Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر مهدی علوی درباره آخرین وضعیت مهدی تاج، رئیس مستعفی فدراسیون فوتبال بیان کرد: پس از اتفاقی که برای تاج در زمان برگزاری اردوی تیم ملی در ترکیه پیش از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه رخ داد، او در ماه‌های اخیر به صورت کامل تحت نظر پزشکان بود، اما در هفته‌های اخیر مراجعه اش به پزشک معالج و بررسی شرایط جسمانی اش تداوم یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه هفته پیش هم بار دیگر حمله قلبی برای تاج اتفاق افتاد که سبب بستری شدن مجدد او شد.

او افزود: پزشکان اعتقاد داشتند کار پرفشار و پراسترس با توجه به شرایط جسمانی فعلی تاج مناسب نیست و خانواده اش به او توصیه کردند تا از ریاست فدراسیون کنار برود و در نهایت پس از بررسی‌هایی که انجام داد، تصمیم گرفت از این سمت کناره گیری کند.

علوی درباره اینکه آیا استعفای مهدی تاج شفاهی بوده یا کتبی اظهار داشت: در جلسه هیئت رئیسه که به زودی برگزار خواهد شد، مراتب قطعی، رسمی و کتبی به اطلاع اعضای محترم هیئت رئیسه و مجمع می‌رسد.

او درباره اینکه آیا زمان برگزاری جلسه هیئت رئیسه مشخص شده است یا خیر، گفت: ظرف ۴۸ ساعت آینده در این زمینه اطلاع رسانی می‌کنیم و تصور می‌کنم امروز (دوشنبه) یا سه شنبه این جلسه برگزار شود.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره جانشین مهدی تاج بیان کرد: در صورتی که این اتفاق سیر خودش را طی کرده و مباحث در جای خودش پیش برود، طبق اساسنامه عمل خواهد شد و هرچه در اساسنامه تصریح شده باشد مورد تائید ارکان فدراسیون است و همان انجام می‌شود.

او درباره اینکه اکنون فدراسیون فوتبال به دلیل جدایی علی کفاشیان به دلیل بازنشستگی نایب رئیس اول ندارد و از طرفی نایب رئیس دوم آن هم که حیدر بهاروند است بازنشسته است، توضیح داد: مباحث مختلفی درباره بازنشستگی مطرح بوده است و چارتی که در حوزه نواب رئیس وجود دارد در هیئت رئیسه مورد بررسی قرار می‌گیرد. در حال حاضر هم هیچ فردی برای جانشینی تاج تعیین و تائید نشده است، چراکه ابتدا باید استعفاء رئیس فدراسیون مورد قبول قرار بگیرد و پس از آن مباحث را طبق اساسنامه پیش می‌بریم.

او افزود: همان زمان که بحث بازنشستگی مطرح شد خیلی‌ها گفتند فدراسیون فوتبال نهاد عمومی غیردولتی است و شامل مصوبه منع به کارگیری بازنشستگان نمی‌شود. اکنون نمی‌خواهیم وارد این بحث شویم، اما اگر قرار باشد حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون شود در جایگاه نایب رئیس دوم این موضوع محقق خواهد شد.

