Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان مرکزی تعاون روستایی، حسین شیرزاد با اشاره به پایان خرید حمایتی زعفران از کشاورزان، اظهارداشت: در مرحله اول بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال از بهای محصول به کشاورزان خراسان رضوی که سهم عمده‌ای از میزان خرید را داشته اند، پرداخت شده و اقدامات لازم جهت تأمین اعتبار و پرداخت مابقی بهای زعفران درحال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیأت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، توقف روند نزولی و رشد معقول و منطقی قیمت این محصول در بازار را از دستاوردهای این طرح برشمرد و تصریح کرد: اگر این ورود هدفمند اتفاق نمی‌افتاد، الان شاهد سوءاستفاده خریداران خارجی بودیم که قیمت‌ها را مانند سال ۹۶ به پایین‌تر از نرخ تمام شده تنزل داده بودند.

وی علت توقف خرید را ایجاد تعادل نسبی قیمت به نفع تولیدکننده و مصرف کننده در بازار اعلام و تصریح کرد: درصورتی که به هردلیل این تعادل بر هم بخورد سازمان مرکزی تعاون روستایی با هماهنگی وزارت متبوع، تدابیر لازم جهت تعدیل قیمت به نفع تولیدکنندگان را اتخاذ و اجرا خواهد کرد.

رئیس سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران خاطرنشان کرد: قیمت جهانی این محصول در بازار کشورهای جهانی متفاوت و از ۱.۳ دلار در هر گرم است.

این مقام مسئول تصریح کرد: تعاون روستایی در شرایط فعلی بازار به هیچ وجه قصد عرضه زعفران خریداری شده را ندارد و سیاست عرضه و فروش در حال حاضر در دستور کار نیست.

کد خبر 4810422

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین شیرزاد سازمان مرکزی تعاون روستایی قیمت زعفران قیمت دلار بانک مرکزی ایران لایحه بودجه سال 99 کل کشور وزارت جهاد کشاورزی مالیات محمد اسلامی قیمت یورو قیمت سکه بهار آزادی عباس کشاورز قیمت نفت وزارت راه و شهرسازی وزارت صنعت معدن و تجارت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی لایحه بودجه 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۰۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت به فروشندگان کالابرگ چقدر بدهی دارد؟ | اعلام زمان تسویه نهایی با فروشندگان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، علیرضا عسگریان در این باره اظهار کرد: از ابتدای طرح کالابرگ تسویه حساب با فروشندگان با فاصله اندک انجام می‌شد؛ به این معنی که از زمان اجرای طرح کالابرگ، به محض انجام خرید و به تناسب فاکتورها و براساس دقت‌هایی که بر فروش محصولات در فروشگاه‌ها صورت می‌گرفت، بین دو تا سه روز با فروشگاه‌ها تسویه می‌شد.

طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد + جزئیات

معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه معمولا تا ساعت ۱۲ هرشب تمام فعل و انفعالات مالی با فروشگاه‌ها نهایی می‌شد، گفت: نوزدهم هر ماه با فروشگاه تسویه حساب صورت می‌گرفت.

وی ادامه داد: اما در مرحله سوم طرح فجرانه در تسویه دولت با فروشگاه‌ها فاصله‌ای افتاده که قرار است طی چهار روز آینده تسویه نهایی انجام شود.

به گفته عسگریان، بدهی دولت به فروشندگان کمتر از ۲ همت است.

کد خبر 849591 برچسب‌ها يارانه معيشتي وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی خبر مهم کالا برگ (کوپن) یارانه

دیگر خبرها

  • تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی ۴ روز آینده
  • ۲۰ هزار تن دسترنج گندم‌کاران فارس از دستبرد سیل مصون ماند
  • دولت به فروشندگان کالابرگ چقدر بدهی دارد؟ | اعلام زمان تسویه نهایی با فروشندگان
  • قیمت گندم مشخص شد
  • خبر جدید برای گندمکاران/ قیمت گندم مشخص شد
  • حراج سکه بانک مرکزی؛ بهترین پیشنهاد برای خرید سکه دولتی
  • هزینه ۳۵ درصد وجوه سیب‌زمینی انبار شده در اردبیل پرداخت شد
  • پرداخت ۳۵ درصد وجوه سیب زمینی خریداری شده از کشاورزان اردبیلی
  • پرداخت یک هزار میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل