Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنا به گزارش اورژانس مازندران شب گذشته براثر نشت گاز در یک منزل مسکونی در روستای بوران از توابع شهرستان آمل، ۱۳ نفر مصدوم شدند که از این تعداد یک نفر به صورت سرپایی درمان و مابقی به بیمارستان شهید زارع ساری منتقل شدند.

آخرین گزارش از بیمارستان سوختگی شهید زارع ساری حاکی از آن است که سه نفر از این مصدومان فوت کردند و بجز دو نفر مابقی سوختگی بالای ۶۰ و ۸۰ درصد دارند و حال آنها وخیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا اکبری عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : پس از گزارش این آتش سوزی تیم های اطفای حریق به محل حادثه اعزام شدند و مهار آتش انجام شد.

وی ادامه داد : امروز تیمی از کارشناسان سازمان آتش نشانی آمل برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند تا ابعاد و دلایل این حادثه مشخص شود.

به گفته مدیر عملیات آتش نشانی آمل هنوز نمی توان درباره علت دقیق این حادثه اظهارنظری کرد و برای فردا نیز تیم دیگر کارشناسان برای ارزیابی علت حادثه به محل اعزام می شوند.

وی ابراز امیدواری کرد که با بررسی و کارشناسی تیم بعدی دلیل و دلایل این حادثه مشخص شود که پس از آن اطلاع رسانی در این زمینه انجام خواهد شد.

اکبری در این باره که آیا این مصدومان از اعضای یک خانواده بودند؟ اظهار داشت : به نظر می رسد این مردان برای جلسه خانوادگی دور هم گرد هم آمدند که دچار این حادثه شدند.

برچسب‌ها آتش‌نشانی آتش سوزی مازندران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی آتش سوزی مازندران آتش نشانی آتش سوزی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۲۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مصدوم در حادثه انفجار گاز در اهواز

سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مصدوم شدن دو نفر در حادثه انفجار گاز شهری خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، عارف شرهانی, اظهار داشت: در حادثه انفجار گاز شهری که ساعت 18:30 امروز (12 اردیبهشت‌ماه) در یک منزل مسکونی در خیابان اردشیر اهواز رخ داد، دو نفر مصدوم شدند. 

سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، افزود: مصدومان این حادثه که یک مرد 32 ساله و یک زن سالمند 80 ساله بودند، توسط تکنسین‌های اورژانس 115 به بیمارستان سوانح و سوختگی آیت‌الله طالقانی اهواز انتقال یافتند. 

انتهای پیام /

دیگر خبرها

  • مصدوم شدن ۲۰۷ نفر در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • مصدومیت ۲۰۷ نفر در ۷۲ ساعت گذشته در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز زندگی در حرکت خودرو امداد
  • حرکت یافتن زندگی در چهارچرخ امداد
  • تداوم امدادرسانی درپی سیلاب و آب‌گرفتگی دزفول
  • منتظر اعلام نظر کارشناسان درباره علت حریق در شفت هستیم
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب برای بررسی خسارت حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب جهت بررسی خسارات حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • مومنی: آتش به جنگل نرسید
  • ۲ مصدوم در حادثه انفجار گاز در اهواز