Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان طی بیانیه‌ای از عموم مردم و دانشگاهیان برای حضور در راهپیمایی ۹ دی دعوت کرد.

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان طی بیانیه‌ای از عموم مردم و دانشگاهیان برای حضور در راهپیمایی ۹دی دعوت کرد.

متن این بیانیه‌ به شرح زیر است:

« بسم الله الرحمن الرحیم

9 دی یک نمونه‌ای بود از همان خصوصیتی که در خود انقلاب وجود داشت؛ یعنی مردم احساس وظیفه‌ دینی کردند و دنبال این وظیفه، عمل صالحِ خودشان را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عمل صالح این بود که توی خیابان بیایند، نشان بدهند، بگویند مردم ایران اینند. (مقام معظم رهبری)

تاریخ 40 ساله انقلاب اسلامی فراز و نشیب‌های بسیاری دارد که در تمام نقاط حساس آن حضور مردم مومن و انقلابی کشور راهگشای مشکلات بوده است و با همراهی نظام و رهبری توانسته اند از آن مرحله و آزمون الهی نیز عبور کنند.

حوادث سال 1388 از ذهن ملت شریف ایران فراموش نخواهد شد چراکه به عین دیدند دشمنان قسم خوردشان چگونه حضور حماسی ملت پای صندوق های رای را با بهانه و دروغ به حاشیه بردند.

از دشمنان 40 ساله این مردم انتظاری نمی رفت اما دست نشانده های وطن فروشی که ملت و کشور خود را چه ارزان فروختند و فکر می‌کردند با حمایت شیطان بزرگ و روباه پیر و پولهای سعودی و صهیونیستی می توانند ایمان و اعتقادات ملت را از آن ها بگیرند. بازی از طرف وطن فروشان شروع شد خود را برنده انتخابات اعلام کردند از آن سو اعلام شد اگر غیر از این باشد تقلب است، آری اینان پازل های از پیش تعیین شده ای برای آسیب وارد کردن به اقتدار و امنیت نظام اسلامی بود که سرانجامی جزء رسوایی خائنین نداشت.

اقدامات خائنانه، اغتشاشات در کشور و آسیب به اموال عمومی از آن بالاتر توهین به اعتقادات مذهبی و عزاداری های مردم برای حضرت سیدالشهداء خون ملت انقلابی را به جوش آورد و حماسه دیگری از سوی مردم خلق شد.

حضور ملت شریف ایران و خلق یوم الله 9 دی ماه به همگان ثابت کرد که نظام اسلامی برای مردم است و مردم پای آرمان های انقلاب اسلامی و فرموده های امام خمینی رحمته الله و امام خامنه ای مدظلعه العالی ایستاده اند.

حضور مسئولین در صحنه و توجه ویژه به دغدغه های مردم شریف ایران و تلاش برای افزایش کارآمدی دولت، مجلس و قوه قضائیه با مدیریت جهادی لازم و ضروری است. توجه به معیشت مردم و رفع نگرانی ها نسبت به آینده از جمله مهم ترین وظایف مسئولین است که متاسفانه از آن غفلت شده. در این میان اما مطرح شدن دوباره و چندباره لوایح استعماری بعد از شکست برجام و اثبات چندین باره اینکه آمریکا قابل اعتماد نیست غفلت هایی است که اگر جلوی آن گرفته نشود ترکمنچای‌های دیگری را رقم خواهد زد.

در پایان اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به عنوان بزرگترین اتحادیه دانشجویی ایران اسلامی ضمن دعوت از مردم برای حضور باشکوه در این راهپیمایی به مردم شریف کشورمان اطمینان داده که در کنار مردم ایستاده و مطالبه حقوق و پیگیری مشکلات را وظیفه اصلی خود دانسته که با همراهی مردم و مطالبه مداوم از مسئولین محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجویان انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری جامعه اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۴۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت جهانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای حمایت از دانشجویان آمریکایی

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن برخورد‌های صورت گرفته از سوی پلیس و دولت آمریکا با دانشجویان حامی فلسطینیان در این کشور، خواستار حمایت جهانی دانشجویان، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی و علمی جهان از این جنبش دانشجویی اصیل شد. در متن این بیانیه آمده است:

بلوغ و باروری جنبش دانشجویی اصیل در ایالات مختلف آمریکا، در محکومیت صهیونیسم، با سرکوب و دستگیری گسترده دانشجویان توسط مدعیان دموکراسی و آزادی بیان در این کشور مواجه شده است. دانشجویانی که از کالیفرنیا تا تگزاس، غیرتمندانه در دفاع از کودکان و مردم مظلوم غزه به میدان آمده اند هرگز از مطالبات اساسی خود مانند پایان دادن به جنگ غزه، قطع ارتباطات دانشگاهی با رژیم اشغالگر قدس و محاکمه عوامل نسل کشی غزه کوتاه نخواهند آمد. شکل گیری، تثبیت و استمرار این جنبش دانشگاهی و بشردوستانه، خواب راحت را ازچشم فاتلان کودکان غزه ربوده و علاوه بر آن، فردایی آکنده از آگاهی و ظلم ستیزی را در فضای دانشگاهی و علمی غرب نوید می‌دهد. گستردگی، آگاهی و استقامت سه رکن اصلی این جنبش بی سابقه در آمریکا محسوب می‌شود. جنبشی که با سرعتی مثال زدنی در حال تعمیم به دیگر حوزه‌های جغرافیایی و آموزشی غرب است.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ضمن تقدیر از صلابت دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها که علی رغم خفقان ناشی از سلطه لابی‌های صهیونیستی در آمریکا به میدان حمایت از هم نوعان خود در غزه آمده اند، جنایت و برخورد‌های صورت گرفته علیه آنها را قویا محکوم می‌کند. همچنین این سازمان، خواستار حمایت گسترده همه دانشگاه‌ها، مراکز علمی و فرهنگی جهان، فارغ از هر نژاد و مذهبی، از حرکت انسان دوستانه و تاریخی دانشجویان آمریکایی مدافع حقیقت و حقانیت است. بدیهی است که اتحاد جهانی در حمایت از دانشجویان به پاخاسته در برابر جریان زور و اشغالگری، حداقلی‌ترین مسئولیت انسان‌های آزاده و خیراندیش دنیا در قبال این جوانان غیور خواهد بود. به امید آنکه چنین تحرکاتی ضمن افشای هر چه بیشتر ماهیت نظام سلطه، منجر به پایان یافتن جنگ غزه و شکست جنایتکاران صهیونیست و حامیان آنها شود. انشاالله.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران
  • دعوت رئیس شورای شهر از سرمایه‌گذاران برای حضور در میمند
  • تجمع دانشگاهیان مشهدی در محکومیت جنایات آمریکا
  • تجمع جامعه دانشگاهیان مشهد مقابل دانشگاه فردوسی مشهد
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • دعوت جهانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • نراقی: فردا دانشجویان ایران در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکا و اروپا تجمع می‌کنند
  • دعوت امام جمعه ایلام از نخبگان برای ارتقاء فرهنگ کار
  • پلیس فرانسه اعتراضات حامیان فلسطین را سرکوب کرد/ راهپیمایی‌ها ادامه دارد