Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به برگزاری جشنواره اسوه با هدف ارتقای سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج بیان کرد: تعداد ۸ پایگاه مقاومت بسیج از میان برادران و ۸ پایگاه مقاومت بسیج نیز از میان خواهران به جشنواره استانی و 2 پایگاه به جشنواره کشوری راه یافتند.

به گزارش ایکنا از زنجان، سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان امروز، 8 دی‌ماه در آیین اختتامیه جشنواره استانی اسوه اظهار کرد: مساجد، مکان‌های پویش انقلاب به حساب می‌آیند و به برکت وجود این سنگرها انقلاب اسلامی از چنگال دشمن مصون مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی فعالیت‌های فرهنگی را یکی از اقدامات مهم بسیج و سپاه خواند و افزود: سالانه 15 تا 20 هزار کار فرهنگی در سطح استان زنجان انجام می‌شود که بخشی از آن مربوط به اقدامات اردوهای جهادی در راستای محرومیت‌زدایی است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه چهره غبارآلود باطل زیر ماه پنهان نمی‌ماند، ابراز کرد: مردم همواره در مسیر حق حرکت می‌کنند و همیشه پیروز میدان هستند و افرادی که در صف فتنه‌گران و در جبهه باطل می‌جنگند، همیشه شکست خواهند خورد.

این مسئول بسیج را نمونه بی‌نظیر گروه‌های مردمی با اهداف والای انسانی خواند و گفت: دشمن از نیروهای بسیج کشور هراس دارد؛ چراکه بابصیرت و گوش به فرمان ولایت در صف اول خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان قرار دارد.

سردار کرمی با اشاره به برگزاری جشنواره اسوه با هدف ارتقای سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج بیان کرد: با سنجش پایگاه‌های مقاومت بسیج که در سطح استان زنجان صورت گرفت، تعداد ۸ پایگاه مقاومت بسیج از میان برادران و ۸ پایگاه مقاومت بسیج نیز از میان خواهران به جشنواره راه یافتند.

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان نیز در این همایش با اشاره به تاریخ صدر اسلامی و فتنه‌هایی که از آن زمان گریبانگیر مسلمانان بوده، ابراز کرد: همیشه در تاریخ فتنه داشته‌ایم و از این به بعد هم خواهیم داشت و نبرد بین حق و باطل همیشه وجود دارد.

وی ادامه داد: فتنه‌ها باعث شد که امام علی (ع) 25سال خانه‌نشین شود و سکوت کند و بعد از 25 سال حکومت را به خواست مردم پذیرفتند؛ امام حسین (ع) نیز اگرچه در ظاهر شکست‌خورد ولی تاریخ نشان داد که پیروزی از آن جبهه حق بود.

بیگدلی با تأکید بر این‌که راه‌حل مشکلات کشور توجه به توانمندی‌های داخلی است، خاطرنشان کرد: ما در صنعت دفاعی، سدسازی،علوم بنیادی و... که پیشرفت خوبی داشته‌ایم به دلیل تکیه‌بر توان داخلی بوده است. باید از دشمان قطع امید کنیم یک به بار به دشمان در برجام امید بستیم و نتیجه‌اش را دیدیم.

وی بابیان اینکه ما در جنگ، مقابله با تهاجم فرهنگی، انقلاب و.. که وحدت داشتیم پیروز شده‌ایم، افزود: اگر در ناامیدی به دشمن هم وحدت داشته باشیم حتماً به نتیجه می‌رسیم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا زنجان بسیج اسوه مسجد فتنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۱۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری و ششمین جشنواره دانشجویی ایده های نو آورانه آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی ایران با حضور وزیر بهداشت درمان آموزش پزشکی برگزار شد.

حوریه محمدی رییس مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی در این مراسم گفت: این جشنواره در شش حیطه یاددهی ویادگیری،ارزشیابی،طراحی و تولید محصولات داخلی و تدوین و بازنگری برنامه های آموزشی و…. در دو مرحله دانشگاهی و کشوری و شش بخش داوری با حضور ۸۹ داور برگزار شد.

محمدی افزود: تعداد دانشگاه های علوم پزشکی ۷۰ دانشگاه هستند که ۵۴ دانشگاه در این جشنواره شرکت کردند، وجود فر آیند های برگزیده با پراکندگی جغرافیایی در سراسر کشور از ویژگی های مهم این جشنواره بود.

محمدی با اشاره به اینکه شعار همایش آموزش علوم پزشکی آموزش علوم پزشکی،از کلاس درس تا عرصه است افزود: همایش آموزش علوم پزشکی با محور های توسعه و بازنگری برنامه های درسی منطبق با نیاز های اجتماعی، کیفیت آموزش بالینی،آموزش علوم پزشکی دانشجو محور، اخلاق حرفه ای در آموزش علوم پزشکی و فناوری های نوین آموزشی شروع به کار کرد.

کد خبر 6094556

دیگر خبرها

  • شهید مطهری برای نخبگان فکری جبهه انقلاب یک اسوه تمام عیار است
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها رسالت مهمی برعهده دارند
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • حمله توپخانه‌ای حزب‌الله به پایگاه نظامیان صهیونیست در «کفرشوبا»
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت