Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» به مناسبت ۹ دی بیانیه‌ای صادر کرد که متن کامل آن به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«در آن حادثه بی‌نظیر (۹ دی ۱۳۸۸) هیچ‌کس دست‌اندرکار نبود و قدرت فکری که شاکله اصلی نظام اسلامی است، مردم را به خیابان‌ها کشاند و آن حادثه بی‌نظیر پدید آمد.» (مقام معظم رهبری ۱۳۹۵/۱۰/۰۷)

پس از انتخابات باشکوه ریاست جمهوری ۸۸ با آشکار شدن خباثت‌ها و عناد استکبار جهانی و بدخواهان نظام که همراه با ساده‌لوحی برخی از خواص بی‌بصیرت بود، با «نادیده گرفتن آرای ملت» و به بهانه‌های واهی تقلب، کوشیدند «جمهوریت» نظام اسلامی را درهم شکسته و آتش فتنه دشمنان را داغ‌تر کنند؛ این فتنه اگرچه خسارت‌های بسیاری به کشور وارد کرد، اما با هدایت داهیانه رهبر انقلاب و لبیک آحاد ملت در نهم دی ماه آن سال، خنثی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهم دی سال ۱۳۸۸ ملت بزرگوار ایران حماسه‌ای خودجوش خلق کردند که برآمده از پیوند عمیق امت و ولایت بود و هرگز این روز که از زیباترین روزهای تاریخ حیات بشر است از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد.

برای ملت شریف و بصیر ایران اسلامی به وضوح روشن است که دشمنان نظام و انقلاب لحظه‌ای دست از دشمنی برنخواهند داشت؛ لذا با بصیرت و درک حوادث و اتفاقات و حضوری مداوم و گسترده با نگاه به سرچشمه معارف ولایت و رهبری، راه را همچون گذشته ادامه خواهیم داد تا اینکه به فرمایش حضرت امام (ره) پرچم انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلی آن، امام زمان (عج) تحویل دهیم.

شورای نگهبان ضمن گرامی‌داشت این روز الهی، اعلام می‌دارد همچون گذشته در «صیانت از امانت آرای مردم» و پاسداری از جمهوریت و اسلامیت نظام، از هیچ کوششی دریغ نورزیده و ابراز امیدواری می‌کند همه مسئولان با نصب‌العین قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری و با اتکاء به ظرفیت‌های داخلی به اهداف عالیه انقلاب شکوهمند اسلامی و آرمان‌های والای بنیانگذار کبیر آن، روز به روز نزدیک‌تر شده و با استعانت از خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار علیهم‌السلام بر دشمنان نظام و فتنه‌های آتی غلبه کرده و برای شکوفایی هرچه بیشتر میهن اسلامی بکوشند.

منبع: نماینده

کلیدواژه: بیانیه حماسه 9 دی شورای نگهبان نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۸۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده

به گزارش خبرگزاری مهر، در بیانیه جبهه ایستادگی ایران اسلامی استان زنجان ضمن تقدیر و تشکر از مردم شریف و شهید پرور استان زنجان به برای خلق حماسه‌ای سیاسی و انقلابی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ۱۴۰۲، از مردم شریف، نجیب و ولایت‌مدار استان دعوت به عمل می‌آید با حضور حداکثری در دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در پای صندوق‌های رای، امیدواریم با خلق حماسه‌ای دیگر نماینده شایسته و قابل اعتماد از طرف مردم شریف این حوزهها به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کند.

لذا بدینوسیله این جبهه حمایت خود را از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان در حوزه انتخابیه زنجان و طارم، حاج محمد اسماعیلی و در حوزه انتخابیه خدابنده، سعید رفیعی اعلام می‌دارد.

کد خبر 6096813

دیگر خبرها

  • طرح دانشگاه حکمت بنیان در ۱۰ دانشگاه اجرایی شد
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری، برای نخستین‌بار + عکس
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • شاعران در استقبال از غزل رهبری سرودند