Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@14:13:02 GMT

ساخت ۳۰۰ زمین چمن مصنوعی در فارس

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۹۶۸۵۳

ساخت ۳۰۰ زمین چمن مصنوعی در فارس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حیدرعلی کامیاب در حاشیه افتتاح و آغاز عملیات اجرایی برخی پروژه‌های ورزشی در شهرستان سروستان گفت: احداث زمین چمن مصنوعی در نقاط مختلف استان فارس در راستای اجرایی شدن سیاست‌های اداره کل و برنامه راهبردی ورزش و جوانان در بحث توسعه زیر ساخت‌های ورزشی در دستور کار قرار گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه تاکنون ۲۰ زمین چمن مصنوعی در شهرستان شیراز احداث شده و به بهره برداری رسیده است، گفت: تلاش کردیم احداث زمین چمن مصنوعی را در روستا‌های دور افتاده استان که فاقد فضای ورزشی بود، دنبال کرده و امکانات حداقلی را برای جوانان علاقه‌مند فراهم کنیم.

کامیاب با بیان اینکه ساخت هر زمین چمن مصنوعی حدود ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد، گفت: برای احداث زمین چمن استاندارد حدود ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

دبیر شورای عالی ورزش استان فارس با اشاره به احداث ۴٣ زمین چمن مصنوعی بزرگ و استاندارد در این استان، گفت: تاکنون ۳۰ زمین چمن بزرگ و استاندارد تکمیل و تحویل شده است و مابقی نیز تا شهریورماه سال ۹۹ تکمیل و آماده بهره برداری خواهد شد.

کامیاب با اشاره به تاثیرات بسیار مثبت احداث اماکن ورزشی در نقاط مختلف خصوصا روستاها، گفت: توسعه زیرساخت‌های ورزشی با هدف تامین و ارتقاء سلامت مردم و ایجاد و توسعه شور و نشاط اجتماعی و گسترش ورزش در سطوح مختلف جامعه، دنبال شده است.

سرانه ورزش سروستان به بیش از ۲ متر خواهد رسید

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس همچنین با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ۶ زمین مینی فوتبال و بهره برداری از ۲ سالن چند منظوره در ۲ روستای شهرستان سروستان، گفت: با این اقدام سرانه ورزشی شهرستان سروستان به بیش از ۲ متر خواهد رسید.

کامیاب با اشاره به تاکید استاندار فارس بر لزوم توسعه عادلانه زیرساخت‌های ورزشی در نقاط مختلف، استراتژی وزارت ورزش و جوانان را تامین حداقل‌های ورزشی در روستا‌ها اعلام و خاطرنشان کرد: امروز با افتخار اعلام می‌کنیم که شاهد افزایش سرانه ورزشی در اقصی نقاط استان فارس در مقایسه با چند سال قبل هستیم.

او با بیان اینکه اعتبار احداث ۲ سالن چند منظوره ورزشی در روستا‌های سیف آباد و طالب بیگی و آغاز عملیات اجرایی ۶ زمین چمن مینی فوتبال در نقاط مختلف شهرستان سروستان را ۳ میلیارد تومان اعلام و گفت: اهتمام دولت تدبیر و امید در توسعه فضا‌های ورزشی روستایی، درخور ستایش بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس با بیان اینکه دولت تمام توان خود را برای افزایش سرانه ورزشی در روستا‌ها به کار بسته است، افزود: این سیاست به شکل اصولی و هدفمند در بسیاری از نقاط استان فارس دنبال شده است.

در جریان سفر استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان فارس به شهرستان سروستان، پروژه استخر سرپوشیده این شهرستان نیز مورد بازدید قرار گرفت؛ این پروژه قرار است پایان سال ۹۹ آماده بهره برداری شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چمن مصنوعی ورزش و جوانان شهرستان سروستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۶۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه هوش مصنوعی سازمان جهاد کشاورزی فارس تشکیل شود

محمد هادی ایمانیه در اولین شورای کشاورزی استان در سال ۱۴۰۳، ضمن تقدیر و تشکر از پرسنل سازمان جهاد کشاورزی استان به سبب زحمات فراوانی که متحمل شده اند، بر ارزیابی مداوم و مستمر تاکید کرد و گفت: همه فرمانداران و روسای ادارات جهاد کشاورزی در شهرستان‌ها در حوزه گیاهان دارویی، اصلاح الگوی کشت، احداث گلخانه و صنایع تبدیلی، پر کردن چاه‌های غیرمجاز، نصب کنتور و هوشمند شدن چاه‌های کشاورزی و تولید محصولات ارگانیک بصورت مستمر پایش شوند.

استاندار فارس خواستار توجه جدی مسئولین ذیربط به حوزه گیاهان دارویی شد و افزود: در زمینه گیاهان دارویی دستگاه‌های ذیربط در سطح مدیران کل و معاونین جلسات فشرده‌ای برگزار و گزارش جلسات را ارائه کنند.

او در ادامه خواستار اعلام برنامه عملیاتی در حوزه جهاد کشاورزی در سال ۱۴۰۳ شد و افزود: برنامه عملیاتی مد نظر را برای دانش بنیان شدن حوزه‌های مرتبط با جهاد کشاورزی تا پایان اردیبهشت سال جاری ارائه دهید.

ایمانیه استفاده از هوش مصنوعی در مدیریت کردن تولید برخی محصولات کشاورزی و دامی را اقدامی ارزشمند در حوزه جهاد کشاورزی دانست و تصریح کرد: گروه هوش مصنوعی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس تشکیل شود؛ علی رغم اینکه شاید این علم جدید مشکلاتی داشته باشد، اما در زمینه جهاد کشاورزی، مصرف سوخت، دامداری و دامپروری، اصلاح الگوی کشت قطعا موثر و راه‌گشاست و می‌توان از این طریق تناسب بین کاشت محصولات زراعی و میزان تقاضا را رعایت کرد.

او در ادامه از مشارکت مردم در جهش تولید سخن گفت و با اشاره بر اینکه فارس در تولید بسیاری از محصولات زراعی و باغی رتبه‌های برتر را دارد، گفت: تعاونی اشتغال و تولید سازمان جهادکشاورزی و زیرمجموعه آن، با مشارکت مردم وبا هدف ایجاد ارزش افزوده و تکمیل زنجیره‌های ارزش تشکیل شود؛ قطعا تحقق این موضوع برای تولید کنندگان و مشارکت کنندگان سودمند خواهد بود.

نماینده عالی دولت در فارس با تاکید بر اینکه هدف گذاری کرده‌ایم تا حداقل یک میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی طی هرسال در استان داشته باشیم، افزود: میزان سرمایه گذاری داخلی و خارجی مختص به سال ۱۴۰۳ را در حوزه جهادکشاورزی مشخص و ارائه کنید.

او در پایان سخنان خود با تاکید بر اینکه با هرگونه کشت محصولات زراعی که با آب غیرسالم کشت شود، با قاطعیت برخورد خواهد شد، تصریح کرد: در جلسه امروز تکلیف را شفاف روشن کرده ایم؛ امحا کشت‌هایی که از آب‌های غیرسالم استفاده می‌کند برعهده جهاد کشاورزی شهرستان شیراز و با همکاری نیروی انتظامی، سازمان محیط زیست، دانشگاه علوم پزشکی و حوزه قضایی است.

ایمانیه با تصریح بر اینکه هیچ فردی حق ندارند سلامت مردم را در معرض خطر قرار دهد، ادامه داد: دو پیشنهاد برای فعالین این حوزه نیز وجود دارد ابتدا تهاتر زمین در مکان مناسب به جایگزینی زمین‌های فعلی و یا مساعدت در کاشت درخت‌های غیر مثمر و احداث جنگل کاری و همچنین ایجاد صنایع چوبی مساعدت می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی
  • هوش مصنوعی ناسا از سیاره زمین محافظت می‌کند
  • گروه هوش مصنوعی سازمان جهاد کشاورزی فارس تشکیل شود
  • احداث مجموعه ورزشی امامزاده یحیی
  • استفاده از هوش مصنوعی در برنامه‌ریزی‌های بخش کشاورزی
  • بلدیه تهران بعد از ۵۰ سال بازآفرینی شد
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال + تصاویر