Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@22:15:45 GMT

ردپای 2 زن در قتل معمایی مرد 3 زنه

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۹۶۰۰۶

حوادث رکنا: دو زن و یک پسر که در پرونده قتل مرد سه زنه تهرانی دستگیر شده اند، هر یک قتل را به گردن دیگری می اندازند.

به گزارش رکنا، شامگاه 23 آذر امسال مردی جوان برای سیگار کشیدن از خانه شان بیرون آمد که با مرد 82 ساله ای که غرق خون بود روبه رو شد و خیلی زود در تماس با پلیس و اورژانس برای نجات جان این مرد درخواست کمک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بدین ترتیب، پیرمرد تنها به بیمارستان منتقل شد و ماموران کلانتری 111 هفت چنار در محل حاضر شدند و در بررسی ها خانه پیرمرد زخمی شناسایی شد که رد خون در داخل خانه و از اتاق خواب به بیرون کشیده شده بود.
ماموران در تحقیقات پی بردند که این مرد در گذشته دو بار ازدواج کرده و همسرانش فوت کرده اند و از چندی قبل نیز با یک زن که یک فرزند پسر دارد ازدواج کرده است.
زن سوم و پسرش هدف تحقیق قرار گرفتند و ادعا کردند که مرد زخمی دست به خودکشی زده است اما پلیس با توجه به رد خون که روی دیوار و کف اتاق نمایان بود اقدام به دستگیری این مادر و پسر کرد.
تحقیقات پلیسی ادامه داشت که پیرمرد سه زنه روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت و در ادامه تجسس ها پسرخوانده این مرد ماجرای جدیدی را پیش روی ماموران قرار داد.
پسر جوان ادعا کرد که مادرش با همدستی زن همسایه که در طبقه بالای خانه شان زندگی می کند دست به قتل ناپدری اش زده اند.
زن سوم قربانی جنایت معمایی نیز وقتی شنید پسرش او را به عنوان قاتل معرفی کرده است به ماموران گفت: من قاتل نیستم، همسایه طبقه بالا خانه مان یک سگ دارد و از کف آشپزخانه اش، آب به سقف خانه مان ورود کرده بودند و شوهرم بارها سر موضوع نشتی آب و سگ با زن همسایه بحث کرده و حتی کارشان به شکایت رسید و احتمال می دهم این زن با اجیر کردن یک قاتل دست به قتل شوهرم زده است.
کارآگاهان در ادامه بررسی ها به سراغ زن همسایه رفتند و او را دستگیر کردند که وی نیز به ماموران گفت: من با مرد همسایه به خاطر وجود حیوان خانگی و نشتی آب از آشپزخانه ام، اختلاف داشتیم ولی هیچ وقت تصمیم به قتل نگرفتم و حتی قصد داشتم برای پایان دادن به این اختلافات خانه ام را تغییر دهم و احتمال می دهم قتل از سوی زن سوم صورت گرفته باشد.
بنا به این گزارش ،در حالی که هر سه متهم در بازداشت پلیس قرار دارند، همگی قتل را به گردن دیگری می اندازند که تحقیقات ویژه برای گره گشایی این پرونده پیچیده در دستور کار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: بنزین دلار یارانه پلیس خودکشی جنایت قاتل آشپزخانه اخبار حوادث قتل پرونده پسر زن مرد عکس فیلم قتل اخبار تهران حوادث تهران تهران خانواده جوان همسر حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۶۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان: سه کشور همسایه زمینه داعش در منطقه را فراهم کرده‌اند

وزیر خارجه حکومت طالبان با اشاره به زنجیره تامین و حمایت از داعش گفت سه کشور همسایه زمینه این گروه تروریستی در منطقه را فراهم کرده‌اند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «امیرخان متقی» وزیر خارجه حکومت طالبان بدون نام بردن از کشور خاصی گفت سه کشور همسایه زمینه را برای حضور گروه تروریستی داعش در منطقه فراهم کرده‌اند.

وی افزود یکی از این کشورها نیروی انسانی داعش را فراهم می‌کند، دومی برنامه‌های آموزشی و کشور سوم نیز حملات تروریستی آن را هدایت می‌کند.

متقی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه افغانستان-قزاقستان در کابل اظهار داشت بررسی‌ها نشان می‌دهد که از هر 10 مورد رویداد امنیتی دستکم هشت مورد آن در خارج از افغانستان طراحی شده است.

وی تصریح کرد اگر این کشورهای همسایه مسئولیت خود را به درستی انجام دهند، در افغانستان مشکلات امینتی بوجود نخواهد آمد.

گزارش شورای امنیت سازمان ملل درباره وضعیت داعش در افغانستانحقانی: تهدید داعش در افغانستان، نگران‌کننده نیستنیویورک‌تایمز: نصف اعضای داعش خوراسان اتباع تاجیکستان هستند

وزیر خارجه حکومت طالبان همچنین تاکید کرد از خاک افغانستان به دیگران آسیبی نخواهد رسید اما کشورهای دیگر نیز از اقدامات ویرانگر دست بردارند.

امیرخان مقتی اظهار داشت امنیت افغانستان به امنیت منطقه مرتبط است.

«ملا یعقوب مجاهد» وزیر دفاع حکومت طالبان پیش از این با اظهار اینکه عناصر داعش از تاجیکستان و پاکستان وارد افغانستان می‌شوند از این کشورها خواسته بود مرزهای خود را کنترل کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برداشت گل محمدی از شهر همسایه قله تفتان
  • رابطه این فیلم ایرانی با ماجرای قتل بابک خرمدین
  • بارورسازی ابر‌های کشور‌های همسایه علت بارش‌های سیل‌آسای ایران بود؟
  • آیا بارورسازی ابرها در کشورهای همسایه باعث بارش سیل‌آسا در ایران شد؟
  • کشف بزرگترین ردپای دایناسور شکاری
  • کشف بزرگترین ردپای دایناسور شکاری در تاریخ
  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار
  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار| دو نفر از پای چوبه دار به زندان برگشتند و سه نفر دیگر...
  • بزرگترین ردپای دایناسور شکاری کشف شد
  • طالبان: سه کشور همسایه زمینه داعش در منطقه را فراهم کرده‌اند