Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-05@20:39:59 GMT

هفت تیرکشی در تگزاس؛ ۲ کشته در کلیسا

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۹۵۸۶۳

هفت تیرکشی در تگزاس؛ ۲ کشته در کلیسا

این تیراندازی در کلیسای «وست فریوی» رخ داد که بر اثر آن یک نفر در محل حادثه کشته شد و یک فرد دیگر نیز که زخمی شده بود، در حین انتقال به بیمارستان جان داد.

پلیس گفته که اوضاع «با ثبات شده» و هیچ تهدیدی کلیسا و مردم را تهدید نمی‌کند.

پلیس زمانی به محل حادثه رسید که ۳ نفر بر اثر تیراندازی زخمی شده بودند. گفته می‌شود که ضارب یکی از این افراد باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روز شنبه نیز تیراندازی در شهر «هوستون» ایالت تگزاس در آمریکا دستکم ۲ کشته و هشت مجروح بر جا گذاشت. قربانیان این تیراندازی جوانان اسپانیایی تباری بودند که در یک پارکینگ عمومی سرگرم فیلمبرداری بودند.

همچنین روز یکشنبه یک فرد ضارب در حومه شهر نیویورک به منزل یک خاخام یهودی که در حال برگزاری جشن «حنوکا» بودند حمله و پنج نفر را با ضربات چاقو مجروح کرد.

حوادث تیراندازی در آمریکا با توجه به آزادی خرید و حمل سلاح گرم، سابقه زیادی دارد. نتایج پژوهش دانشکده بهداشت عمومی «هاروارد» در آمریکا نشان می‌دهد، وقوع کشتار‌های عمومی در آمریکا تنها بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ میلادی سه برابر شده است.
براساس آمار مرکز کنترل درمان و مراقبت آمریکا، تنها در سال ۲۰۱۳ بر اثر تیراندازی با سلاح گرم ۸۴ هزار و ۲۵۸ نفر مجروح (۲۷ نفر از ۱۰۰ هزار نفر) و ۱۱ هزار و ۲۰۸ نفر نیز کشته (چهار نفر از ۱۰۰ هزار نفر) شده‌اند.

تاکنون تلاش گروه‌های مخالف آزادی حمل و استفاده از سلاح و برخی قانونگذاران این کشور برای ممنوعیت یا حداقل ایجاد محدودیت در این زمینه، به دلیل تهدید کارخانه‌های اسلحه‌سازی شکست خورده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تیراندازی سلاح سرد کلیسا تگزاس آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۵۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران تگزاس ۳ از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور

پنجمین جلسه شورای صنفی نمایش، روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه در خانه سینما برگزار شد.

بیشتر بخوانید: رکورد «تمساح خونی» در گیشه سینماها شکسته شد

شورا بعد از بررسی درخواست‌ها و موارد مطرح شده، قرارداد دو فیلم تگزاس۳ به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان به سرگروهی پردیس سینمایی هویزه مشهد و فیلم سینمایی عطرآلود به کارگردانی هادی مقدم‌دوست و تهیه کنندگی یوسف منصوری با پخش بهمن سبز به سرگروهی پردیس سینمایی هنرشهر آفتاب شیراز بعد از فیلم «تاوان» را به ثبت رساند.

همچنین مقرر شد اکران فیلم سینمایی تگزاس ۳ از چهارشنبه؛ دوم خردادماه در سینماهای سراسر کشور آغاز شود.

کد خبر: 1229541 برچسب‌ها اخبار سینما

دیگر خبرها

  • اکران تگزاس ۳ از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور
  • یک کشته در پی برخورد خودرویی با حصار کاخ سفید
  • «تگزاس ۳» به سینما می‌آید
  • «تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند
  • قرارداد سرگروهی «تگزاس ۳» و «عطرآلود» ثبت شد
  • تیراندازی در نیویورک؛ ۱ نفر کشته و ۳ نفر زخمی شدند
  • تیراندازی در نیویورکِ آمریکا/ ۴ نفر کشته و زخمی شدند
  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس
  • یک بام و دو هوای آزادی بیان در غرب
  • حملات داعش در عراق شروع شد