Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانون خبرنگاران نبأ ــ‌ سیداحمد پورفرجی با اشاره به اهم برنامه‌های تبلیغی بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) برای ترویج فرهنگ انتظار در استان خوزستان گفت:‌ این بنیاد مردم‌نهاد در راستای ترویج فرهنگ انتظار و پاسخ‌گویی به شبهات مهدویت بیشترین مبلّغ را به مناطق حاشیه‌ای استان اعزام کرده است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ سیداحمد پورفرجی، مدیر عامل بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) در استان خوزستان در نشست صمیمی با اصحاب رسانه عصر دیروز، هفتم دی‌ماه ضمن تشریح برنامه‌های بنیاد مهدویت در استان گفت: متأسفانه دولت کار فرهنگی در زمینه مهدویت را فراموش کرده و حتی بودجه‌ای نیز برای ترویج مهدویت اختصاص نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با بیان اینکه این بنیاد مردم‌نهاد از ابتدای فعالیت در خوزستان تاکنون در راستای ترویج فرهنگ انتظار و پاسخ‌گویی به شبهات مهدویت بیشترین مبلّغ را به مناطق حاشیه‌ای استان اعزام کرده است، گفت: برگزاری دوره تربیت مربی مهدوی ویژه طلبه‌های خواهر و برادر حوزه‌های علمیه، معلمان اداره آموزش و پرورش، کارکنان نهادها و ارگان‌های دولتی از اهم برنامه‌های تبلیغی این بنیاد برای ترویج فرهنگ انتظار در استان خوزستان است.

پورفرجی با اشاره به اینکه فرهنگ انتظار از ارکان بسیار مهم شیعه است، افزود: ساخت فیلم و برنامه‌های بسیار از سوی غرب با هزینه‌های هنگفت در راستای ضربه زدن به این فرهنگ، آگاهی دشمنان از اهمیت فرهنگ مهدوی را بازگو می‌کند.

مدیرعامل بنیاد حضرت مهدی موعود در استان خوزستان بیان کرد: متأسفانه کار فرهنگی در استان خوزستان ضعیف است و ادارات نیز یکپارچه و منسجم عمل نمی‌کنند و برای برون‌رفت از این معضل می‌بایست تمامی ادارات اعم از حوزه‌های علمیه، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره فرهنگ و ارشاد خوزستان، سایر دستگاه‌های متولی، مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های دیداری و شنیداری اعم از صدا و سیما و … هماهنگ و یکپارچه عمل کنند.

پور‌فرجی همچنین یادآور شد: علی‌رغم نبود بودجه فرهنگی برای این نهاد مهم و تأثیرگذار، امسال استان‌های خوزستان و سیستان و بلوچستان به عنوان بهترین استان‌های فعال در بحث مهدویت انتخاب و معرفی شدند.

وی ظهور مدعیان دروغین را از نتایج برنامه‌های گوناگون دشمنان اسلام دانست و گفت: مدعیان دورغین در راستای مخدوش کردن فرهنگ انتظار تربیت می‌شوند.

مدیر عامل بنیاد مهدویت خوزستان در پایان یا یادآوری اینکه فرهنگ مهدویت و انتظار، بخشی از آرمان‌های نظام اسلامی را تشکیل می‌دهد، خاطرنشان کرد: امروز پاسداشت اندیشه مهدویت یک ضرورت مهم در جامعه اسلامی محسوب می‌شود.

پورفرجی در پایان به اهمیت انتقال فرهنگ مهدویت به نسل جوان اشاره کرد و گفت: باید فرهنگ مهدویت را از راه مساجد، رسانه و دانشگاه‌ها به نسل جوان جامعه انتقال داد.

حسین عبدالعزیزی

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: پور فرجی خوزستان شوش مهدویت ایکنا نبأ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۵۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیشترین بارندگی در روستای تاش شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ با اعلام هشدار نارنجی هواشناسی در اکثر مناطق این استان باران باریده است  که پس از تاش ، بیشترین آن در طزره  ۸ میلیمتر بود ؛ در سایر مناطق استان سمنان کمتر از پنج میلیمتر باران باریده است .

 

دیگر خبرها

  • انتظار طولانی برای یک سفر واجب + ویدئو
  • ترسوها و حاشیه‌های پررنگ‌تر از متن/ فنی و فرهنگ؛ تعطیل!
  • ورود سامانه جدید بارشی به همدان / فردا دمای سطح خاک به صفر می‌رسد
  • ثبت بیشترین بارندگی در روستای تاش شاهرود
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • متن و حاشیه فرهنگ و هنر در هفته گذشته
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب برای بررسی خسارت حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب جهت بررسی خسارات حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد