Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه کمیته انضباطی فدراسیون هندبال به دلیل عدم حضور تیم زاگرس اسلام آبادغرب مقابل ذغال سنگ طبس در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر، رای به نتیجه 10 بر صفر این دیدار به نفع ذغال سنگ طبس داد.

سجاد اعظم مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: دیدار بین دو تیم زاگرس اسلام آبادغرب و ذغال سنگ طبس در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر هندبال، قرار بود دوم آذر و پس از بازگشت ما از رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا برگزار شود، اما به دلیل خستگی و مصدومیت چند نفر از بازیکنانمان نتوانستیم برای این دیدار آماده شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: پیش از اعزام به رقابت‌های کره جنوبی از مسئولان فدراسیون خواستیم تا اولین دیدار پس از بازگشتمان را به دلیل خستگی بازیکنان به روزی دیگر موکول کنند که آنها نیز موافقت ضمنی خود را با این مسئله اعلام کردند.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب افزود: تیم ما روز یکشنبه 27 آبان از رقابت‌های کره جنوبی ازگشت و باید شنبه هفته بعد با تیم ذغال سنگ طبس در خانه حریف بازی می‌کردیم، برای همین دوباره از مسئولان فدراسیون خواستیم تا دیدار ما را لغو کنند که آنها نیز گفتند مساعدت می‌کنیم.

وی تاکید کرد: علیرغم قول‌های همکاری که از مسئولین فدراسیون گرفته بودیم، کمیته انضباطی رای به باخت 10 بر صفر ما مقابل ذعال سنگ طبس داده است.

اعظم متذکر شد: از آنجایی که تیم ذعال سنگ طبس از لیگ سقوط کرده، برای همین این نتیجه هیچ تاثیری در جایگاه تیم ما نخواهد داشت.

تیم زاگرس اسلام آبادغرب در حال حاضر با هشت بازی و هشت امتیاز در رده چهارم رقابت‌های لیگ برتر هندبال قرار دارد.

رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان به دلیل اردوهای آمادگی تیم ملی کشورمان برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا تا پایان دی ماه تعطیل خواهد بود.

انتهای پیام  

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فدراسيون هندبال کمیته انضباطی تیم هندبال زاگرس اسلام آباد لیگ برتر هندبال استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۵۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن

به گزارش خبرگزاری مهر، در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی از بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. طبیعت با نتیجه ۸۴ بر ۷۴ به پیروزی رسید و سری این بازی‌ها یک بر صفر به نفع طبیعت شد.

جوردن استیون با ۴۱ امتیاز، ۲ ریباند، ۷ پاس گل و کارایی ۳۲ بهترین بازیکن این دیدار بود.

تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ بر صفر به سود تیم شهرداری گرگان است.

کد خبر 6090279

دیگر خبرها

  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • مسیر سپاهان و تراکتور سخت شد
  • ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد
  • سعید احمدعباسی آقای گل جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • زاگرس برای سومین ماه روند صعودی فروش را حفظ کرد
  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع