Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@21:07:52 GMT

تجدیدچاپ چهار جلد از تاریخ فلسفه کاپلستون

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۹۸۲۲۰

تجدیدچاپ چهار جلد از تاریخ فلسفه کاپلستون

به گزارش خبرنگار مهر، ترجمه مجلدات دوم، چهارم، ششم و هفتم کتاب «تاریخ فلسفه» نوشته فردریک چارلزکاپلستون توسط انتشارات سروش تجدیدچاپ شده و با نسخه‌های جدید وارد بازار نشر شده‌اند.

«تاریخ فلسفه»ی کاپلستون، اثری در حوزه فلسفه است که در قالب یک مجموعه ۹ جلدی چاپ شده است. کاپلستون در این‌کتاب فلاسفه بزرگ دنیا را معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف کاپلستون در این‌کتاب فلسفه ساختن نیست، بلکه کارش توصیف است. دادجو معتقد است کاپلستون هرقدر هم که مورخ امینی باشد، فراموش نمی‌کند که خود فیلسوف باقی بماند. این‌کتاب، که هر جلد آن به فیلسوفان خاصی پرداخته، از منابع معتبر و مهم فلسفه در دانشگاه‌های جهان و ایران است.

چندی پیش و طی روزهای پایانی آذرماه، جلد سوم این‌مجموعه که مربوط به اواخر قرون وسطی و عهد رنسانس است، به چاپ سوم رسید.

دومین جلد این‌مجموعه، مربوط به فلسفه قرون وسطی است که به‌تازگی به چاپ سوم رسیده است. چاپ سوم این‌کتاب با ۸۶۱ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۱۱۰ هزار تومان منتشر شده است.

جلد چهارم تاریخ فلسفه کاپلستون هم از دکارت تا لایب‌نیتس را شامل می‌شود و به چاپ ششم رسیده است که نسخه‌های این‌نوبت از چاپش با ۴۶۴ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و با قیمت ۶۰ هزار تومان عرضه شده است.

ششمین جلد هم مقطع ولف تا کانت را شامل می‌شود که به‌تازگی مانند جلد چهارم با چاپ ششم عرضه شده است. چاپ ششم این‌مجلد هم با ۴۷۶ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۶۰ هزار تومان به بازار آمده است.

جلد هفتم تاریخ فلسفه کاپلستون از فیشته تا نیچه را در بر می‌گیرد که این‌جلد هم به چاپ ششم رسیده است. نسخه‌های چاپ ششم این‌کتاب هم با ۴۹۲ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۶۰ هزار تومان منتشر شده‌اند.

کد خبر 4810447 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: فلسفه انتشارات سروش ترجمه تجدید چاپ ترجمه کتاب و کتابخوانی بازار نشر جشنواره ملی اسباب بازی ادبیات گردشگری ادبیات جهان تجدید چاپ رایزنی فرهنگی تازه های نشر کتاب انتشارات سروش ادبیات ایران نشر نو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۸۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس در هجده گفتگو به انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ارائه آموزش‌های تخصصی مخابرات در جنگ می‌پردازد.
این کتاب براساس سیر زمانی وقایع تنظیم شده و گفت و گوی هجدهم آن به خاطرات سردار باقری با شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس اختصاص دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • عرضه «صفات الهی» در کتابفروشی‌ها
  • عرضه سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب
  • سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود
  • خودروی ایسوزو D-MAX مدل 2024 چه مشخصاتی دارد؟
  • نور فلسفه و حکمت، روشنی‌بخش مسیر نصف جهان شدن اصفهان
  • زندگی سخت است آیا فلسفه می‌تواند کمک کند؟
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • نشستی دربارۀ ابن‌سینا و مکتب فلسفی اصفهان
  • مرسدس جی کلاس برقی رونمایی شد؛ شاسی‌بلند چهار موتوره با گشتاور شگفت‌انگیز (+عکس)