Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ طی نشستی از سوی متولیان قرآنی، ویژه برنامه‌های هفته قرآن و عترت استان اصفهان اعلام شد.

به گزارش ایکنا؛ یکشنبه 8 دی‌ماه، جلسه‌ای پیرامون اعلام برنامه‌های هفته قرآن و عترت در دفتر اتحادیه با حضور مدیرعامل اتحادیه قرآنی، مؤسسات و مسئولان سازمان‌ها برگزار شد.
در این جلسه مطرح شد، هفته قرآن و عترت استان اصفهان از تاریخ 19 تا 15 بهمن ماه با همکاری اتحادیه قرآنی، مؤسسات قرآنی، برخی از دستگاه‌ها و نهادهای قرآنی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موضوعاتی که در هفته قرآن و عترت در نظر گرفته شده است، شامل رشته مقاله، شعر و مشاعره، داستان کوتاه، هنرهای تجسمی، نمایشی و سینمایی، هنرهای دستی، یادواره شهدا، نشست گام دوم انقلاب، نمایشگاه، بازی‌های فکری و یارانه ای، آواها و نغمات دینی، ایده شو قرآنی، مسابقات حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم ( زیر 15 و بالای 15 سال) است.
علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در رشته‌های فوق، ظرف مدت یک هفته به دبیرخانه هفته قرآن و عترت ارسال کرده و پس از بررسی آثار، برگزیدگان آن معرفی خواهند شد.
سیدمحمد قلمکاریان، دبیر اجرایی برنامه‌های هفته قرآن و عترت گفت: در هفته قرآن و عترت نمایشگاه‌های مختلفی در شهر برگزار خواهد شد. همچنین اجرای سرود، نمایش، برنامه‌های قرآنی ویژه دیگری نیز برنامه ریزی شده است. ارائه مسابقه «ایده شو» در هر یک از دانشگاه‌های استان اصفهان و رقابت برگزیدگان آنان در مرحله نهایی نیز در طول هفته انجام می‌شود.
همچنین در این هفته ورکشاپ‌هایی در بخش بازی‌های فکری و رایانه ای، عکس، پوستر و نقاشی، خوشنویسی و خطاطی، تولیدی، ایده‌پردازی به نمایش گذاشته می‌شود.
گفتنی است؛ افتتاحیه و اختتامیه هفته قرآن و عترت با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در تاریخ 25 بهمن ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا مؤسسات قرآنی هفته قرآن و عترت اصفهان ورکشاپ حفظ قرآن نمایشگاه داستان نهادهای قرآنی هنرهای دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۵۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز در چرام

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • معرفی و تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی کارکنان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان سمنان
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز در چرام
  • مرحله نهایی جشنواره قرآنی حیات در مشهد برگزار خواهد شد
  • جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن
  • غوغای «فرشته‌های کابلی» در «قصر دارالامان»
  • رقابت ۱۸۰ فرهنگی در مسابقات قرآن و عترت درمبارکه