Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@00:56:28 GMT

تجلیل از پژوهشگران برتر استان اصفهان

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۸۷۳۳۲

تجلیل از پژوهشگران برتر استان اصفهان

در بیستمین جشنواره پژوهش و فناوری استان، ۲۰ پژوهشگر و فناور برتر استان اصفهان معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،دبیر برگزاری جشنواره تجلیل از فناوران و پژوهشگران برتر استان اصفهان شامگاه شنبه در آئین بیستمین جشنواره هفته پژوهش  اظهار داشت: پژوهشگران و فناوران برتر از دانشگاه‌های صنعتی اصفهان، اصفهان، علوم پزشکی اصفهان، کاشان، هنر اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، مرکز تحقیقات کشاورزی، استانداری اصفهان، سازمان فنی و حرفه‌ای و اداره کل ورزش و جوانان انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهروز ارباب شیرانی افزود: در کارگروه فنی و مهندسی حداکثر سه نفر، کارگروه علوم پایه دونفر، کشاورزی و دامپزشکی سه نفر، علوم انسانی و مطالعات فرهنگی-اجتماعی دو نفر، علوم پزشکی دو نفر، هنر و معماری دو نفر، بخش فناوران برتر سه نفر و در دستگاه‌های اجرایی نیز سه نفر توسط داوران در کارگروه‌های مختلف انتخاب شدند.

وی ادامه داد: در بخش دانش‌آموزی نیز چهار نفر به صورت جداگانه توسط داوران آموزش و پرورش با توجه به دستورالعمل و شیوه‌نامه برگزیده شدند.

دبیر برگزاری جشنواره اظهار داشت:در مجموع بیست و سه نفر در این فرآیند برگزیده شدند، کارگروه‌ها بر اساس معیارهای مصوب شده در جلسات همچون اکتشاف، ثبت اختراع، شاخص h-index و غیره، ارزیابی‌ها شدند.

ارباب شیرانی تاکید کرد: در کارگروه‌ها ۹۲ پرونده برای تفکیک به دبیرخانه رسیده بود، برای تفکیک پرونده متقاضیان ۳۹ داور از دانشگاهیان و مراکز مختلف در این کارگروه‌ها شرکت کردند. این افراد در جلسه‌ای بررسی‌ها را انجام دادند و نهایتا ۲۰ نفر از پژوهگشران و چهار دانش‌آموز برگزیده شدند.

فناوران و پژوهشگران برتر استان

ملیکا طاهری در بخش دانش آموزی در رتبه اول، نگین خادمی و آرمیتا نادری در رتبه دوم، مبینا کاویان پور رتبه سوم را کسب کردند.در کارگروه کشاورزی و دامپزشکی، امیرحسین گلی و محمدرضا همامی از دانشگاه صنعتی اصفهان و کوروش شیرانی عضو مرکز خاک و آبخیزداری استان تقدیر شدند.در کارگروه علوم انسانی نیز آرش شاهین از دانشگاه اصفهان و امیر گندم کار از دانشگاه آزاد نجف آباد انتخاب شدند.

در بخش فناوران برتر استان نیز محمدتقی جعفری از دانشگاه صنعتی اصفهان، نیما جمشیدی از دانشگاه اصفهان و حامد محمدپور مدیر عامل شرکت علمی و تحقیقاتی صدرا با عنوان طرح و تجهیز اسپادانا تقدیر شدند.

در کارگروه علوم پزشکی، نوشین محمدی فر و شهناز رضوی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تجلیل شد. در کارگروه علوم پایه از علی اصغر انصافی از دانشگاه صنعتی اصفهان و شهرام تنگستانی نژاد از دانشگاه اصفهان تجلیل شد.

محمد قلعه نوعی و حسین احمدی از دانشگاه هنر اصفهان در کارگروه هنر و معماری برگزیده و در کارگروه فنی و مهندسی، فتح‌اله کریم زاده از دانشگاه صنعتی اصفهان، پیمان معلم از دانشگاه اصفهان و ابوالفضل حلوایی نیاسر از دانشگاه کاشان انتخاب شدند.

در کارگروه دستگاه‌های اجرایی، شهرام شاکریان مدیر منابع انسانی استانداری، مریم فریور عضو سازمان فنی و حرفه‌ای استان و داوود نصر اصفهانی دبیر گروه فرهنگی تربیتی اداره کل جوانان و ورزش انتخاب شدند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان فناوری کشاورزی مطالعات فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۷۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۲ عضو هیات علمی دانشگاه مازندران به عنوان استاد نمونه کشوری

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، در آستانه فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت، سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و گرامی‎داشت مقام معلم، سی ویکمین آیین نکوداشت اعضای هیات علمی نمونه کشوری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی با حضور دکتر محمدعلی زلفیگل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم که دکتر حشمتالله علینژاد رییس دانشگاه و دکتر رحمت عباسنژاد معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مازندران نیز حضور داشتند، از دکتر علی اکبر جعفری عضو هیات علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی و دکتر اباصلت حسین زاده عضو هیات علمی دانشکده علوم پایه به عنوان اساتید نمونه کشوری تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • ۷۳ دانشگاه ایرانی جز برترین‌های دانشگاه‌های آسیا
  • یک هرمزگانی استاد نمونه کشوری شد
  • تجلیل از ۲ عضو هیات علمی دانشگاه مازندران به عنوان استاد نمونه کشوری
  • تجلیل از اساتيد برتر دانشگاه پیام نور استان کرمان
  • ۶۵ استاد نمونه کشوری تجلیل شدند
  • تجلیل از ۶۵ عضو هیئت علمی برگزیده/ جوان‌ترین استاد ۴۵ساله و تقدیر از ۶ استاد زن
  • تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • اعلام اسامی اساتید نمونه کشوری/ چهار معاون وزیر علوم در بین برگزیدگان
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد