتغال و توجه به رویکرد اقتصاد مقاومتی است.

انتهای پیام/73005

منبع: فارس

کلیدواژه: استان زنجان کارگر دستگاه قضایی تولید اقتصاد مقاومتی تحقق مطالبات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۳۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم

درویشعلی حسن زاده گفت: مشکل دو واحد تولیدی مربوط به بازپرداخت تسهیلات بانکی بود که به شرط ادامه کار واحد‌ها و حفظ کارگران و رعایت شرایط بیمه با امهال بیمه آنان موافقت شد.

 حسن زاده گفت: مدیریت پسماند بعد از تصفیه و دریافت پروانه ساخت نیز مشکل دو واحد تولیدی دیگر بود که برای رفع آن با کمک دستگاه‌های مرتبط راه حل داده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • تکرار حمایت قاطع دستگاه قضایی شهرستان از طرح نور
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • دستگاه قضا از بخش خصوصی در راستای رونق تولید حمایت می‌کند
  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • برخی بی تدبیری‌ها باعث استمرار مشکلات کارگران می‌شود
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم
  • سند تحول قضایی به مثابه قانون اساسی و نقشه راه دستگاه قضایی است
  • تلاش دستگاه قضایی برای تحقق شعار سال
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس