Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام مهدوی شامگاه امشب در مراسم بزرگداشت ۹ دی در مسجد جامع شهرگوراب زرمیخ افزود : حماسه ۹دی نمایشی گسترده از روحیه دینداری و دینمداری ملت ایران به جهانیان بود.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران بر اساس مطالبات دینی مردمی شکل گرفته است، افزود: ملت ایران اسلامی برای تحقق و حفظ انقلاب فداکاری‌ها و جانفشانی‌های بسیاری کردند و حتی در آبانماه ۹۸هم نشان دادند که هیچگاه به دشمن اجازه براندازی و نابودی نظام را نخواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن دعوت از مردم برای حضور در مراسم بزرگداشت ۹ دی،  اظهار داشت : مردم گیلان یک روز قبل تر انزجار خود را از فتنه گران اعلام کردند و نشان دادند که باید در ولایتمداری پیشگام بود.
 مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان درادامه افزود : ۹دی حماسه‌ای جاودان برای پشتیبانی از رهبری، تو دهنی به زورگویان و هشدار برای کسانی است که اندیشه فروپاشی نظام را در سر می پرورانند.
شهرستان صومعه سرا با حدود ۱۳۰ هزار نفر جمعیت دارای سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان است.

برچسب‌ها صومعه سرا گوراب زرمیخ همایش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صومعه سرا گوراب زرمیخ همایش صومعه سرا گوراب زرمیخ همایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۷۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در مسجد جامع گوراب زرمیخ با بیان اینکه بالاترین ارزش‌ها نزد خداوند شهادت است گفت: یادواره شهدا فرصت مناسبی برای تبیین افکار و آرمان های شهدا به نسل جوان است.

بهروز جلائی با اشاره به اینکه راه شهدا راه انبیاء، اولیا و مردان الهی است افزود: وصیت نامه شهدا پر از معنویت و درس زندگی برای همه ما است و پیام شهدا به ما حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت و رهبری است.
سردار شهید سیدمعروف ایرانی فرمانده گروهان حق از گردان سلمان لشگر ۱۶ قدس گیلان در سال ۶۷ در منطقه ماووت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
در پایان مراسم لوح سپاس و تندیس یادواره شهدا به خانواده شهید سیدمعروف ایرانی اهدا شد.

دیگر خبرها

  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • واکنش خلجی به کنایه رسانه‌ها با عبارت «دولت کجاست؟»
  • معرفی شهردار جدید گوراب زرمیخ
  • خاتمی: بازی با ایران بازی با دم شیر است / عملیات وعده صادق نشان داد که دوران موشک پایان نیافته است
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان در گرو بصیرت‌افزایی است
  • مقابله با هجمه‌های دشمن در گرو بصیرت‌افزایی است
  • خطیب نماز جمعه تهران: به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد
  • به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد اما در برابر این ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا