Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار ساوه بر تسریع در آماده سازی شهرک صنوف مزاحم و انتقال مراکز خرید و فروش و جمع‌آوری ضایعات به این مکان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سید مهدی حسینی صبح امروز در بازدید از عملیات آماده سازی شهرک بازیافت شهرداری، اظهار کرد کرد: شهر ساوه با وجود داشتن زیبایی‌های تاریخی به دلیل حضور برخی از اصناف آلاینده همچون ضایعات فروشان با مشکلاتی مواجه شده است که این مراکز علاوه بر مخدوش کردن چهره شهر با وجود آلودگی‌های زیست‌ محیطی زیادی همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با انتقاد از استقرار بیشتر مراکز خرید فروش ضایعات در ورودی های ساوه به ویژه بلوار سیدجمال این شهر، گفت: ورودی هر شهر نقش بسیار موثری در معرفی و شناساندن فرهنگ و جاذبه های گردشگری آن شهر برای همگان دارد و در اصل نمادی برای موجودیت و جذب رهگذران و مسافران است.

شهردار ساوه افزود: باید تلاش کنیم تا بجای مخدوش شدن ورودی های شهر با ضایعات فروش ها با نصب المان های مفهومی و زیبا فرهنگ غنی شهر زیبایمان را به نمایش گذاشته تا گردشگر و یا مسافری که قصد ورود به ساوه را دارند در محض ورود اولین صحنه ای که با آن مواجه می شود تصاویر زیبا از فرهنگ و آداب شهر اقوام و مذاهب باشد.

حسینی ادامه داد: بیشتر انبار‌های ضایعاتی شهر بدون اخذ مجوز از شهرداری فعالیت دارند و به دلیل بکارگیری اتباع بیگانه غیرمجاز شاغل در این انبار‌ها این اماکن مستعد برای خرید و فروش اموال مسروقه هستند که باید کنترل شوند.

وی تصریح کرد: بر اساس قانون نباید هیچ ضایعات‌فروشی در محدوده شهر وجود داشته باشد اما هم اینک شاهد هستیم که این مراکز با وجود آلودگی‌های بصری، محیط ‌زیستی و به خطر انداختن سلامت شهروندان همچنان در داخل محیط شهری به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

شهردار ساوه افزود: هم اینک 40 غرفه و هر یک به مساحت 500 متر مربع در فاز نخست برای انتقال ضایعات فروش ها در شهرک بازیافت شهرداری ساوه در حال آماده سازی است و همه ضایعات فروش های سطح شهر باید به این مکان منتقل شوند.

حسینی گفت: امیدواریم تا پایان سال عملیات تکمیل این غرفه ها پایان یافته و همانند انتقال پرنده فروشی ها به خارج از شهر بتوانیم گامی در جهت آرامش شهروندان برداریم.

در حال به روزرسانی

منبع: فارس

کلیدواژه: فرهنگ مراکز خرید خرید و فروش ساوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۸۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خرید مسکن در منطقه ۲۱ تهران +جدول

جدیدترین قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۲۱ تهران منتشر شد؛ براساس اطلاعات میدانی برای خرید یک واحد ۸۵ متری در شهرک استقلال، حداقل باید ۵ میلیارد و ۵۸۰ تومان تومان هزینه کرد.

به گزارش مشرق، در گزارش پیش رو نرخ رهن و اجاره «منطقه ۲۱» تهران را بررسی کنیم.

براساس آمار قیمت‌ها، برای خرید یک واحد ۸۵ متری در منطقه ۲۱ «شهرک استقلال»، ۸ ساله ساخت، نیازمند حداقل ۵ میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان است.

قیمت خرید و فروش واحدهای دیگر در منطقه ۲۱ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

محله و خیابان (منطقه ۲۱) متراژ ساختمان عمر ساختمان قیمت کل ملک (تومان)
تهرانسر ۸۷ ۱۳۹۷ ۷,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک آزادی ۸۹ ۱۴۰۰ ۷,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک استقلال ۸۵ ۱۴۰۱ ۵,۵۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک دانشگاه ۸۸ ۱۴۰۲ ۳,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک دریا ۹۸ ۱۴۰۰ ۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک غزالی ۷۵ ۱۴۰۳ ۴,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک ویلا شهر ۷۰ ۱۳۹۸ ۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
وردآور ۸۰ ۱۴۰۱ ۴,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
منبع: مهر

دیگر خبرها

  • ۲۹ واحد صنفی آلاینده و مزاحم در ساوه پلمب شد
  • انتقال ۱۰۰ واحد ضایعاتی مجوزدار به شهرک صنعتی خیرآباد
  • انتقال ۱۰۰ واحد ضایعاتی دارای مجوز به شهرک صنعتی خیرآباد
  • آگهی مزایده عمومی فروش ضایعات
  • ضرورت حفظ حرمت مراکز آموزشی، دانش‌آموزان و فرهنگیان
  • شهرک بازیافت در قم احداث می‌شود
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۲۱ تهران +جدول
  • پیش‌بینی تولید ۱۶۰ هزار تن گندم در بیله‌سوار
  • راه اندازی دو مرکز خرید گندم در کهگیلویه/ مراکز شبانه روزی است
  • راه اندازی دو مرکز خرید در کهگیلویه/مراکز خرید شبانه روزی است