Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت : طرح پشتیبانی مراکز فراهم آوری اعضای پیوندی است که با هماهنگی مرکز مدیریت پیوند وزارت بهداشت و همکاری انجمن اهدای عضو ایرانیان در دانشگاه‌هایی که واحد فراهم آوری یا opu دارند برگزار می‌شود.

او افزود : گروه‌های هدف در این دوره شامل تمامی مسئولین استانی و شهری اعم از استانداری، ائمه جمعه، خیرین، معتمدین شهری، دانشگاهیان، پزشکان، متخصصین بیهوشی، پزشکی قانونی، روانشناسان و مددکاران اجتماعی، دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی و پرستاری، مدیران و مسئولین پرستاری، پرستاران بخش‌های ویژه دولتی و غیر دولتی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بگفته ی کریمیان این دوره با هدف آشناسازی اقشار مختلف جامعه با فرهنگ اهدای عضو و لزوم همکاری کلیه دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی در جهت افزایش آگاهی مردم و همینطور بالا بردن میزان رضایت خانواده‌های بیماران مرگ مغزی برگزار می‌شود.

اوا ادامه داد : این دوره از امروز ۸ تا ۱۱دی ماه ۱۳۹۸ در دانشگاه علوم پزشکی ایلام برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ه

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی اخبار سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۵۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر ابوالفضل باقری فرد با اعلام این خبر افزود: پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی روز ۱۳ اردیبهشت ماه در دانشگاه های علوم پزشکی برگزار می شود.

وی افزود: امسال بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی شرکت کرده اند.

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت گفت: داوطلبان برای حضور در ۲۵ رشته تخصصی پزشکی با یکدیگر رقابت می کنند و خوشبختانه تعداد شرکت کنندگان در این آزمون نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

کد خبر 6088939

دیگر خبرها

  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود
  • شیراز میزبان رویداد تخصصی بازساختی پزشکی آینده
  • حضور بازرگانان محصولات کشاورزی و شیلات در نمایشگاه ایران اکسپو
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • ‌رویداد تخصصی بازساختی ـ پزشکی آینده در شیراز برگزار می‌شود
  • افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • آغاز بزرگترین آزمون علمی در همدان
  • آغاز ماراتن علمی ۳۵۵۶۱ داوطلب آزمون سراسری در لرستان
  • آغاز بزرگترین رقابت علمی کشور
  • آغاز ماراتن علمی ۳۸ هزار داوطلب آزمون سراسری در مازندران