Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم دانشگاه آزاد در مسابقات سوپرلیگ کاراته گفت: ترکیب تیم دانشگاه آزاد در سوپرلیگ طوری بسته شده که صددرصد فقط به قهرمانی فکر می‌‌کنیم.

احسان حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که شرایط فنی کاراته‌کاهای تیم دانشگاه آزاد در هفته سوم مسابقات سوپرلیگ کاراته چطور بود، اظهار داشت: بچه‌ها بازی‌های خوبی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به نمایش گذاشتند و در طول مبارزات مشکل خاصی وجود نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه کاراته‌کاهای دانشگاه آزاد انگیزه بالایی دارند، شرایط ما هم در سوپرلیگ خوب است. در دور برگشت با برتری مقابل تیم‌های حریف موفق شدیم صدرنشین گروه 2 در سوپر لیگ شویم. ما همه بازی‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برده‌ایم و با امتیاز کامل صدرنشین شده‌ایم.

مربی تیم کاراته دانشگاه آزاد، افزود: هجدهم بهمن ماه دور مقدماتی مسابقات سوپرلیگ برگزار می‌شود و ما کار سختی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پیش رو داریم، بعد از آن مسابقات نیمه نهایی و فینال برگزار می‌شود و ما هم برای هفته‌های پایانی با برنامه ریزی هایی که انجام شده، خودمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آماده می‌کنیم. برنامه‌ریزی‌های ما روی عملکرد خودمان است تا برای دیدارهای نهایی آماده شویم.

حیدری در پاسخ به این سوال که آیا برای بازی‌های نیمه نهایی و فینال از ملی‌پوشان در ترکیب تیم استفاده خواهید کرد، گفت: طی این هفته‌ها ما از پورشیب، عسگری، گنج‌زاده به خاطر اینکه در کورس کسب سهمیه المپیک هستند، استفاده نکردیم تا تمرکز آنها روی مسابقات تیم ملی باشد، اما در ادامه مسابقات در مرحله نیمه نهایی و فینال قطعا از ملی‌پوشان تیم دانشگاه آزاد در ترکیب تیم در مسابقات سوپرلیگ استفاده خواهیم کرد.

مربی تیم دانشگاه آزاد در پاسخ به این سوال که آیا برای قهرمانی برنامه‌ای دارید، گفت: صد درصد هدف ما کسب عنوان قهرمانی در مسابقات سوپرلیگ است. تیمی که توسط سرمربی تیم و اعضای کادر فنی بسته شده، برای قهرمانی در مسابقات سوپرلیگ کاراته بسته شده است. قطعا ما شانس بالایی برای قهرمانی داریم.

وی در پاسخ به این سوال که در چه اتفاقی رخ داد که شما در آخرین مرحله مسابقات لیگ جهانی 2019 مادرید به روی تاتامی رفتید، گفت: مدتی بود که مسابقه نداده بودم و با توجه به اینکه در جدول رنکینگ جهانی جایگاه من حفظ شده بود، می‌توانستم در این رقابت‌ها مسابقه دهم. در بازی اول از لحاظ امتیازی مقابل حریفم پیش افتاده بودم، اما آسیب‌دیدگی روی زانو پیش آمد و نتوانستم مبارزه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دیگر ادامه دهم. در یک دقیقه به پایان بازی ناچار شدم از ادامه مسابقات انصراف دهم. به هر حال در طول سال تمریناتم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با بچه‌ها پیگیری می‌کنم، این طور نیست که از دنیای قهرمانی دور باشم و حضورم در تاتامی مادرید به خاطر دل خودم بود.

مربی تیم دانشگاه آزاد در مسابقات سوپرلیگ کاراته در پاسخ به این سوال که سامان حیدری برادر شما در لیگ جهانی اسپانیا حضور پیدا کرد، وضعیت او را از لحاظ فنی چطور ارزیابی می‌کنید، خاطرنشان کرد: سامان از لحاظ فنی وضعیت خیلی خوبی دارد. او تمریناتش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مستمر ادامه می‌دهد. سامان از کورس مسابقات سهمیه المپیک جا ماند، اما همچنان تمرینات خوبی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پیگیری می‌کند و در مسابقات سوپرلیگ کاراته هم مبارزات خوبی انجام داده و برای حضور در مسابقات جهانی امارات سال 2020 آماده می‌شود.

حیدری در پاسخ به این سوال که وضعیت تیم ملی کاراته مردان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ چطور ارزیابی می‌کنید، گفت: خوشبختانه وضعیت فنی تیم ملی خیلی خوب است. عسکری، پورشیب و گنج زاده نفرات المپیک ما هستند. ما در وزن 75 و مثبت 75 نمایندگان خوبی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داریم. در مثبت 75 کیلوگرم رقابت خیلی نزدیک و حساسی بین پورشیب و گنج‌زاده وجود دارد و در نهایت در این وزن یک نفر موفق به کسب سهمیه المپیک خواهد شد. ما در این دو وزن به کسب سهمیه المپیک خیلی امیدواریم. در وزن منهای 67 کیلوگرم یک مقدار دل‌نگرانی‌هایی وجود دارد، اما احتمال فراوان در مسابقات گزینشی المپیک که سال آینده در پاریس برگزار خواهد شد امیر مهدی‌زاده می‌تواند در آن مسابقات سهمیه سوم را برای تیم ملی مردان کسب کند.

وی گفت: امیر مهدی‌زاده کار سختی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پیش رو دارد، اما نکته مهم این است که آنهایی که از طریق سیستم رنکینگ سهمیه المپیک را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به دست آورده‌اند، در مسابقات گزینشی حضور نخواهند داشت و مهدی‌زاده این توان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دارد که سهمیه المپیک را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به دست بیاورد. در این رقابت‌ها هر کسی مدال‌آور باشد، سهمیه المپیک را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مستقیم کسب خواهد کرد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌س

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه آزاد کاراته مربی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۷۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتری: سهمیه المپیک پاریس به ایران می‌رسد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مسابقات تنیس روی میز انتخابی المپیک در منطقه آسیای میانه از ۲۸ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و در پایان رقابت‌ها تنها فرد قهرمان سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب می‌کند.

 در بخش زنان ندا شهسواری و مهشید اشتری از ایران اعزام می‌شوند تا برای کسب این سهمیه تلاش کنند. تا به حال ندا شهسواری موفق شده دو بار این سهمیه را از آن خود کند.  

مهشید اشتری در مورد شرایط آمادگی خود و اردوهای تیم ملی گفت: اردوی تیم ملی از سوم اردیبهشت ماه آغاز شده است و قبل از آن هم در مسابقات لبنان، ‌عربستان، آلمان و چک شرکت کردم. اردوی فعلی هم تا زمان اعزام ادامه دارد. در حال حاضر شرایط خوب است و تمریناتمان را دنبال می‌کنیم اما همه چیز به روز مسابقه بستگی دارد. با این حال تمام تلاشمان را می‌کنیم که در انتخابی المپیک به اوج آمادگی برسیم.

او با بیان اینکه انگیزه زیادی برای کسب سهمیه المپیک دارم، تاکید کرد: شاید یک بار فرصت حضور در این مسابقات را داشته باشم چون نمی‌دانم چهار یا هشت سال دیگر چه می‌شود. وقتی الان چنین موقعیتی پیش آمده تمام انگیزه و هدفم را می‌گذارم. من و خانم شهسواری هر دو انگیزه داریم. خانم شهسواری دو بار به المپیک رفته و برایش افتخار است که برای سومین بار برود. برای من هم افتخار است که اولین حضورم را تجربه کنم.

اشتری ادامه داد: خیلی امید دارم که امسال سهمیه برای ایران است اما فرقی نمی‌کند من بگیرم یا خانم شهسواری. شاید برخی بگویند شانس ما با کشورهای دیگر ۵۰، ۵۰ است اما معتقدم احتمال ۸۰ درصد می‌توانیم سهمیه را بگیریم. مهم این است که زنان تنیس روی میز ایران سهمیه را بگیرد.

او در واکنش به اینکه امسال نسبت به سال‌های گذشته به مسابقات بیشتری اعزام شده است، ‌بیان کرد: همه این مسابقات را با هزینه شخصی رفتم. شروع کارم از ۶ ماه قبل و هدفم از اعزام هم انتخابی المپیک بود.

دیگر خبرها

  • زمان آخرین انتخابی المپیک برای کشتی‌گیر ایران
  • سرلک در جست‌وجوی آخرین سهمیه کشتی ایران
  • خیز ملی‌پوش کشتی آزاد برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک
  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد
  • درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴
  • درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • ملی‌پوش اسلحه اپه: بعد از ناکامی در کسب سهمیه المپیک مصمم‌تر شدم
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • اشتری: سهمیه المپیک پاریس به ایران می‌رسد