Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا شریعتی یکشنبه در حاشیه آیین افتتاحیه پارک بزرگ مهر و ماه بندر ماهشهر در جمع خبرنگاران اظهارداشت: این کمیته در ایجاد زیرساخت‌ها برای مناطق کمترتوسعه یافته در ماهشهر، برنامه ریزی هایی را در دستور کار دارد.

وی با اشاره به اینکه کمیته توسعه متوازن ماهشهر بررسی جابجایی از مناطق توسعه نیافته را در دستور کار خود دارد، گفت: در برخی از مناطق شاهد هستیم که شرایط سکونت اهالی مناسب نیست و نیاز به انتقال در مناطق دیگری دارند تا از این طریق توسعه متوازن با فرآیندهایی که طی خواهد شد، رقم زده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه اقدامات ویژه ای در دستور کار این کمیته قرار دارد، گفت: این اقدامات با زمانبندی مناسب اجرایی در راستای رضایتمندی شهروندان عملیاتی می شوند.

نماینده عالی دولت در استان به ظرفیت‌های اقتصادی شهرستان ماهشهر به لحاظ داشتن بندر و صنایع پتروشیمی اشاره کرد و گفت: این درحالی است که ساکنان مناطق شهری در این شهر پراکنده هستند و این باعث شده برخی از سکونتگاه‌ها توسعه پیدا کرده و برخی دیگر، از حداقل زیرساخت محروم و یا کم برخوردار باشند.

شریعتی یادآور شد: با این وجود طی ۲ تا سه سال اخیر اقدامات خوبی از طریق شورای راهبردی صنایع برای متوازن سازی توسعه در ماهشهر صورت گرفته اما کافی نبوده و به همین علت تصمیم گرفته شد یک کمیته متوازن سازی ایجاد شود.

وی هدف از فعالیت این کمیته را ورود جدی در توسعه همه جانبه ماهشهر عنوان کرد و گفت: یکی از وظایف این کمیته برنامه ریزی برای ایجاد فرصت های شغلی برای جوان به ویژه ساکنین مناطق حاشیه ماهشهر است.

بر اساس این گزارش، چهارشنبه هفته گذشته پس از تشکیل نشست مشترک شورای تامین استان و ماهشهر، با دستور استاندار خوزستان، کمیته متوازن این شهرستان با هدف تاب آوری این منطقه در برابر تهدیدهای احتمالی فعالیت خود را آغاز کرد.

در جریان اغتشاشات آبان گذشته که پس از اعلام افزایش نرخ بنزین رخ داد بخشی از مناطق حاشیه ای شهرستان ماهشهر شاهد اعتراض و ناآرامی بودند.

همچنین دوشنبه هفته گذشته سپاه ولیعصر (عج) استان خوزستان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تعدادی از عوامل مسلح حوادث و اغتشاشات اخیر در شهرستان ماهشهر دستگیر شده‌اند.

برچسب‌ها خوزستان ایرنا بندرماهشهر غلامرضا شریعتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوزستان ایرنا بندرماهشهر غلامرضا شریعتی خوزستان ایرنا بندرماهشهر غلامرضا شریعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۵۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی حدود ۱ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر از شهرستان نمین

مهدی آزاد در بازدید از شرکت‌های مسافربری این شهرستان با بیان اینکه این تعداد مسافر توسط ۲ شرکت مسافربری از شهرستان نمین جابجا شده اند افزود:در مدت یاد شده ۷۹ هزار تن کالا از این شهرستان جابجا شده است.

او با اشاره به اینکه ۲۵ شرکت حمل ونقل کالا در این شهرستان در حال فعالیت و خدمات رسانی به مردم هستند تصریح کرد: در این مدت ۳ هزار و ۲۷۶ برگ بارنامه در شهرستان نمین صادر شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نمین در ۱ ماهه گذشته تسطیح و رگلاژ ۲۵ کیلومتر از حریم راه و جاده شنی این شهرستان را توسط راهداران یادآور شد و اظهار کرد: در مدت یاد شده راهداران ۱۰ کیلومتر عملیات شانه سازی انجام داده اند.

آزاد در این مدت از لکه گیری محور‌های مواصلاتی شهرستان نمین با استفاده از ۱۳ تن آسفالت سرد و گرم خبرداد و خاطرنشان شد: راهداران ۱۲۰ متر مکعب پاکسازی کانال انجام داده اند.

او حفاظت و صیانت از حریم راه‌ها را بعنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و گفت: با انجام ۲۰ مورد گشت حریم جهت جلوگیری از تجاوز به حریم ۱۵ مورد ساخت و ساز غیر مجاز شناسایی و متوقف شده و همچنین با اخذ ۱ مورد دستور قضایی نسبت به رفع آثار تجاوز به حریم در حوزه استحفاظی این شهرستان اقدام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نمین انجام ۹۵ مورد گشت راهداری، نصب ۱۰ مورد استوانه ایمنی در دماغه پر برخورد، رنگ آمیزی ۱۰۰ عدد پایه تابلو، جمع آوری و باز سازی ۱۰ عدد تابلو‌های فرسوده، شستشوی ۶۶۰ عدد تابلو، پاکسازی ۸۰ کیلو متر زباله و حمل ۸۰ کامیون مصالح را از دیگر اقدامات مهم راهداران در یک ماهه گذشته برشمرد.

آزاد با بیان اینکه راهداری شهرستان نمین مسئولیت نگهداری از ۳۶۷ کیلومتر راه ارتباطی را درحوزه شهرستان نمین برعهده دارد افزود: از این مقدار ۴۵ کیلومتر راه اصلی، ۳۶ کیلو متر راه فرعی، ۱۹۲ راه آسفالته روستائی، ۳۴.۵ کیلومتر راه شنی و خاکی و ۶۰ کیلومتر نیز راه مرزی است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • مخاطرات عدم سرمایه‌گذاری متوازن در زیست‌بوم هوش مصنوعی
  • سیاست دولت سیزدهم در حوزه فرودگاهی رشد متوازن است
  • جابجایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • تاثیر تحولات جامعه بر میزان توسعه کشور
  • جابجایی حدود ۱ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر از شهرستان نمین