Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران از مشاركت بنیاد در برگزاری نخستین همایش بین‌المللی (نهمین همایش ملی) مسئولیت‌پذیری اجتماعی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، اسکندر یارنسب با بیان اینکه نخستین همایش بین‌المللی (نهمین همایش ملی) مسئولیت‌پذیری اجتماعی توسط دبیرخانه دائمی این همایش و با همکاری اداره كل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌شود افزود: این همایش با هدف تجلیل از پزشکان فوق تخصص و متخصصی که به صورت داوطلبانه در مناطق محروم حضور می‌یابند و به ویزیت، درمان و جراحی بیماران کم بضاعت می‌پردازند برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گروه از پرشکان تاکنون 26 سفر گروهی به مناطق محروم داشته‌اند که طی این سفرها 24 هزار و500 ویزیت و 4800 جراحی فوق تخصصی رایگان انجام شده است.
وی ادامه داد: ماهیت این مسئولیت‌پذیری اجتماعی با ایثار اجتماعی و فرهنگ ایثار و شهادت پیوند و ارتباط عمیقی دارد و بنیاد شهید و امور ایثارگران تلاش می‌کند موضوع ایثار اجتماعی را به صورت تخصصی در صنوف و گروه‌های مختلف شغلی و اجتماعی ترویج کند.
مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به پیش رو بودن سال نوی میلادی گفت: به دلیل این تقارن از خانواده شهید «ژوریک مرادی» نخستین شهید ارمنی کشورمان نیز در کنار پزشکان فوق تخصص برگزیده تجلیل می‌شود. همچنین شال و نشان ایثار توسط یکی از پیشکسوتان ایثار به تعدادی از این پزشکان اهدا خواهد شد.
یارنسب افزود: در حاشیه این همایش نمایشگاه سازمان‌های مردم نهاد فعال در امور خیریه و مسئولیت‌پذیری اجتماعی و ایثار اجتماعی برگزار می‌شود که غرفه‌هایی نیز به تعدادی از تشکل‌های شاهد و ایثارگر اختصاص یافته است.
وی در پایان تأکید کرد: این همایش با حضور 300 نفر از پزشکان فوق تخصص و متخصص و جمعی از مسئولان در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.
گفتنی است اداره کل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران پیش از این به منظور تجلیل از دانشجویان فعال در حوزه مسئولیت‌پذیری اجتماعی با همکاری دانشگاه تهران اقدام به برگزاری 9 دوره مراسم اهدای تندیس فداکاری کرده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: همایش بین المللی مسئولیت پذیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۹۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد «شهید اصلانی» در چهارمحال و بختیاری

عبدالحسین زمان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری رویداد «شهید اصلانی» در استان، اظهار کرد: این رویداد به منظور توانمندسازی شبکه امامان جماعت محلات استان در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

راهیار بنیاد جامعه پرداز هدایت در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه رویداد شهید اصلانی با همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی استانداری چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد، افزود: ۱۲ نفر از امامان جماعت توانمند در سراسر استان برای حضور در این رویداد دعوت شده‌اند که این افراد می‌توانند به همراه پنج نفر از کنشگران مسجد یا محله خود که در قالب شبکه بانوان، قرآنی، هیأت مذهبی، رسانه محلی و شبکه تبلیغ خواهند بود در رویداد حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: در طرح شهید اصلانی به منظور توانمندسازی افراد شرکت‌کننده، دوره آموزشی یک روزه با حضور اساتیدی از بنیاد جامعه پرداز هدایت در روز پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

زمان‌پور عنوان کرد: این انتظار وجود دارد که در محله اول و در رویداد شهید اصلانی به اهداف تعیین شده یعنی توانمندسازی امامان جماعت دست پیدا کنیم، در ادامه نیز مقرر است رویداد شهید شهرکی برگزار شود که طراحی بوم مسئله است.

راهیار بنیاد جامعه پرداز هدایت در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه منتخبین رویداد شهید شهرکی در قالب رویداد شهید دارایی به مشهد مقدس اعزام خواهند شد، اضافه کرد: در رویداد شهید شهرکی رقابتی بین مساجد محلات و شبکه امامان برگزار و بومی طراحی خواهد شد، امام پایگاه منتخب در این رویداد به همراه کنشگران مسجد در رویداد شهدی دارایی شرکت خواهند داشت.

وی تصریح کرد: در رویداد شهید دارایی حدود ۱۰۰ امام جماعت شاخص به همراه تیم خود از کل کشور حضور پیدا می‌کنند یعنی مقرر است در مجموع ۱۰۰۰ نفر در این رویداد شرکت داشته باشند.

زمان‌پور یادآور شد: قالب برنامه‌های رویداد شهید دارایی حول محور شبکه امامت انجام خواهند شد یعنی امام باید توانمندی لازم برای ایجاد شبکه در محل خود را داشته باشد تا به این ترتیب بتواند از کنشگران محل استفاده و برنامه‌ها همچنین اهداف مسجد را پیش ببرد.

راهیار بنیاد جامعه پرداز هدایت در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: یکی از اهداف رویداد شهید دارایی این است که در مساجد علاوه بر جنبه عبادی، خدمات اجتماعی مساجد نیز تقویت و توانمندی لازم برای تحقق این مهم در امامان جماعت ایجاد شود.

کد خبر 6098088

دیگر خبرها

  • افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • برگزاری رویداد «شهید اصلانی» در چهارمحال و بختیاری
  • نشست نکوداشت شرف‌الاسلام ابن بطریق حلی برگزار می شود
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود
  • مکتب امام صادق مکتب انسان ساز و مسئولیت پذیری است