Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@18:08:49 GMT

کشف انبار دپو کالای قاچاق 20 میلیاردی در اندیمشک

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۹۵۰۳۳

کشف انبار دپو کالای قاچاق 20 میلیاردی در اندیمشک

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف انبار دپوی کالای قاچاق به ارزش 20 میلیارد ریال در شهرستان اندیمشک خبر داد.

حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، از کشف انبار دپوی کالای قاچاق به ارزش 20 میلیارد ریال در شهرستان اندیمشک خبر داد.

وی ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز، اظهار داشت: در راستای حمایت از تولید داخلی و تمرکز بر کشف انبارهای دپو کالا، ماموران انتظامی شهرستان اندیمشک با اقدامات اطلاعاتی وتحقیقات پلیسی گسترده، یک انبار دپو کالای قاچاق را شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی در ادامه افزود: با هماهنگی مرجع قضائی، اکیپی از ماموران انتظامی به محل اعزام و در بازرسی به عمل آمده،290 طاقه پارچه، 4هزار 80 بسته رنگ مو، یک هزار 195عدد قیچی آشپزخانه وخیاطی و 588  دست ظروف آشپزخانه فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف شد.

عباس زاده تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را بالغ بر 20 میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شد، خاطرنشان کرد: مخلان اقتصادی بدانند نیروی انتظامی مصمم است با پدیده شوم قاچاق برخورد قاطع داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کالای قاچاق استان خوزستان کشف اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۵۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از یک میلیارد ریال پارچه قاچاق در مرز آستارا

سرهنگ هادی قاسمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و در ادامه طرح تشدید کنترل نوار مرزی و جلوگیری از ورود و خروج کالای قاچاق، مرزداران این فرماندهی با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی، از ورود مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق از محور مواصلاتی به شهرستان با خبر شده، لذا دستگیری قاچاقچیان در دستور کار مرزبانان قرار گرفت.

فرمانده هنگ مرزی آستارا با بیان اینکه مأمورین هنگ مرزی آستارا در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند از یک دستگاه خودروی نیسان، مقدار ۱۷۵ طاقه پارچه قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط نمایند افزود: پس از تشکیل پرونده مقدماتی، متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح شد.

وی با اشاره به تلاش شبانه روزی مرزبانان هنگ آستارا در سخت‌ترین شرایط جوی و جغرافیایی برای حفظ و حراست مرزها گفت: نیروهای مرزبانی با هرگونه قانون شکنی و ناهنجاری به صورت جدی برخورد می‌نمایند.

کد خبر 6099396

دیگر خبرها

  • کشف بیش از یک میلیارد ریال پارچه قاچاق در مرز آستارا
  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • محکومیت ۱.۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد