Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاکری گفت: در دو هفته مانده به انتخابات اسفند ماه جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی به اتفاق شورای ائتلاف نیروهای انقلاب فهرست خود را اعلام می کند.

« مجتبی شاکری » در گفت و گو با خبرنگار احزاب خبرگزاری شبستان در مورد برنامه های انتخاباتی این جمعیت در انتخابات مجلس یازدهم گفت: جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در 31 استان، دفاتر فعال دارد که در رخ داد بزرگ انتخابات فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمامی این دفاتر در یک برنامه ریزی مشترک برنامه کاملی را با شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در فرآیند انتخابات ارایه می دهند.

 

دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی افزود: این جمعیت با توجه به تلاش هایی که داشته است، نامزدهایی را برای در مراحل مختلف قبل و بعد از ثبت نام معرفی کرده و خواهد کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در تهران 86 نفر در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی بعنوان نامزد انتخابات مجلس یازدهم معرفی کرده که برخی از آنان این در انتخابات پیش رو ثبت نام کردند. در استان ها نیز مسئولان دفاتر استانی تلاش هایی را برای ثبت نام چهره های انقلابی از جمعیت جانبازان و چهره های شایسته انجام داده اند.

 

شاکری خاطرنشان کرد: در حال حاضر منتظر اعلام نظر شورای نگهبان هستیم و در مرحله جدید پس از غربالگری های لازم لیست جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در تهران تا هفته آینده اعلام می شود.

 

وی گفت: در نهایت در دو هفته مانده به انتخابات اسفند ماه جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی به اتفاق شورای ائتلاف نیروهای انقلاب فهرست خود را اعلام می کند.

 

دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در مورد فعالیت این جمعیت در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برای انتخاب نامزدهای مورد نظر از سوی جمعی از جانبازان فرآیندی تعریف شده است که به صورت مرحله به مرحله نامزدها معرفی می شوند. در حال حاضر بیش از200 نفر با پذیرش فرآیند شورای ائتلاف در تهران ثبت نام کردند که هر یک از آنان چهره های انقلابی و فرهیخته هستند. این افراد در نهایت در مجمع تهران مورد ارزیابی قرار می گیرند و در لیست اولیه، 60 نفر از این افراد معرفی می شوند و در دو هفته باقیمانده به انتخابات، 30 نفر در نهایت از سوی شورای ائتلاف و جمعیت جانبازان معرفی می شوند.

 

شاکری خاطرنشان کرد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با احزاب و جمعیت جانبازان به این نتیجه رسیده اند که این رویه می تواند اعتماد مردم را در نظرسنجی ها به دست بیاورد و به نوعی نشان دهنده شایسته سالاری جمعی فراتر از احزاب را نشان می دهد.

 

وی در مورد گفتمان جمعیت جانبازان در مجلس آینده تصریح کرد: با مراجعه به فرمایشات رهبر انقلاب می بینیم که در طی 20 سال اخیر مباحث زیادی در مورد گفتمان در موضوعات مختلف و متنوع مطرح کردند و مباحث گفتمانی رهبر انقلاب بر یک منطقی محکم و مستدل بیان می شود. با توجه به نظرسنجی های انجام شده در مورد مطالبات مردم، عدالت خواهی از جمله مطالبات مردم است.

 

دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه مردم خواهان مجلسی کارآمد هستند، افزود: مجلس کارآمد به خوبی می تواند نظارت کند و در تقنین قوانین موفق باشد و دولت را بر ریل قانون برگرداند و این وضعیت آشفته موجود را به سامان برساند.

 

شاکری ادامه داد: موضوع اقتصاد از دیگر گفتمان های جاری جامعه است. نجات اقتصاد و وضعیتی که در حال حاضر در اقتصاد کشور مشاهده می شود به هیچ وجه نشان دهنده حرکت اقتصاد کشور به سمت منویات رهبر انقلاب نیست و به جای رونق اقتصادی که باید شاهد آن باشیم برعکس شاهد قاچاق کالا هستیم و این موضوع ضد اقتصاد مقاومتی و نابود کردن تولید داخلی است.

 

وی گفت: مردم به دنبال آن هستند که حق شان گرفته شود زیرا این احساس را می کنند که حق آنها تضییع شده است و این موضوع را در ناکارآمدی اکثریت مجلس و قوه مجریه می دانند./

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد حماسه 9 دی کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان 9 دی اصفهان طرح ملی فهما فهما گرامیداشت حماسه 9 دی اردبیل انتخابات مجلس احزاب انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۸۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در فارس (شانا) از اعلام کاندیدای مورد حمایت این شورا در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان شیراز و زرقان خبر داد. - اخبار استانها -

مجید فروردین در گفت‌و‌گو با خبرگزاری تسنیم از شیراز، بیان کرد: شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در فارس (شانا)، آقایان سید اسماعیل حسینی و ابراهیم عزیزی را دو کاندیدای مورد حمایت در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شیراز و زرقان معرفی کرده است.

وی گفت: اطلاعیه رسمی شانای کشور نیز در خصوص اعلام حمایت از این دو کاندیدا تا فراد اعلام خواهد شد.

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در فارس (شانا) افزود: در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد نیز شانا هنور فرد مورد حمایت خود را اعلام نکرده و به احتمال زیاد صبح فردا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/424.

دیگر خبرها

  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات تهران
  • لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • فهرست نامزدهای مورد حمایت جبهه «ایران قوی» منتشر شد
  • افزایش گرایش مردم به لیست‌ها در دور دوم انتخابات مجلس
  • فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران
  • لیست «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران