Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: بیش از ۴۳۹ هزار بارنامه در این استان صادر شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز  اظهار داشت: از ابتدای سال جاری ۴۳۹ هزار و ۸۹۲ بارنامه در سطح استان کرمانشاه صادر شده و میزان تناژ جا به جا شده نیز بیش از ۶ میلیون و ۷۶۸ هزار تن بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیشترین حمل و نقل کالا با تناژ چهار میلیون و ۷۷۳ هزار مربوط به شهرستان کرمانشاه و کمترین آن با تناژ ۷۰ هزار مربوط به شهرستان سنقر است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه عنوان کرد: سیمان بیشترین کالای حمل شده را به خود اختصاص داده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: سیمان کیسه‌ای فله‌ای، کلینگر، اوره، پلی اتیلن، گندم انسانی، مازوت، سنگ سنگبری، چغندرقند، گازوئیل و انواع کاشی ۱۰ کالای عمده حمل شده طی این مدت بوده است.

وی گفت: طی ۹ ماه امسال ۴۳۰ مورد بازدید از شرکت‌ها و مؤسسات حمل و نقل کالا و یک هزار و ۴۰۰ بازدید دروازه‌ای از ناوگان عمومی برون شهر کالا به عمل آمده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۸۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی روزانه ۶۱ هزار تن گندم در خوزستان

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به حمل روزانه ۶۱ هزار تن گندم در استان گفت: از ابتدای اردیبهشت تاکنون، ۲۸۶ هزار تن گندم در استان جابه‌جا شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان فواد غزیعلی امروز _سه شنبه یازدهم اردیبهشت_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی به استان خوزستان و هماهنگی‌های درون‌استانی انجام شده با محوریت استانداری خوزستان از ابتدای اردیبهشت تاکنون، حدود ۲۸۶ هزار تن گندم در سطح استان جابه‌جا شده است.

وی افزود: این میزان جابه‌جایی نسبت به سال گذشته ۱۱۰ درصد افزایش داشته و به طور میانگین روزانه ۶۱ هزار تن گندم در حال انتقال به مراکز سیلوها و سایر نقاط کشور است.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان ادامه داد: با توجه حساسیت موجود یک فرخوان به مالکان و رانندگان سراسر کشور داده شد که با حضور و فعالیت آن‌ها رشد قابل توجهی در تعداد رانندگان حمل‌ونقل گندم داریم، با این حال همچنان انتظار داریم رانندگان بیشتری فعالیت داشته باشند.

کد خبر 749377

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی روزانه ۶۱ هزار تن گندم در خوزستان
  • صدور بیش از ۵۰ میلیون دلار کالا از گمرک استان همدان
  • حمل کالا و بار در قم ۲۹ درصد افزایش یافت
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس
  • صدور اطلاعیه‌ای نسبت به بارش‌های سنگین به کشاورزان و دامداران
  • لزوم آماده‌باش همه دستگاه‌ها به دنبال صدور هشدار نارنجی هواشناسی
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس در سال گذشته
  • جابه‌جایی تعدادی از ساکنان کوی فلسطین زنجان درحال انجام است
  • انجام فرآیند جابه‌جایی تعدادی از ساکنان کوی فلسطین شهر زنجان
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان