Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان روزانه پردیس شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی امروز- یکشنبه - با تجمع در ساختمان هشترودی این دانشگاه به مصوبه جدید آموزشی اخذ هزینه بابت حذف اضطراری دروس اعتراض کردند.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا این تجمع کنندگان دانشجویان مقطع کارشناسی ورودی‌های ۹۵ تا ۹۸ رشته‌های برق، مکانیک و عمران پردیس شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی هستند که نسبت به بسته شدن سامانه آموزشی این دانشگاه و همچنین مصوبه آموزشی اخذ هزینه از دانشجویان روزانه اعتراض کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دانشجویان با حمل پلاکاردهایی مبنی بر "بودجه دانشگاه تو جیب دانشجو نیست"، " تجمع مسالمت آمیز در اعتراض به مصوبه ناحق آموزشی" و " دانشگاه آزاد شهید بهشتی" اعتراض خود را به گوش مسوولان دانشگاه رساندند.

دانشجویان خواستار رسیدگی مسوولان دانشگاه به مشکلات خود بودند اما رییس پردیس شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی با وجود درخواست دانشجویان در این تجمع اعتراضی حاضر نشد، در نهایت علی اکبر افضیان معاون آموزشی دانشگاه شهید بهشتی به میان دانشجویان معترض آمد و وعده رسیدگی به مشکلات آنها را داد اما برخی از دانشجویان صحبت‌های او را قانع کننده ندانستند.

یکی از دانشجویان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این دانشگاه در حال حاضر می‌خواهد از هر راهی به دانشجویان هزینه تحمیل کند.

وی افزود: این دانشگاه پیش از این برای حذف هر یک واحد درسی مبلغی حدود ۷۰ هزار تومان دریافت می‌کرد اما اکنون این مبلغ به دلایل نامعلوم با افزایش ۱۵ درصدی همراه شده است یعنی برای هر واحد باید حدود ۱۵۰ هزار تومان به حساب دانشگاه واریز شود.

یکی دیگر از این دانشجویان که از ذکر نام خود خودداری کرد به خبرنگار ایرنا گفت: پس از آنکه دانشجویان این مبلغ را پرداخت نکردند، دانشگاه سامانه آموزشی انتخاب واحد و زمان امتحانات را برای دانشجویان بست اما مشکلات فنی سامانه بهانه ای برای این موضوع عنوان کرده است.

برخی از این دانشجویان تاکید دارند که پردیس شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی با دانشجویان روزانه نیز مانند دانشگاه آزاد که شهریه بگیر است، برخورد می کند.

خبرنگار ایرنا برای پوشش این تجمع اعتراضی در محل دانشگاه حاضر شد تا علاوه شنیدن صدای دانشجویان با مسوولان این دانشگاه نیز صحبت کند اما آنها پاسخی ندادند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دانشگاه شهید بهشتی تجمع اعتراضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۰۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در حمایت از دانشجویان آمریکا

دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در حمایت از دانشجویان آمریکا دنیا تجمع کرده و اعتراض خود را اعلام کردند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078120 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تصویب راه‌اندازی دانشکده خانواده در دانشگاه‌های شهید بهشتی و شریف همچنین تهران
  • تجمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشجویان در حمایت از آزادی‌خواهان حامی فلسطین برگزار شد
  • پردیس های فرهنگیان خراسان جنوبی تبدیل به دانشگاه می شود
  • سرکوب خشن تجمع همبستگی با غزه در دانشگاه ویرجینیای آمریکا+ فیلم
  • اعتراض دانشجویان دانشگاه کلمبیا به جنگ در غزه
  • خراسان رضوی، رتبه دوم کشور در جذب نخبگان به دانشگاه فرهنگیان
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجو معلم در لرستان
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آمریکایی