Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال با اعلام این خبر گفت: خرداد ماه ۹۷ مرد جوانی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از وقوع سرقت خودرو ۲۰۶ سفید رنگش در محدوده نیاوران به کلانتری ۱۲۳ خبر داد.

وی با اشاره به اینکه پرونده با موضوع سرقت خودرو تشکیل و جهت رسیدگی تخصصی با دستور دادیار شعبه اول دادسرای ناحیه ۳۴ تهران پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم قرار گرفت، عنوان داشت: شاکی پس از حضور در پایگاه در اظهاراتش به کارآگاهان گفت، خودرو را مقابل درب منزل‌ پارک کرده بودم و حوالی ساعت ۷ عصر متوجه شدم به سرقت رفته و به همراه آن دسته چک بانکی، لپ تاپ، گوشی موبایل و مدارک هویتی نیز ربوده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی اواسط آذر ماه ۹۸ مشخص شد فردی به نام رامین برای وصول یکی از چک‌های مسروقه مال‌باخته به بانکی واقع در چهارراه نظام‌آباد مراجعه که بلافاصله وی دستگیر و به پایگاه منتقل شد، افزود: در تحقیقات صورت گرفته، رامین اظهار داشت چک را از سایت خرید و فروش اینترنتی «دیوار» به مبلغ ۱۵۰ هزار تومان از فردی ناشناس خریداری و از سرقتی بودن آن خبر نداشته است.

سرهنگ کارآگاه دستخال بیان داشت: با به دست آمدن این اطلاعات، دستگیری فروشندگان چک مسروقه در دستور کار قرار گرفت که با انجام اقدامات پلیسی و با بهره‌گیری از روش‌های علمی کشف جرم، سرکرده باند فروش چک‌های مسروقه سرقتی به نام شاهین ۴۸ ساله در حوالی شهرری مورد شناسایی قرار گرفت.

سرهنگ دستخال گفت: با انعکاس اطلاعات به دست آمده به دادیار پرونده، دستگیری شاهین و سایر اعضای این باند صادر شد که در تاریخ ۲۹ آذر ماه طی یک عملیات پلیسی شاهین به همراه ۳ مرد و یک زن دستگیر و در بازرسی صورت گرفته از مخفیگاه‌شان بیش از ۳۰۰ برگ چک سفید امضاء اشخاص کشف و به پایگاه منتقل شدند.

وی اذعان داشت: در تحقیقات صورت گرفته از متهمان، همگی به جرم خود معترف شدند و اظهار داشتند چک‌های مسروقه را از سارقان به قیمت برگی ۵۰ هزار تومان خریداری و در سایت دیوار به مبلغ  ۱۵۰ هزار تومان به افراد ناشناس فروخته‌اند و پول حاصله را صرف زندگی خود کرده‌اند.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: با توجه به دستگیری تمامی اعضای این باند کلاهبرداری و اعتراف صریح به بزه خود تاکنون ۱۵ نفر از مال‌باختگان مورد شناسایی قرار گرفته و در بررسی‌های صورت گرفته، مشخص شد افراد بزه‌دیده از جرایم سرقت منزل، خودرو و لوازم داخل خودرو هستند که متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضائی جهت انجام تحقیقات تکمیلی و دستگیری سارقان و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار دارند.

کد خبر 474006 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۶۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، سرهنگ سعید راستی در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: هفتم ادیبهشت ماه، جراحت شهروندی در پی درگیری یک اراذل و اوباش در محدوده خیابان "انقلاب" تهران به ماموران پایگاه سوم سازمان اطلاعات پلیس تهران اعلام شد و بررسی موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی عنوان کرد: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت متهم با استفاده از سلاح سرد قمه قدرت نمایی و پس از جراحت شهروند از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی به انجام تحقیقات میدانی و شناسایی هویت و مخفیگاه متهم اشاره کرد و ابراز داشت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در مخفیگاهش در محدوده میدان نیلوفر تهران دشتگیر و به پایگاه سوم این این پلیس انتقال یافت.

سرهنگ راستی به معرفی متهم به مراجع قضائی اشاره و خاطرنشان کرد : پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با ارازل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • دستگیری ۵ نفر در ارتباط با قتل بازپرس سابق در آمل
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • پایان یک دهه قتل و تجاوز توسط 11 مرد خشن | این افراد خشن چه کسانی هستند؟
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور