Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس سرهنگ محمد عبادی‌نژاد اظهار داشت: به دنبال وقوع برخی اغتشاشات و ناآرامی‌ها در آبان ماه سال جاری و سوءاستفاده فرصت‌طلبان از این موضوع در کازرون، شناسایی و دستگیری عاملان اصلی اغتشاشگران و آشوبگران در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این باره مأموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی گسترده، موفق به شناسایی یکی از عاملان اصلی اغتشاشات حوادث اخیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی کازرون گفت: با هماهنگی مقام قضائی، متهم طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود واقع در اطراف کازرون دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شد.

سرهنگ عبادی‌نژاد با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده در تخریب و آتش زدن حوزه علمیه و ۱۱ بانک نقش داشته است، افزود: شناسایی و دستگیری عاملان بروز اغتشاشات، اقدامات خرابکارانه و تخریب و آتش‌سوزی اموال عمومی و دولتی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

کد خبر 4810107

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی فارس شیراز کازرون بوشهر ایلام آلودگی هوا خطبه های نماز جمعه شهرکرد بیرجند تعطیلی مدارس قزوین انتخابات مجلس شورای اسلامی شیراز بارش برف گرگان 9 دی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۵۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری

سرهنگ کریمی گفت: بعد از وقوع قتل در عنبرآباد سه نفر عامل مرتب با این قتل دستگیر شدند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی، به رغم اینکه متهم دائم مکان حضور خود را تغییر می‌داد هویت قاتل را شناسایی و در نهایت با پی‌جویی‌های بی‌وقفه این متهم را طی یک عملیات شبانه در مخفیگاهش دستگیر و به فرار وی پایان دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری
  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 
  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
  • اوباش تحت تعقیب در صفادشت شناسایی و در «خوشنام» ملارد دستگیر شد
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران
  • کشف ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی در سرایان