Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه برگزاری کنگره سرداران و ۲۱۲۱ شهید استان بوشهر اجلاسیه شهدای رسانه جنوب کشور با عنوان «مرد زمانه» به میزبانی بوشهر برگزار می‎شود. ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالله نجفی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری  کنگره سرداران و 2121 شهید استان بوشهر اظهار داشت: این کنگره 25 دی ماه در بوشهر با شکوه خاصی برگزار می‌شود که در این راستا برنامه‌های مهم فرهنگی، هنری و اجتماعی تدوین و عملیاتی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در راستای این کنگره یادواره شهدا در تمام شهرستان‌های 10 گانه برگزار شده است افزود: برگزاری یادواره‌های قشری در سطوح  مختلف در  راستایکنگره سرداران و 2121 شهید استان بوشهر از آن جمله است.

نجفی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدای رسانه در راستایکنگره سرداران و 2121 شهید استان بوشهر برگزار می‌شود افزود:برگزاری اجلاسیه شهدای رسانه‌ای جنوب کشور در 14 دی ماه فرصتی برای تجلیل و ارج گذاری به مقام شامخ شهدا عرصه رسانه است.

مسئول بسیج رسانه استان بوشهر، به نقش آفرینی فعالان عرصه رسانه در میدان‌های گوناگون در طول تاریخ پرداخت و عنوان کرد: شهدای رسانه با ثبت و ضبط ارزش‌های دفاع مقدس حق بزرگی برگردن آیندگان دارند،که مهمترین اسناد بر جای مانده از سال‌های حماسه و ایثار مرهون ایثار و از خودگذشتگی جوانان شهید عرصه رسانه است.

وی به نقش مهم اصحاب رسانه در عرصه جنگ 8 ساله پرداخت و تصریخ کرد: فعالان رسانه در دوران دفاع مقدس و  پس از آن نقش بی بدیلی در انتقال ارزش‌ها، ماندگاری حماسه و زنده نگداشتن یاد شهدا بر عهده داشته‌اند.

نجفی، نقش آفرینی فعالان رسانه را در طول پیروزی انقلاب  شکوهمند اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم مهم دانست و افزود:شاید اگر این نقش ماندگار فعالان رسانه در جریان این رخدادها نبود امروز از دوران تاریخی و طلایی گذشته یاد و خاطره‏‌های ماندگاری ثبت نشده بود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان بوشهر با اشاره به  برگزاری اجلاسیه شهدای رسانه در بوشهرخاطر نشان کرد:اجلاسیه شهدای رسانه جنوب کشور با عنوان «مرد زمانه» به میزبانی بوشهربا حضور چهره‎‏های شاخصی همچون مسعود بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه و بیژن نوباوه وطن، خبرنگار ایثارگر و عکاس دفاع مقدس و نماینده دوره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی 14 دی ماه در حسینیه عاشقان ثارالله شهر بوشهر برگزار می‏‌شود.

یادواره شهدای رسانه استان بوشهر دی‌ماه برگزار می‌شودیادواره شهدای رسانه‌ استان بوشهر برگزار می‌شودکنگره سرداران و 2121 شهید استان بوشهر دی‌ماه امسال برگزار می‌شود

نجفی ضمن دعوت از خانواده رسانه استان بوشهر برای حضور و مشارکت در این اجلاسیه، گفت: در این اجلاسیه از خانواده‌های شهیدان غلامرضا رهبر شهید شاخص استان خوزستان، یوسف دقت شهید شاخص استان هرمزگان، رسول مصطفایی شهید شاخص استان فارس، خداعفو عبدیانی شهید شاخص استان کهگیلویه و بویر احمد و داریوش شاهینی، ارسلان فهیمی، یحیی خلیلی، ابراهیم بهزادی و محمود رفیعی نجات از شهدای رسانه استان بوشهر تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/190/ ع

R41363/P1494/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۳۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی موسوم به افق تحول دانشگاه فردا دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود برگزار می‌شود.

گروه کشوری معماری و شهرسازی تحت عنوان سومین نشست دانشکدگان هنر و رسانه‌ای همایش را برگزار می‌کند.

گفته می‌شود محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این همایش حضور خواهد داشت.

این همایش با حضور اساتید دانشگاه، اعضای هیأت علمی و علاقمندان فردا ساعت ۸ صبح در سالن همایش‌های فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار خواهد شد.

معاونان دانشگاه آزاد اسلامی کشور نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.

در این همایش اعضای گروه کشوری معماری و شهرسازی به بیان مطالب خواهند پرداخت.

کد خبر 6097444

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • برگزاری یادواره شهدای تخریب چی در فسا
  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود
  • برگزاری نمایشواره شهدای «خان‌طومان» در مازندران
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی برگزار می شود
  • برگزاری نمایشواره شهدای خان‌طومان در مازندران
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد
  • اجلاسیه شهدا در گراش
  • برگزاری اجلاسیه شهدای چرام در ۲۷ اردیبهشت