علوی درباره اینکه آیا با این تفاسیر احتمال دارد اعضای هیئت رئیسه با استعفاء تاج موافقت نکنند، اظهار داشت: تاج روی بحث استعفایش بسیار مصر است و می‌خواهد این اتفاق به هر شکل ممکن رخ بدهد. وقتی اهالی فوتبال مانند اعضای هیئت رئیسه فدراسیون، علی پروین، کاظم اولیایی، علی فتح الله زاده، وحید هاشمیان، محمد حسن انصاری فرد، مسئولان وزارت ورزش مانند مسعود سلطانی فر، مهدی علی نژاد، سمیعی و ... برای عیادت از تاج به بیمارستان آمدند این بحث مطرح شد که با توجه به اینکه پزشکان او را از فعالیت سنگین و پراسترس منع کرده اند، خودش هم از لحظات ابتدایی بستری شدن در بیمارستان چنین موضوعی را مطرح می‌کرد. حتی در زمان یکی از همین عیادت ها، پزشک تاج اعلام کرد حضور او در جایی که تا این اندازه استرس دارد و آزمایش‌ها هم نشان می‌دهد فشار زیادی را تحمل می‌کند برای سلامتی اش مفید نیست. فکر می‌کنم تاج روی پذیرش استعفایش خیلی اصرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امیر مهدی علوی مهدی تاج فدراسیون فوتبال استعفای تاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۶۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی: باشگاه پرسپولیس درخواستی برای بازی با هوادار نداشته است/ صعود تیم دوم به لیگ نخبگان تصمیم هیئت رئیسه بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز در خبری عنوان شد که تیم های استقلال و پرسپولیس با توجه به امتیازهایی که کسب کرده اند جواز صعود مستقیم به لیگ نخبگان آسیا را کسب کرده اند و سایر تیم ها باید برای جایگاه سومی تلاش کنند تا سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند. قهرمان جام حذفی هم به پلی آف لیگ نخبگان راه پیدا می کند.

در این زمینه سهیل مهدی مسئول مسابقات لیگ برتر به خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: درباره اینکه صعود استقلال و پرسپولیس قطعی شده آقای زراعی باید صحبت کند.

وی در خصوص اینکه چرا تصمیم گرفته شده قهرمان جام حذفی باید به پلی آف برود و تیم دوم لیگ مستقیم به لیگ نخبگان برود، گفت: این تصمیم را هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گرفته و ربطی به کمیته مسابقات ندارد.

مهدی در ارتباط با اینکه پرسپولیسی ها معتقد هستند اگر قرار است سازمان لیگ برای بازی هفته پایانی استقلال و پیکان تهمیداتی داشته باشد تا بازی با حضور هواداران برگزار شود، باید برای بازی این هفته سرخپوشان مقابل هوادار هم این تمهیدات در نظر گرفته شود، اظهار کرد: اصلا درخواستی از سوی باشگاه پرسپولیس بابت این موضوع نیامده است. درثانی وضعیت جغرافیایی شهرک اکباتان و نحوه بلیت فروشی آن به صورتی است که تصمیم گیری در مورد این موضوع اصلا دست سازمان لیگ نیست و باید مسئولان شورای تامین در موردش نظر بدهند. من الان هر حرفی بزنم اشتباه است چون نه درخواستی آمده و نه تصمیم گیر نهایی هستیم.

مسئول کمیته مسابقات همچنین در مورد درخواست تبریزی ها برای تعویق بازی تراکتور و گل گهر تاکید کرد: اگر درخواستی در این زمینه باشد باید بررسی کنیم که آیا برنامه به ما راه می دهد این بازی را به تعویق بیندازیم یا خیر. در هر صورت بخشی از برگزاری بازی دست عوامل مسابقات در تبریز است و اگر مشکلی بابت برنامه ریزی نداشته باشیم با آنها تعامل می کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهدی: باشگاه پرسپولیس درخواستی برای بازی با هوادار نداشته است/ صعود تیم دوم به لیگ نخبگان تصمیم هیئت رئیسه بود
  • اسکی ۱۵۰ مدال دارد/ از قله به درون شهرها رفتیم
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • محمود یسلیانی سکان‌دار اسکی استان اصفهان شد
  • چه کسی رئیس سنی مجلس دوازدهم خواهد شد؟ | جدول مسن‌ترین و جوانترین نمایندگان | ۲ نماینده همسن باشند چه می شود؟
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • رئیس سنی مجلس دوازدهم چه کسی خواهد شد؟
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ارتباط بین‌المللی خود را گسترش می‌دهد
  • عقب ماندگی بزرگ در هیات موتورسواری و اتومبیلرانی اصفهان