Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، یک بازتوئیت حاوی لینک مربوط به نام افشاگری که سبب شد روند استیضاح ترامپ در مجلس نمایندگان آمریکا به راه بیفتد از حساب کاربری رئیس‌جمهور آمریکا در توئیتر حذف شد.

این بازتوئیت دو روز پس از آن حذف شد که نام شخصی را که در اکثر جلسات کنگره و گزارش‌های رسانه‌ای مخفی نگه داشته شده بود، افشا کرد و از این جهت توجه‌های بسیاری را به خود جلب نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توئیت اصلی که از جمعه شب در صفحه «اتاق جنگ ترامپ» گذاشته شده به یک مقاله در واشنگتن اگزمینر در تاریخ سوم دسامبر لینک شده است. در این توئیت اصلی آمده «خیلی ساده است. افشاگر سیا یک افشاگر واقعی نیست!» این توئیت همچنین شامل ویدئویی مونتاژ شده از چهره‌های رسانه‌ای و سیاستمدارانی است که در مورد موضوع استیضاح و وضعیت موجود بحث می‌کنند. گفته می‌شود این توئیت پاسخی به مارک زید، وکیل افشاگر است که از سنا خواسته بود در دادگاه آتی استیضاح از او محافظت شود.

در ماه سپتامبر، دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا پس از افشاگری‌های یک مامور اطلاعاتی مبنی بر اینکه ترامپ با سوءاستفاده از قدرت خود به رئیس‌جمهور اوکراین فشار آورده است تا درباره فعالیت‌های اقتصادی جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات ۲۰۲۰، و پسرش در این کشور تحقیقاتی را انجام دهد روند استیضاح رئیس‌جمهور آمریکا را آغاز کردند و در نهایت حدود ده روز پیش طرح استیضاح را با اکثریت آرا به تصویب رساندند. ترامپ پس از بیل کلینتون (چهل‌ودومین رئیس‌جمهور) و اندرو جانسون (هفدهمین رئیس‌جمهور)، سومین رئیس‌جمهور آمریکاست که طرح استیضاحش در مجلس نمایندگان به تصویب می‌رسد. او با دو اتهام «سوء استفاده از قدرت» و «کارشکنی در کار کنگره» روبه‌روست و منتظر برگزاری دادگاه استیضاح در مجلس سناست.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استیضاح دونالد ترامپ مجلس سنای آمریکا کنگره آمریکا افشاگر سیا مجلس نمایندگان آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۴۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان از تماس تلفنی با هنیه درباره پذیرش آتش‌بس خبر داد

وزیر امور خارجه کشورمان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس از گفت‌وگوی تلفنی با اسماعیل هنیه و پذیرش خبر آتش‌بس توسط جنبش مقاومت اسلامی حماس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین امیرعبداللهیان در رابطه با خبر پذیرش آتش‌بس توسط جنبش حماس در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«‬‏امشب آقای اسماعیل هنیه طی تماس تلفنی با اینجانب، ضمن قدردانی از مواضع قوی مقام معظم رهبری، رئیس جمهور محترم و مردم ایران در حمایت از فلسطین و غزه، به تبیین آخرین تحولات پرداخت و اظهار داشت: ما پاسخ حماس را به طرح پیشنهادی مصر و قطر برای توقف حملات رژیم اسرائیل، تبادل اسرا، رفع محاصره انسانی و … ارسال کردیم. اکنون توپ در زمین مقابل است. ما در نیات خود صادق هستیم.»

کد خبر 751239

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان از تماس تلفنی با هنیه درباره پذیرش آتش‌بس خبر داد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • تایمز: ترام طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین