Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیسی با بیان اینکه حجم ابلاغی تربیت مربی در خوزستان ۳۱ هزار و ۶۰۰ نفر است گفت: ثبت نام مربیان تا پایان دی ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «نورعلی رئیسی» امروز (یکشنبه ۸ دی) در آیین گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته سوادآموزی که در سالن طلاییه اهواز برگزارشد اظهار کرد: قبل از انقلاب اسلامی آمار افراد باسواد کشور ۴۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ درصد بوده اما اکنون به بیش از ۹۶.۵ درصد رسیده است که این موضوع به واسطه دوراندیشی امام خمینی (ره) در راستای عدالت آموزشی صورت گرفت.

 

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه نهضت سوادآموزی باعث شد تا تمام امکانات آموزشی برای با سواد کردن افراد بی سواد قرار بگیرد تصریح کرد :در تمامی نقاط کشور به واسطه حضور آموزش و پرورش و معلمان به این امر مهم انقلابی اهتمام ورزیده شد.

 

وی فاصله نرخ باسوادی بین خانم ها و آقایان را در کشور در سال ۱۳۵۵، ۲۳ درصد عنوان کرد و افزود: این آمار امروزه به کمتر از ۶ درصد رسیده و در گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال به ۲.۲ درصد کاهش پیدا کرده است.

 

وی به طرح های در حال اجرای نهضت سواد آموزی اشاره کرد و اذعان داشت :طرح آموزش عملی نماز در کلیه دوره های های سوادآموزی انتقال و تحکیم، دوره های آموزش هفت گانه رایانه و دوره های مقدماتی کار با رایانه بین ۲۳۰ سواد آموز، طرح توانمندی زنان و دختران روستایی، اجرای طرح کتابخانه موسوم به خواندن با خانواده ها برای سوادآموزان دوره های انتقال در حال اجرا است.

 

رئیسی ادامه داد: فعالیت پنج مرکز سواد آموزی یادگیری معنوی در شهرستان های دزفول، باوی، شوش و بهبهان جهت یادگیری سواد، مهارت های اساسی زندگی، مهارت های اجتماعی و حقوق شهروندی هم در حال اجرا است.

 

وی از برگزاری دوره های آموزش و تربیت مربی برای ۳۹ منطقه را خبر داد و عنوان کرد: از حجم ابلاغی برای تربیت مربی نزدیک به ۳۱ هزار و ۶۰۰ نفر به خوزستان اختصاص داده شده که ثبت نام آن تا پایان دی ماه ادامه دارد.

 

معاونت سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان به آمار با سوادی در شهرستان های خوزستان اشاره کرد و یاد آور شد: شهرستان بهبهان با ۹۳.۵ درصد بالاترین و شهرستان حمیدیه با ۷۵.۲ درصد کمترین میزبان باسوادی را در استان دار هستند.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد حماسه 9 دی کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد اصفهان اردبیل نماز جمعه خبرگزاری شبستان طرح ملی فهما 9 دی سوادآموزی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۹۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی خارجی تیم ملی میهمان ویژه بازی سپاهان - استقلال خوزستان

آلن دینکا، مربی گلرهای تیم ملی، در ورزشگاه نقش جهان حاضر شده و مصاف سپاهان و استقلال خوزستان را از نزدیک تماشا خواهد کرد.

طرفداری | معمولا مربیان تیم ملی سعی می‌کنند با توجه به صلاح‌دید امیر قلعه‌نویی و مسابقه‌ای که برای آنها در نظر می‌گیرد، شرایط لیگ برتر را در آستانه آغاز فیفادی دوم در نظر بگیرند.

در راستای برنامه‌های مربیان تیم ملی آلن دینکا مربی رومانیایی سابق تراکتور به اصفهان سفر کرده تا از نزدیک نمایش دو سنگربان سپاهان و استقلال خوزستان که در این مسابقه پیام نیازمند و حسن پورحمیدی هستند را به صورت ویژه زیر نظر بگیرد.

جالب اینکه دینکا پیش از ورود به زمین با موزه باشگاه سپاهان روبرو شد و در حالی که به شدت توجهش جلب شده بود، با یکی از اعضای باشگاه سپاهان که اطلاعات موزه را به او انتقال می‌داد، با اشتیاق و در حالی که دوربین موبایلش را در برخی قسمت‌های موزه روشن و شروع به فیلم‌برداری می‌کرد، از موزه سپاهان در ورزشگاه نقش جهان بازدید کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • مربی خارجی تیم ملی میهمان ویژه بازی سپاهان - استقلال خوزستان
  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ضرورت توانمندسازی خانواده‌ها در زمینه سواد سلامت
  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از چهارشنبه/۲۴۰ هزار ردیف استخدامی معلمان در دولت سیزدهم
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه
  • بانک دی در مسیر کاهش شناوری سهم و افزایش سرمایه نقدی 
  • دوره تربیت‌معلم سبک زندگی قرآنی در شیراز برپا شد
  • نقش مهم معلمان در تعلیم و تربیت
  • نتایج کنکور تربیت معلم آخر اردیبهشت اعلام می‌شود
  • آموزش نمادین رای گیری با صندوق مکانیزه الکترونیکی در سیمرغ