Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی از وقوع ۱۹ تصادف به علت مه گرفتگی و یخ زدگی در بخشی از محور مواصلاتی اراک – قم در صبح امروز خبر داد و گفت:‌ در این سوانح رانندگی، ۱۷ نفر مجروح شدند.

براساس اعلام پلیس، سرهنگ ایرج کهریزی در این‌باره گفت: با توجه به مه گرفتگی و یخ زدگی صبح امروز در محور مواصلاتی اراک - قم، ۱۹ تصادف در حد فاصل کیلومتر ۲۸ تا ۳۸ این محور مواصلاتی رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تکذیب زنجیره‌ای بودن این تصادفات گفت: ۱۳ تصادف از این حوادث از نوع خسارتی و ۶ تصادف نیز از نوع جرحی بوده است که ۱۷ نفر در این تصادفات مجروح شدند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: ۱۱ نفر از مصدومان به صورت سرپایی از سوی تیم‌های امدادی مورد درمان قرار گرفتند و ۶ نفر از آنان با توجه به شدت جراحات وارده به مراکز درمانی انتقال شدند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی با بیان حضور تیم‌های امدادی و انتظامی از ساعت اولیه وقوع این حوادث برای خدمات‌رسانی به رانندگان خاطرنشان کرد: بنا بر آخرین استعلام انجام شده از مراکز درمانی، ۳ نفر از مصدومان تا کنون از مراکز درمانی ترخیص شده اند و ۳ نفر دیگر نیز تحت مداوا هستند.

سرهنگ کهریزی با بیان تداوم مه گرفتگی در محورهای مواصلاتی منتهی به شهر اراک گفت: یخ‌زدگی سطح محورهای مواصلاتی استان رفع شده و لازم است رانندگان با احتیاط لازم در این مسیرها رانندگی کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تصادف جاده ای استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۰۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت

رضا حاجیلری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از برخورد یک دستگاه پراید با تریلی خبر داد و اظهار کرد: این حادثه صبح امروز سه شنبه در حوالی شهرک صنعتی علی آباد کتول رخ داده است.

وی با اشاره به اینکه در پی این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند، افزود: برای نجات جان این افراد یک تیم از پایگاه امداد و نجات زرین گل با آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

معاون امداد و نجات هلال‌احمر گلستان گفت: در این حادثه، دو نفر از مصدومان یک زن ۵۵ ساله و یک کودک ۵ ساله توسط امدادگران و چهار مصدوم دیگر توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شد.

کد خبر 6086583

دیگر خبرها

  • مصدوم شدن ۳ عابرپیاده بر اثر تصادف با موتورسیکلت در آق قلا
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • ظرفیت بالای مرکزی در زمینه پزشکی و تجهیزات درمانی
  • آب‌گرفتگی محورهای مواصلاتی شمال شرق اصفهان
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • تصادف مینی بوس با کامیون در بابل ۲ مصدوم داشت
  • تکمیل تقاطع امام خمینی (ره) اراک اولویت اقدامات مسؤولان شهری باشد
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت