Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-08@03:27:07 GMT

دستگیری ۳ عامل تیراندازی در دشتستان

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۹۱۱۱۸

بوشهر فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری اعضای باند شرارت مسلحانه با استفاده از رویکرد پلیس جامعه محور خبر داد.

ببه گزارش ایسنا، سرهنگ فرهاد آراوند در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع تیراندازی منجر به جرح و مصدومیت دو نفر در شهر برازجان، شناسائی و دستگیری عاملان تیر اندازی در دستور کار مأموران انتظامی دشتستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی اظهار کرد: در نتیجه تحقیقات و بررسی های انجام شده و اشراف اطلاعاتی مأموران مشخص شد که سه متهم در قالب یک باند شرارت اقدام به ارتکاب تیراندازی کرده اند.

فرمانده انتظامی دشتستان بیان کرد: با مشخص شدن هویت متهمان، به موازات اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی پلیس، استفاده از ظرفیت های اجتماعی و معتمدین محلی به منظور پیشگیری از گسترش دامنه درگیری و دستگیری متهمان در دستور کار مأموران انتظامی دشتستان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی پلیس بوشهر، سرهنگ آراوند تاکید کرد: با پیشرفت تحقیقات پلیسی و تلاش ریش سفیدان و معتمدان محلی در نهایت هر سه نفر از اعضای باند شرارت و متهم به تیراندازی تسلیم پلیس دشتستان گردیده و یک قبضه اسلحه کلاش به کار رفته در تیراندازی از متهمان کشف شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا گابریل کالدرون باشگاه استقلال خودروی ملی ترکیه احمد خرم مهدی تاج اف ای تی اف رزمایش دریایی ایران چین روسیه دستگیری عامل تیراندازی دشتستان انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا گابریل کالدرون باشگاه استقلال خودروی ملی ترکیه احمد خرم مهدی تاج اف ای تی اف رزمایش دریایی ایران چین روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۱۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول

سرهنگ حسین نوروزی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی در یک مراسم عروسی در علی آباد کتول، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس در محل مشخص شد در این مراسم سرنشینان یک دستگاه سواری پس از قدرت نمایی اقدام به تیراندازی کرده و از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی علی آباد کتول گفت: با اشراف اطلاعاتی و تلاش ماموران، پنج متهم شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ نوروزی خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات اولیه انگیزه خود از این اقدام مجرمانه را اختلافات شخصی و قدرت نمایی اعلام کردند.

وی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • بازداشت باند دختران نامرئی بعد از سرقت از مرد جوان!
  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران