Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار پردیس با انتقاد از اطلاع رسانی غیر واقعی درباره خرید و فروش برگه ثبت نام اولیه مسکن ملی گفت: اینکه یک برگ پرینت شده ثبت نام غیر قطعی در پردیس که هنوز هیچ امتیازی محسوب نمی شود، تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان خرید و فروش شده باشد، نامعقول و دور از واقعیت است.

به گزارش خبرنگار فارس از پردیس، عبدالعظیم رضایی عصر امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه خرید و فروش برگه ثبت نام اولیه مسکن ملی حتی با ارائه کد رهگیری به هیچ عنوان امکانپذیر و قانونی نیست، اظهار کرد: انتشار اخبار حوزه مسکن که از حساسیت بالایی برخوردار است باید به گونه ای انجام گیرد تا موجب بروز آشفتگی و نا به سامانی بازار مسکن و سواستفاده دلالان نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از مسئولان مجموعه اداری و دولتی خود در این شهرستان خواست به هیچ عنوان بدون ارائه مستندات و بر پایه حدس و گمان یا شنیده ها با رسانه های خبری مصاحبه نکنند و گفت: مسوولان باید در مواقع لزوم برای ارائه اعداد و ارقام از منابع موثق و معتبر استفاده کنند.

بنابراین گزارش مدیرعامل شرکت عمران پردیس شنبه  (۷ دی) در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما ضمن هشدار به مردم، از خرید و فروش برگه ثبت نام مسکن اقدام ملی از ۱۲۰ میلیون تا ۱۵۰ میلیون خبر داده بود که این مصاحبه ویدیوئی در  بسیاری از شبکه های اجتماعی مجازی و بخش های خبری صدا و سیما بازتاب داشت.

انتهای پیام/67016/

منبع: فارس

کلیدواژه: مسکن پردیس صدا و سیما خرید و فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۲۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احکام شرعی | حکم خرید و فروش سگ

حضرت آیت الله وحید خراسانی به استفتائی پیرامون «حکم خرید و فروش سگ » پاسخ گفتند که تقدیم حضور علاقمندان می گردد.

* حکم خرید و فروش سگ

سؤال: خرید و فروش سگ چه حکمی دارد؟

جواب: خرید و فروش سگ باطل است؛ و بنا بر احتیاط واجب حرام (گناه) می باشد؛ و فقط خرید و فروش «سگ شکاری» اشکال ندارد.

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ قطعه زمین به کارگران فاقد مسکن تنگستان اهدا می‌شود
  • تکمیل ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در یزد/ خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع
  • احکام شرعی | حکم خرید و فروش سگ
  • زمزمه‌های دلالی مشاوران املاک در طرح مسکن جوانی جمعیت یزد
  • پزشک بیرانوند مصاحبه‌اش را تکذیب کرد؛ زمان بازی با تست عملکردی در زمین مشخص می شود!
  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 
  • انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری: پوست خربزه زیر پایت انداخته‌‌اند
  • چرا کارتر با تشکیل کشور فلسطین مخالف بود؟!
  • انتشار اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران تمدید شد
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل