Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت والیبال گلستان گفت: تنها مشکل تیم ملی والیبال ایران، شاید خستگی بازیکنان باشد ولی اگر تیم ملی تا ۸۰ درصد هم آماده باشد به المپیک صعود خواهد کرد. ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۲ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات - اخبار ورزشی -

خلیل آزمون در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد انتخابش به عنوان رئیس هیئت والیبال استان گلستان اظهار داشت:‌ تمایلی به قبول پست ریاست هیئت استان گلستان نداشتم چون کارهای پسرم سردار در روسیه خیلی زیاد است ولی با پیشنهاد اداره کل ورزش و جوانان استان،‌ این پست را قبول کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت والیبال استان گلستان ادامه داد: اولین کاری که در والیبال استان انجام خواهم داد، استفاده از اهالی والیبال و کسانی است که پیشکسوت این رشته محسوب می‌شوند. تاسیس یک آکادمی والیبال به نام «سردار آزمون» و استعدادیابی از میان نوجوانانی که بیش از 195 سانتی‌متر قد دارند، برنامه دیگر من است. سردار، موسس و حامی مالی این آکادمی خواهد بود تا والیبال پایه و همچنین والیبال ساحلی را به نقطه قبول و بالایی در این منطقه برسانیم.

لژیونرهای والیبال، پنجشنبه در تهران

وی گفت: من با همفکری و کمک اهالی والیبال، تمام مشکلات هیئت استان گلستان را برطرف خواهم کرد و سعی می‌کنم پشتوانه خوبی برای تیم والیبال گنبد در لیگ برتر باشیم.

خلیل آزمون در مورد حضور تیم ملی ایران در مسابقات انتخابی المپیک 2020 تصریح کرد: تیم ملی ایران به راحتی به المپیک صعود خواهد کرد. تنها مشکل تیم ایران، شاید خستگی بازیکنان باشد ولی اگر تیم ملی تا 80 در صد هم آماده باشد به المپیک می‌رسد.

انتهای پیام/

 

 

R1015159/P/S3,31/CT1 واژه های کاربردی مرتبط والیبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۶۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری بین بازیکنان رم و بایرلورکوزن که با وساطت سردار آزمون و سایر بازیکنان ذخیره رم خاتمه یافت

پس از گل دوم بایرلورکوزن درگیری ای بین بازیکنان دو تیم رخ داد که در این ویدیو مشاهده می کنید.

دانلود (6.9MB)

دیگر خبرها

  • درگیری بین بازیکنان رم و بایرلورکوزن که با وساطت سردار آزمون و سایر بازیکنان ذخیره رم خاتمه یافت
  • موقعیت گلی که سردار آزمون در دیدار مقابل بایرلورکوزن از دست داد / فیلم
  • مأموریت خارج از وظیفه آقای پائز
  • آزمون تخصصی حفاظ قرآن کریم در گلستان برگزار می شود
  • سردار آزمون و تاسیس آژانس هواپیمایی؛ بفرمایید تور روسیه! + عکس
  • اشتباه وحشتناک به قیمت حذف والیبالیست هلندی از لیگ‌ملت‌ها
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • ابتدای سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • در آغاز سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور